16 cze 2015

Jeszcze sekundka

Zdałam! Zdałam z matematyki! Jestem podekscytowana, szczęśliwa, pełna energii. Nareszcie będę mogła zasnąć spokojnie, bez tego przerażającego uczucia, jakim jest stres. Czas na pełen relaks, zrobienie czegoś dla siebie. Całe szczęście, że po powrocie do domu, nie mam obowiązku jak najszybszego zabrania się za odrabianie sterty prac domowych. Do szkoły chodzę, aby najzwyczajniej posiedzieć, obejrzeć filmy, porozmawiać. Nic szczególnego się nie dzieje, żadnych afer, żadnych skandali. Zwykły, nudny budynek przepełniony masą ludzi - typowe.
Mój cel? Wytrwać do przyszłego piątku. Cudownego, wspaniałego piątku! Nie mogę się już doczekać dwóch miesięcy wolnego. Jak ten czas szybko płynie... Dopiero co czekaliśmy na Boże Narodzenie, a tu bum! Prawie koniec czerwca. Dlatego trzeba korzystać z uroków życia.
Postanowiłam, że jednak trochę zaszaleję i pofarbuję moje włoski. Trzeba wszystkiego spróbować, a może się to okazać strzałem w dziesiątkę :)

Życzę wam miłego wtorku!

12 komentarzy:

  1. skąd ja znam to szczęście po zdaniu z jakiegoś przedmiotu :D, wreszcie wakacje!
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się tak stresowałam, ale j.polskim ;p a i ta książka jest super :D

    suzzy-suzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. to gratuluję :D ja wciąż mam lekcje, bo nadrabiamy zaległości, by wyrobić się do matury :)
    chcę zobaczyć efekt po farbowaniu! :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Ja też z niecierpliwością czekam na wakacje :D

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah gratuluję mam ten sam cel! :)
    Świetny blog może wspólna obserwacja ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje z tą matematyką. Ja też miałam z nią kilka problemów, ale skończyło się na 4 - uff całe szczęście ;)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak! Już tak blisko do tych upragnionych wakacji! W końcu trzeba odetchnąć od tego nawału nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! :D
    Ja też już sie nie moge doczekać tych 2 miesięcy wolnego <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję ;) ja nie cierpię matematyki, udręka ;x
    http://weest-cooast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulację :) Kocham tą książkę :)

    http://mylifenata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!