28 kwi 2015

Miły dzień

Dzisiejszy dzień z czystym sercem mogę zaliczyć do udanych. Po ukończeniu lekcji, błyskawicznie znalazłam się na przystanku, aby wsiąść w tramwaj i pojechać do domu. Na miejscu czekała na mnie Nikola, z którą umówiłam się już wcześniej. W planach miałyśmy zrobienie zdjęć. Z racji tego, że N. była bardzo ciekawa mojego aparatu, bez najmniejszego oporu powierzyłam go w jej ręce. Czekając, aż pogoda minimalnie się poprawi (padał deszcz, a temperatura także nie była zbyt wysoka) robiłyśmy dziwne miny, wydurniałyśmy się, bawiąc się funkcjami w lustrzance. Kiedy wreszcie przestało padać, wyszłyśmy na dwór i udałyśmy się w stronę górki z widokiem na osiedle.
Przez około godzinę latałyśmy tu i z powrotem. Ja, jako "profesjonalna modelka" co chwilę ściągałam i zakładałam kurtkę, biegałam, pozowałam (o ile można to nazwać pozowaniem). Dawno się tak dobrze nie bawiłam :)

Wszystko, co dobre - szybko się kończy. W tym momencie siedzę na wygodnej kanapie i przeglądam fotografie. Przyznaję, że niektóre nasze dzieła wyszły naprawdę na dobrym poziomie! Jesteśmy amatorkami, a jak na amatorki... Absolutnie nie jest tragicznie.
Ups, przeziębiłam się. Krótki rękawek przy dosłownie kilku stopniach nie był dobrym pomysłem.

20 komentarzy:

  1. Świetny post! Fajna czapka :) Co ty na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się uczciwie odwdzięczę! http://knowthyself99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie zdrowia życzę! Zdjęcia są bardzo ładne, szczególnie to z kwitnącym drzewem ;)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia absolutnie świetne- i jak na ,,amatorki,,- wielki szacun!

    Obserwuję, Pozdrawiam i Zapraszam
    alexa-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia!

    Wróciłam do blogowania, więc zapraszam do siebie! :) Miło będzie, gdy skomentujesz lub zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  5. To super,że się świetnie bawiliście :) Ja uwielbiam robić zdjęcia, a szczególnie takie właśnie z głupimi minami :)
    Życzę zdrowia :)
    Pozdrawiam!
    Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah no racja fajnie się musiałyście bawić :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że się super bawiliście :)
    Masz fajną kurtkę :)
    Nowy post - zniszcz ten dziennik #2!

    OdpowiedzUsuń
  8. miło, że ciekawie spędziłyście dzień :)
    świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiamy!
    ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia! Szczególnie bardzo podoba mi się to pierwsze :)
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia wyszły super, to ekstra że się tak fajnie bawiłyście!
    ♥ Mój blog - jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że miałaś udany dzień.
    Super zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Na wyzbycie się przeziębienia szybko jakaś gorąca herbatka z cytrynką :)

    http://plaster-na-nude.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. jeju czemu wszystkim wychodzą te zdjęcia i Wgl?! ja jak byłam z koleżanka, to nie umiała zrobić nawet zdjęcia, a inne osoby odpadaja :) no trudno
    Hahaha tak to jest ze sie choruje jak sie lata w krótkim rękawku! no ale przynajmniej zdjęcia sie udały, sa naprawdę cudowne!

    http://ennize.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Hehe fajne zdjęcia ;D Pozdrawiam http://ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście zdjęcia wyszły bardzo ładnie! :)

    Pozdrawiam
    by-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Leśniki smakowicie wyglądają <3
    Pozdrawiamy.
    zapraszamy do nas KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!