30 maj 2015

Fall Out Boy - Save Rock and Roll ft. Elton John
Nie rób tego, nie wychodzi ci to. Jesteś beznadziejnym człowiekiem. Dlaczego się za to zabierasz? Robisz z siebie pośmiewisko, nie kompromituj się. Chcesz być fajna, ale coś ci nie wychodzi, przykro mi. Nie ubieraj nigdy więcej tej bluzki, wyglądasz strasznie. Zdecydowanie powinnaś zacząć się malować, bo masz okropną cerę! Nie słuchaj takiej muzyki. Czemu się nie odzywasz? Jesteś taka spokojna, nic nie robisz. Ciągle zamulasz, ogarnij się trochę.

Ile razy to słyszałeś/aś? Zgaduję, że sporo. Przebywając w środowisku szkolnym, często jesteśmy narażeni na tego typu teksty. Robisz coś - źle, nic nie robisz - źle, siedzisz - źle, rozmawiasz - źle. Najlepiej w ogóle się w tym miejscu nie pokazywać. Olać wszystko i po sprawie. Chciałabym, ale niestety nie jestem w stanie tego zrobić. Nauka jest ważna, oceny są ważne, wszystko jest ważne, bla, bla, bla...
Nie jestem w stanie zrozumieć jednego. Jak można być tak podłym i bezczelnym, aby podkładać innym kłody pod nogi? Jak można obrażać drugiego człowieka z niewiadomych względów? To społeczeństwo jest chore, potrzebuje fachowej pomocy.
Ludzie mają okropny nawyk rządzenia innymi. Mówią, jak masz żyć, co robić, jak postępować, co mówić. Nie zajmą się swoją osobą, znajdą sobie cel - CIEBIE. Nie można tak po prostu na to pozwalać, dawać sobą poniewierać.
Pamiętaj, że to TY jesteś odpowiedzialny/a za swoje życie. TY decydujesz o nim. Rób to, co kochasz, daj się ponieść. Nie zwracaj uwagi na to, co ktoś do ciebie powie, skrytykuje. Jeżeli nie będziesz się przejmować, pokażesz, że ci nie zależy -  zostaniesz zostawiony/a w spokoju.

Trochę chaotycznie, ale w końcu trzeba było to z siebie wyrzucić.
Co myślicie?

15 komentarzy:

  1. najgorzej jest wtedy gdy idziesz sobie spokojnie korytarzem a ktoś zaczyna się nagle śmiać a wtedy ty nie wiesz czy to z ciebie czy z kogoś innego ...
    ✿ewaskoczen.blogspot.com✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mnie denerwuje takie gadanie.

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post, cała prawda
    niestety:))
    http://onlystupidkid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepiej chyba spróbować mieć duży dystans do wszystkiego co inni mówią. :)
    http://wolnym-krokiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie coraz częściej można spotkać się z takim "bólem dupki", szczególnie w internecie, kiedy ludzie czepiają się o byle co. Do tego pokazują swoją niedojrzałość używając głupich, nie mających sensu, nieprawdziwych tekstów czy oskarżeń. Aż mam ochotę udusić takich idiotów. :|

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  6. Również chciałabym to wszystko ignorować, ale niestety jestem takim typem człowieka, że wszystkim się przejmuję ;/

    NOWT POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się twój styl pisania, piszesz mądrze i na temat, oby tak dalej :)

    Obserwuje i liczę na to samo :)
    http://paulineya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! ta notka była naprawdę dobra! nienawidzę dlaczego ludzie są wrodzy wobec innych bez powodu, ot tak! w ten sposób można nie tylko popsuć komuś humor, ale też sprawić, że też będzie wrogo nastawiony do innych, a przecież nie o to chodzi!
    oczywiście obserwuję :D
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiadomo, że nigdy każdemu nie dogodzisz. Zawsze będą komentować, poniżać. Nie warto sie tymj przejmować
    panialeksandria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektóre osoby mają po prostu taki charakter, że wszystkimi rządzą, ale powinni nad tym pracować. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy to słyszy - niestety. Trzeba umieć się sprzeciwstawić. Nie jest to jednak takie proste, jak się wydaje...
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie napisane, sama kiedyś przeżyłam coś w tym stylu, ale w moim przypadku pomocny okazał się blog, na którym mogłam przekazac co czuję i oderwac się od reszty świata :)

    Oczywiście obserwuję :*


    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    Zapraszam na mojego bloga, każde wejście, komentarz,obserwacja, czy inna aktywność sprawiają mi wiele radości, oraz znaczą bardzo dużo :) carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post :-D .Nie cierpię takich ludzi,którzy we wszystko się wtrącają i którym wiecznie coś nie pasuje.

    Zapraszam:
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!