13 cze 2015

Childhood

Pamiętasz, kiedy całymi dniami przesiadywałeś na dworze, bawiąc się na placu zabaw? Było cudownie, prawda? Dzieciństwo to zdecydowanie najpiękniejszy okres w życiu każdego człowieka. Będąc jeszcze małym urwisem, nie musiałeś przejmować się szkołą; tym, co w danym dniu założysz na siebie. Liczyła się tylko i wyłącznie dobra zabawa. Nikt nie zwracał uwagi na twój stan majątkowy, ubrania, fryzurę. Każdy z każdym poznawał się na podwórku.
Przytoczę wam śmieszną sytuację z mojego dzieciństwa, taki mały bonusik.

Kiedy byłam wraz z dziadkami u wujka, strasznie mi się nudziło. Musiałam przebywać ze wszystkimi w jednym pokoju. Zaczęłam kręcić się w fotelu, próbując się wygodnie usadowić. Przez te moje wygibasy, wywróciłam się do tyłu, razem z fotelem. Wszyscy mieli ze mnie niezły ubaw :)
Napiszcie swoją śmieszną historię z dzieciństwa! :)

13 komentarzy:

  1. Dzieciństwo jest zdecydowanie najpełniejszym radości i uśmiechów okresem w życiu :) Fajna ta historyjka, lubię takie anegdotki z dzieciństwa. Ja pamiętam, jak mając chyba 4 lub 5 lat wystroiłam się w plastikowe obcaski z gazetki Barbie i wchodziłam u wujka po schodach na taras na piętrze i będąc prawie na górze oczywiście spadłam - do dziś pamiętam ten lot z pierwszego piętra, na szczęście nic mi się nie stało prócz zdartego łokcia i kolana, więc historia raczej przywodzi na myśl uśmiech, że od dziecka taka ze mnie modeleczka była :) Urocze zdjęcia :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś to mama z podwórka nie mogła wgonić do domu a teraz ? ciężko wygonić na dwór hehe dzieci wolą siedzieć na fb zamiast wyjsc i porozmawiać w rl :D heheh a historia mnie rozbawiła :D ja kiedyś ropuche pomyliłam z żółwiem u babci na działce hehe :D
    zapraszam do siebie a jesli się spodoba to zachęcam do obserwacji : http://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jak byłam mała, uwielbiałam nosić miski na głowie, haha :D
    słodki urwis z Ciebie był! ;)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej:) Ja uważam, że dzieciństwo to najlepszy czas w życiu każdego z nas. Miałam masę śmiesznych sytuacji, na przykład jak bawiłam się z kuzynkami w syrenki :p. Słodziak był z ciebie! Pozdrawiam:))
    Mój Blog - klik!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam sporo śmiesznych sytuacji w dzieciństwie, a w tej chwili żadnej sobie nie mogę, jak na złość, przypomnieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na post ;)
    Może wspólna obserwacja? Odpisz u mnie na blogu ;) --> Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post ;) Też wspominam dzieciństwo świetnie i zdarzyło się w nim wiele zabawnych sytuacji xD

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – Nowy Post KLIK! ✿

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie było ciekawie i śmiesznie, ale nie chciałabym wrócić do tego czasu. Podoba mi się tu i teraz :)

    http://lazurytoweniebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! :)
    Masz rację! Dzieciństwo to najpiękniejszy okres w naszym życiu. A teraz? Teraz dzieci zamiast się bawić siedzą na komputerze albo oglądając tv.
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uważam, że moje dzieciństwo było dużo lepsze w porównaniu do dzisiejszych czasów :D
    _________
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahh pamiętam te czasy, kiedy w raz z sąsiadami bawiliśmy się w chowanego aż do wieczora. Te tarzanie się w piaskownicy i niechęć do kąpieli. XD
    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale słodziutka! Chciałabym się cofnąć do tamtych czasów

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!