17 maj 2015

Sick

Chodzenie tu i z powrotem, czyli trójkąt szczęścia - lodówka, komputer, łóżko. Tak wyglądał cały mój weekend. Co tam weekend... tydzień! Chyba mam chore zatoki, katar męczy mnie niemiłosiernie, nie wspominając nawet o notorycznym kichaniu. Pogoda się zmienia z godziny na godzinę. Raz gorąco, a za chwilę zimno. Raz słońce, a za chwilę deszcz oraz wiatr. I jak tu nie być przeziębionym?
Jedyny plus, jaki widzę w całej tej sytuacji? Wreszcie mam czas tylko dla siebie. Mogę odpocząć, posłuchać muzyki. Ach, muzyka. Dzięki niej czuję się odprężona i najzwyczajniej szczęśliwa. Wsłuchuję się w każdą nutę, każdy nawet najcichszy dźwięk, szept. Uwielbiam to robić :) Jutro (niestety) będę zmuszona wstać wcześniej. A dlaczego? Nieszczęsna szkoła nie może się doczekać, aż mnie przytuli. Jaka kochana (haha, nie). Strasznie nie lubię chodzić w to miejsce.
Ale, ale! Jeszcze dwa tygodnie i wyjeżdżam na wycieczkę klasową. Jestem bardzo ciekawa czy będzie fajnie... Wiecie, różnie bywa.
Ten jogurt to mój number one!

18 komentarzy:

  1. ja lubie być chora moge odpocząć i mieć czas dla siebie, udanej wycieczki :)
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo milo jeśli zajrzysz :)
    vickey-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. to zdrówka! :) muszę spróbować tego jogurtu ;)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej :)
    Ja coś czuję że też będę chora bo już gardło zaczyna mnie boleć.
    Gdzie jedziesz na wycieczkę ?

    http://narysowanna.blogspot.com - Zapraszam ja obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadę z klasą do Ostrzyc, na Kaszuby. Strasznie blisko z mojego miasta, za blisko. Ale wiadomo - liczą się koszty :)

      Usuń
  4. U mnie w cale nie jest lepiej , szkoła mnie straszliwie dołuje ostatnio ;) Miłej wycieczki !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. hej, też tak jak ty uwielbiam naleśniki! też bym chciała jeździć na takie wycieczki klasowe.
    www.olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli masz chore zatoki to koniecznie idź do lekarza - ja to złapałam w Hiszpanii 3 lata temu i co jakiś czas do mnie wraca i dokucza. Nie polecam.
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. miłęj wycieczki! :D ja jestem chora i moje dni wyglądają podobnie :P

    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. Racja, straszna ta pogoda :/ mnie też już coś zaczyna brać... udanej wycieczki :) http://suzeers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. przede wszystkim miłej wycieczki ^^
    jeżeli chodzi o chorowanie, to mój organizm mówi jak najbardziej tak xD
    ciągle kaszlę i ogólnie źle się czuję :(
    ale moja mama, jak to moja mama twierdzi, że nic mi nie jest i mam chodzić do szkoły ;/
    Ciekawy post z fajnymi zdjęciami *-*
    Obserwuję i będę wpadać częściej :)
    pozdrawiam
    http://julia-and-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę pełnego powrotu do zdrowia :)
    No pogoda jak na maj jest rzeczywiście fatalna.
    Za 2 tygodnie również mam wycieczkę (3 dniową) i mam nadzieję, że przynajmniej wtedy będzie ciepło :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  11. ten jogurt wygląda przeepysznie *_*
    zaobserwowałam, miło by było gdybyś się odwdzięczyła :3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z bluzą w dolary ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. ale świetny nagłówek ! ♥ , ja zawszę lubiłam wycieczki:)


    ✿ewaskoczen.blogspot.com✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wracaj do zdrowia!!
    Świetna piosenka♥]
    Zapraszam i obserwuje!

    http://zycieaneczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!