27 cze 2015

Wakacyjnie

Wyróżnienia, dyplomy i świadectwa odebrane, a to oznacza, że wczoraj oficjalnie rozpoczęliśmy upragnione wakacje! Jestem zadowolona ze swoich ocen końcowych, choć nie ukrywam, że mogłam się bardziej postarać. Najważniejsze jest to, że teraz będziemy mieli dwa miesiące na odpoczynek i zregenerowanie sił. Mam wiele planów, związanych z czasem wolnym. Myślę, że wszystko się uda i zrealizuję wszystkie cele.
W dniu wczorajszym miałam z Nikolą dzień włosomaniaczek. Po powrocie ze szkoły, wzięłyśmy się za farbowanie! Nawzajem nakładałyśmy kolory na nasze głowy. Tak jak chciałam, tak mam - ombre. Najśmieszniejsze jest to, że końcówki zmieniają kolor pod wpływem światła. Raz są fioletowe, za chwilę czerwono-różowe. Podoba mi się to :) Jednak farba wypłucze się po 8 myciach (myślę, że nawet wcześniej). Dobrze jest tak zaszaleć.

16 komentarzy:

  1. ja w zeszłe wakacje miałam brązową farbę a wyglądałam ja ruda :)

    Dziękuje za komentarz na blogu! Jeśli masz czas to wpadnij ponownie :)
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszedł świetny efekt jak na farbowanie u siebie w domu :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne włosy! :)
    Bardzo ładne zdjęcia.
    Obserwujemy?
    https://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt farbowania boski *.* ja nigdy ombre nie miałam,ale często zmieniałam kolor włosów za pomocą szamponetek. Pozdrawiam cieplutko http://www.pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny efekt! Ja w tamtym roku miałam granatowe końcówki, z których byłam bardzo dumna :D W tym roku nie planuję farbować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wyglądają te końcówki :)
    pamiętam jak ja farbowałam się po raz pierwszy :)
    świetne zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ombre powinno schodzić stopiniowo :)
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. jeju , piękne włosy *-*
    zapraszam do mnie :)
    polenpaula.blogspot.com + obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne loki.
    Fajne takie farbowanie na kilka dni będzie można często zmieniać kolor :)

    http://narysowanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ombre wyszło bardzo ładnie! :)

    Zapraszam na nowy post z pomysłami na udane wakacje! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne ombre! Sama myślę nad zrobieniem sobie kolorowego, ale boję się, że moje prawdziwe ombre przez to straci swój złocisty kolor :( Muszę jeszcze się zastanowić - mam nadzieję, że będę tak odważna jak ty! Pzdr x

    P.S. Zapraszam bardzo serdecznie na http://angegar-blog.blogspot.com/ - na blogu łączę tematykę sportu oraz mody, tak więc nie zabraknie stylizacji, motywacji do ćwiczeń, comiesięcznych podsumowań moich efektów, postów na temat diety, przepisów, podróży! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak ładnie! teraz kolej na mnie, żeby zaszaleć, haha :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Niby kupujesz zwykłą szamponetkę, która powinna zejść po kilku myciach a czasami zostaje kolor na dłużej, więc nie byłabym pewna tego, że po 9 myciach zejdzie. :D Życzę udanych wakacji!

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne te kolorowe końcówki :) być może kolor zostanie Ci na dłużej, z szamponetkami różnie bywa. często blaknie, ale kolor nadal jest :)
    thesimplyred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!