2 maj 2015

Pyszne popołudnie!

Dzień dobry państwu :)
Jak mija wam weekend majowy? Wypoczęci? Zadowoleni? Za dużo pytań.
Wstałam dziś o godzinie 9:30. Ogarnęłam się dość szybko, bo w dwie godziny, haha. Umyta, ubrana, uczesana. Wszystko na "U". Myślałam, że uda mi się wyjść na dwór, jednak przeliczyłam się. Nie mam z kim, a poza tym faktem - nie jest zbyt cieplutko. Nie zamierzam mieć powtórki z rozrywki i odczuwać dyskomfort z powodu bólu głowy, gardła. Zrekompensuję sobie wszystko racucho-naleśnikami, które właśnie w tym momencie się przygotowują. Nie, nie same! Niestety...
Szykuje się post z telefonowymi zdjęciami. Żeby było rozmaicie :) Jeżeli jesteście głodni "wyśmienitości", może skusicie się na owocowe placki? Są przepyszne, robię je dość często. Poniżej zamieszczam przepis 


przepis na dużą miskę ze składnikami
• Mąka (ok. 3 szklanki)
• Mleko
• Łyżeczka proszku do pieczenia
• Dwie łyżeczki cukru waniliowego (można zastąpić miodem)
• Dwa jajka
• 5 połówek brzoskwiń z puszki
• Jeden banan
• 3 jabłka
• Olej do smażenia

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:
Do miski wsyp 3 szklanki mąki. Dolej mleko i rozmieszaj na jednolitą masę. W drugiej miseczce oddziel białka od żółtek (żółtka dodaj do miski z mlekiem oraz mąką). Wymieszaj, a białka ubij na pianę. Przełóż do pozostałych składników. Następnie dołóż łyżeczkę proszku do pieczenia, a także cukier waniliowy (możesz go zastąpić miodem). Całość zmiksuj mikserem. Obierz jabłka i pokrój w kosteczkę, tak samo postępuj z brzoskwiniami, bananem. Wrzuć do miski. Na sam koniec ponownie zmiksuj.
Rozgrzej olej na patelni. Kolejno formuj małe naleśniczki, smaż do momentu aż się zarumienią. Wyłóż na talerz, użyj swoich ulubionych dodatków do smaku. Dżem, miód, orzeszki - puść wodzę fantazji. Smacznego!
Miłego dnia ☺

18 komentarzy:

  1. Fajny przepis :) Ja wczoraj zrobiłam sobie gofry, jako że na zewnątrz było zimno i padał deszcz, a dzisiaj wyszło słoneczko więc poszłam sobie pojeździć na rowerze :)
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w weekend majowy mam zamiar wypocząć ;) Super przepis
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/04/yap-i-definetely-love-t-shirts.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jadłam nigdy tego w takiej formie :)
    Ale wygląda nieźle !

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję ;* super blog :) mam nadzieję ,że też zaobserwujesz ;*
    http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam jezu :( chce! :))
    + zapraszam do obserwowania i komentowania. sprawia mi to dużo radości! :) -> MÓJ BLOG, KLIKNIESZ?☬

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno wypróbuję ten przepis :)

    http://jestemtakjestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm... Wygląda pysznie! Muszę wybróbować. :)

    Podoba mi się Twój blog, więc oczywiście zaobserwowałam, jestem tu 4 ^_^

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    Grupa dla blogerów - NIE pseudo blogerzy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudownie to wygląda ! ♥
    zaobserwowałam i będzie mi bardzo miło jeśli rownież zaobserwujesz :)
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O pycha! Moja mama czasami robi racuszki:) ja jednak wolę wychudzoną wersję...

    WHITEZUZ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo smacznie to wygląda. Sama robię z podobnego przepisu i jest to dosyć dobre.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja babcia robi coś podobnego, tylko że z drożdżami i paroma innymi składnikami. Pyszne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Nadrobiłaś mi ochoty na naleśniki. Zazdroszczę, że masz przerwę, gdy ja chodzę do szkoły. To pewnie przez matury.. Pozdrawiam!:))
    Mój Blog - klik!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniaam :) Wykorzystałam dzisiaj przepis i wyszło idealnie :)
    Zaobserwowałam i zapraszam Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda pysznie, aż zgłodniałam. Chętnie skorzystam z przepisu :)

    Ps. Mam do Ciebie prośbę kliknęłabyś w linki w ostatnim poście u mnie na blogu. To dla mnie bardzo ważne. :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/2015/05/choies-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Racucho-naleśniki wyglądaja pysznie!
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na śniadanie, będę musiała spróbować bo wygląda przepysznie :>
    http://blog-weryy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!