12 maj 2015

Wiosennie

Ostatnio pogoda diametralnie się polepszyła. Słoneczko świeci, temperatura jest oczywiście na plusie. Bez problemu mogę wyjść z domu, biorąc ze sobą jedynie bluzę. Uwielbiam takie dni. Wreszcie mam okazję odpocząć na świeżym powietrzu, a uwierzcie mi - odpoczynek jest mi bardzo potrzebny. Te tygodnie nie były dla mnie zbyt łaskawe, muszę wreszcie zacząć dbać o swoje zdrowie. Nie czuję się najlepiej, miewam pewnego rodzaju "stany lękowe". Boję się. Po prostu się boję, nie jestem w stanie nic więcej powiedzieć na ten temat. Najważniejsze jest to, że z godziny na godzinę jest ze mną coraz lepiej i jestem bardzo szczęśliwa, że mogę spokojnie opuścić cztery kąty oraz stworzyć takie cuda, które możecie oglądać poniżej.
Jestem z siebie bardzo dumna.

23 komentarze:

  1. Wiosna, wiosna, wiosna ach to ty! Kto by się nie cieszył? A ja się cieszę, ze Ty dzięki niej czujesz się lepiej; to ważne, czuć się dobrze z samym sobą
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pogoda też się poprawiła.
    Fajnie że u ciebie już lepiej :)

    http://narysowanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bardzo lubię takie dni, w których nie muszę brać kurtki, a jedynie bluzę :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że się już polepszyło ;p
    Uwielbiam takie ciepłe dni :)
    Serdecznie zapraszam do mnie : http://karrrblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ostatnio pogoda niestety się pogorszyła :C


    annbabe-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że już jest lepiej.

    Masz genialny design. Śliczny ten wygląd, naprawdę. Zaobserwowałam, bo jestem bardzo ciekawa, jak potoczy się Twoje dalsze blogowanie :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kwiatki! :*
    Mogłabym poprosić Cię o poklikanie w linki w poście? Dla Ciebie to chwila, a dla mnie znaczy bardzo wiele. Poinformuj mnie jesli to zrobisz, a na pewno się odwdzięczę ;) Mój blo - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne zdjęcia, zwłaszcza ostatnie :)
    dobrze, że się już lepiej czujesz. ja takie dni miałam zimą, ale wraz z ciepłymi dniami mi to przeszło :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czekam na pogodę, kiedy nie trzeba będzie brać ze sobą w ogóle bluzy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Również ostatnio nie czuję się najlepiej ;/
    Przepiękne zdjęcia! Uwielbiam oglądać fotografie wiosenne ^^

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja także lepiej czuję się na zewnątrz niż w domu.
    Bardzo ładne wiosenne zdjęcia ! <3

    Mogłabym liczyć na twoje kliknięcia ?
    xxx Blog - klik! xxx

    OdpowiedzUsuń
  12. Na czym polegają twoje stany lękowe? Może musiałabyś się udać do psychologa :)

    Moj blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj głównie chodzi o matematykę. Jestem w 1 liceum, nie radzę sobie i wychodzi mi zagrożenie. Cały czas boję się, że źle napiszę sprawdzian. Ostatnio właśnie miałam test i o dziwo - dobrze mi poszło! Jestem zadowolona :)

      Także, moje "stany lękowe" są spowodowane matmą i myślą, że znów dostanę jedynkę. Staram się, a nie wychodzi...

      Usuń
  13. Najbardziej podoba mi się pierwsze zdjęcie kwiatów oraz ostatnie zdjęcie z biedronką. Oczywiście wszystkie zdjęcia są ładne.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie martw się, też jestem w 1lo i mam zagrożenie z matematyki, kompletnie mnie dobija a rodzice nie pomagają, jakoś nie potrafię się nauczyć chociaż niekiedy siedzę nad tymi książkami i próbuję to wykuć...
    Ciepło i wiosna na szczęście pomaga się choć trochę odprężyć i odpocząć na moment od tego wszystkiego c: teraz powinno być tylko lepiej, niedługo wakacje, a z matematyką jakoś sobie obydwie poradzimy :D w sumie grunt to pozytywne podejście k trochę pracy,ehh c:
    Bardzo ładne zdjęcia, przedstawiają wiosnę w stu procentach, zwłaszcza to ostatnie mnie ujęło w tej swojej prostocie. Te czerwone biedronki są śliczne (reszta to złe skurwysyny :p)
    Bardzo fajny post, mam nadzieję że jakoś miną Ci stany lękowe i będzie jeszcze lepiej! :D
    Pozdrawiam!
    / zespol-dezorganizacji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. pogoda teraz to niebo>>
    nie martw sie skarbie, wszystko będzie dobrze
    zapraszam mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. 3 i ostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba :)

    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam Twojego bloga, zdjęcia cudowne
    http://onlystupidkid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. 1 i 3 zdjęcie jest cudowne ;)
    pozdrawiam
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. no i niestety, nie wiem jak u Ciebie ale pogoda znowu się pogorszyła.. mimo wszystko polecam nawet spacer w tą zła pogodę, zawsze można uchwycić coś pięknego i dobre dla zdrowia :)


    zapraszam do odwiedzenia, doradzenia i wyrażenia opinii : lajnn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!