9 maj 2015

In the forest...

Kilka dni temu wybrałam się z moim dziadkiem do jednego z okolicznych lasów. Spaceruję tamtymi ścieżkami już od najmłodszych lat, odkąd sięgam pamięcią. Jako dziecko, uwielbiałam zabawy na świeżym powietrzu, często wychodziłam z domu chociażby na plac zabaw. Ciężko było mnie zagonić do domu na obiad. Było cudownie. Zresztą, nadal jest cudownie!
Kocham kręcić się wśród drzew, tej pięknej, wiosennej zieleni. Wszystko zaczyna kwitnąć, pojawiają się pąki, przyroda budzi się do życia. Pokonując nawet kilka kilometrów, nie czuję ogromnego zmęczenia. Taki marsz działa na mnie uspokajająco, mam szansę na odstresowanie się (jestem bardzo nerwowym człowiekiem), oderwanie od obowiązków. Mogę w spokoju pomyśleć. I to jest niesamowite. Las niczego od nas nie wymaga, nie stawia przed nami określonych zadań, których musimy się podjąć. Będąc w nim, możemy być po prostu sobą, nikogo nie udawać. Jest to pewnego rodzaju kraina, do której każdy ma wstęp.
*Moje ulubione miejsce :)

17 komentarzy:

  1. Też lubię bardzo spacerować po lesie i pomyśleć o całym życiu. Cudowne widoki :)

    http://we-make-world-better.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :*
    Mają fajny klimat :D
    Zapraszam, będzie mi bardzo miło jak zaobserwujesz lub skomentujesz bloga :*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie miejsca ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię spacerować po lesie, można odpocząć :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam spacerować po lesie najbardziej, gdy mam zły dzień, chce byc sama.

    Bardzo ładne zdjęcia ;)
    http://betterlookattheworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mieszkam na wsi i to na dodatek około 3 kilometry od asfaltowej drogi i mimo, że ciągle na to narzekam to chyba nie chciałabym się stąd wyprowadzać. Czuję się tu bezpiecznie, jest cicho i spokojnie, to miejsce idealnie dla mojego trudnego charakteru. Rozumiem wiec co masz na myśli pisząc o lesie ;)

    niutta.blogspot.com
    -Niuta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :) Wspólna obserwacja ? Jak tak to daj znać u mnie ;)
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham las, brakuje mi takich pięknych miejsc w moim mieście. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam górskie lasy, piękne widoki wśród drzew, wiele ciekawych ścieżek i w ogóle :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak bardzo cieszę się, że znalazłam Twojego bloga! Cudownie piszesz, aż mam ochotę czytać i czytać...

    work-on-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami ja też lubię się przejść do lasu odpocząć,odetchnąć.

    narysowanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. My rodzinnie chodzimy do lasu na grzyby:D Odkąd sięgam pamięcią to rodzina się powiększa, a grzybów w koszykach coraz mniej ;)

    http://jak-wloczykij.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja obecnie raczej nie chodzę po lasach (niby Norwegia i powinnam...) w Polsce chodziłam dużo częściej:)

    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post, śliczne zdjęcia, ja rzadko chodzę do lasu xd ogólnie genialny blog ;*

    ♥ Obserwuję i liczę na rewanż ♥

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia, ja uwielbiam lasy mimo to że strasznie boję się kleszczów :/
    differentdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też uwielbiam spacery po lesie a zwłaszcza gdy wszystko kwitnie ;))
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!