30 cze 2015

Wakacyjny TAG

Cześć i czołem!
Dwa miesiące. Czujecie to? Czujecie ten relaks, odpoczynek, czas tylko dla siebie? Do mnie powolutku to dociera. Jest cudownie! Jutro pogoda ma się nieco poprawić. Planuję wycieczkę do Zoo i nakręcę relację z wyjazdu. Jestem niezmiernie szczęśliwa z faktu, że wreszcie zrobię wszystko, na co nie miałam czasu w roku szkolnym. Moje podekscytowanie jest ogromne :)
Dziś przybywam do was z tagiem. Myślę, że od czasu do czasu warto odpowiedzieć na parę pytań!

1. Ulubione lody?
Sądzę, że wybrałabym smak orzechów laskowych. I to jeszcze takich z Grycana! Pycha.

2. Twój ulubiony owoc?
Kocham wszystkie owoce. Są to świetne zamienniki słodyczy. Gdybym miała wybierać, chyba najprędzej sięgnęłabym po arbuza.

3. Morze czy jezioro?
Moje miasto znajduje się nad samym morzem, jednak bardziej wolę jeziora oraz tę atmosferę, która panuje wokół nich.

4. Sandały czy japonki?
Sandałów "nie trawię", tak ładnie mówiąc. Japonki są dość dobrym, letnim obuwiem, choć za nimi nie przepadam.

5. Ulubiony kolor lakieru do paznokci?
Bardzo lubię ciemne kolory na paznokciach. Bordo, granat... Po prostu uwielbiam :)

6. Lubisz wieczorne spacery po plaży?
Może nie po samej plaży, ale po molo - czemu nie!

7. Lubisz się opalać?
Urodziłam się w miesiącu typowo zimowym, kiepsko znoszę ogromne temperatury. Nie lubię, gdy jest mi gorąco. Opalenizna mnie nie łapie (a chodzę w krótkich spodenkach!).

8. O której godzinie zazwyczaj wstajesz/ idziesz spać w wakacje?
Wstaję zwykle w godzinach od 9:00 do 11:00. Z pójściem spać jest bardzo różnie.

9. Rolki czy rower?
Oj, kurczę. Ciężki wybór! Na rowerze jeżdżę bardzo często. Z kolei rolek obecnie nie posiadam. Niestety z nich wyrosłam. Na dzień dzisiejszy, króluje u mnie rower.

10. Ulubiony napój orzeźwiający?
Soki, soki i jeszcze raz soki! Najlepiej świeżo wyciskane. Z pomarańczy, jabłek... Ach.
* Wybrałam najciekawsze pytania z tego tagu, według mnie :)

19 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy tag! miło się go czyta... Po większości odpowiedzi wnioskuje, że mamy podobne zdanie na różne tematy :) Z miłą chęcią zaobserwuję! POZDRAWIAM! olikk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia.
    Też kocham te lody.
    Czekam na relacje z wyjazdu :)

    http://narysowanna.blogspot.com - Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne odpowiedzi :) ja również wolę ciemne kolory lakierów do paznokci, jakoś bardziej do mnie pasują niż te wszystkie sweet różowe odcienie :D szczególnie uwielbiam ciemny czerwony! ładne zdjęcia! :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny tag, osobiście ja w tym roku przymierzam się do kupna pierwszych (ha! :D) japonek w swoim życiu, a w sandałach nie chodzę od dobrych paru lat...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag! Do tego prześliczne zdjęcia :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba fajnie jest mieszać nad morzem. Słuchanie jego szumu, kiedy tylko się zachce musi być świetne.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajnie mieszkać nad samym morzem aw. Mnie też niestety opalenizna nie łapie, a serio przydałoby mi się ponieważ jestem tak blada, że widać mi żyły a skóra w niektórych miejscach jest aż sina eh, świetny post
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, jeśli ci się spodoba zaobserwuj :)
    vickey-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia. Fajny tag, widzę że mamy sporo wspólnego ;D. Zazdroszczę ci tego, że masz tak blisko do morza.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia.
    Pozytywnie nastawiony tag. Ja również uwielbiam świeżo wyciśnięte soki - pycha.
    Zapraszam na mojego bloga http://obdarzonawyobraznia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. baardzo ładny wygląd bloga *,*
    Pozdrawiam!
    moj blog: http://alleksandraay.blogspot.com/ skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam japonki, wgl nie trawię sandałów.
    Masz ochotę na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie.
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/summer-time.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mieszkam nad morzem, a najcześciej ostatnio u mnie na paznokciach granat ;) to taki przyjemny kolor, nie czarny, ale juz nie jakiś krzykliwy pomarańcz...
    opowiastki--prawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wnioskując po odpowiedziach jesteśmy do siebie bardzo podobne :D
    Udanych wakacji!

    ✿ luviia.blogspot.com `KLIK! ✿

    ✿ Blog fotograficzny `KLIK! ✿

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę mieszkania nad morzem, moje niespełnione marzenie. A zdjęcie gołębia mnie rozczuliło, uwielbiam gołębie :3
    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie napisany tag! Masz strasznie fajny charakter pisania, post bardzo miło się czyta. Ja akurat za lodami orzechowymi nie przepadam:) I mega ci zazdroszczę mieszkania nad morzem, też bym tak chciała...:)
    Pozdrawiam:**
    Mój Blog - klik!♥ --->Zajrzyj, jak masz czas:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach wakacje jak ja je kocham <3

    bemolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. widać talent fotograficzny :)
    ciekawy post, super zdjęcia <3

    Zapraszam do mnie :

    thisismyworld425.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne zdjęcia! <3

    aandzelikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!