23 cze 2015

What's new?

Witam!
Muszę z przykrością przyznać, że pogoda na zewnątrz nie powala. Pada deszcz, nie jest to zdecydowanie letni klimat. Zjadłam śniadanie, usiadłam i dalej tak siedzę. Odpuściłam sobie szkołę, ponieważ wczoraj męczyłam się, będąc na lekcjach. Bezczynność przez 6 godzin lekcyjnych zdecydowanie mi nie sprzyja. Na dodatek można by powiedzieć, że zostałam wrobiona przez koleżankę i na zakończenie roku będę z nią śpiewać. Chciałam się jakoś wykręcić, ale niestety nie udało mi się. Kurczę, nie przepadam za występami, ale nie mam innego wyjścia. Jakoś to będzie!
Kilka dni temu, kupiłam Książkę pod tytułem Książkę pod tytułem. Bardzo mi się spodobały zadania, które są w niej zawarte. Już nawet zaczęłam je wypełniać i stwierdzam, że jest to pożyteczne wykorzystanie czasu. Jeżeli cierpicie na nudę - polecam! :)

13 komentarzy:

  1. u mnie również nieciekawa pogoda, mam wrażenie jakby był październik. a co do szkoły, ja wakacje już sobie od tygodnia robię, haha :D
    książka ma ciekawe zadania, choć ani ta, ani jej podobne mnie nie przekonały ;)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta książka musi być na prawdę świetna, bo spotykam ją na co trzecim blogu :D

    Mój blog -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że występ ci się uda :)
    Ja też odpuściłam sobie szkołę, bo po co spać na ławkach i męczyć się w szkole nic nie robiąc, skoro można robić to samo w cieplutkim łóżeczku?

    Chciałam sobie kupić "Książkę pod tytułem", bo na wielu blogach widziałam jej recenzje i bardzo mi się spodobała ^^

    Świetny post, obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba jednak wolę pozostać przy swoim dzienniku :)
    Zresztą kiedyś pisałam o tym post na moim blogu! Może zajrzysz?

    http://claudine-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też pada :/. Ja na szczęście na zakończeniu będę mogła sobie spokojnie siedzieć :)
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam zamiar kupić tą książkę! <3

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki z dresslink. Bardzo mi zależy! :)
    Obserwujemy? http://immhfashionblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. W moim miasteczku pogoda cały tydzień jest nijaka ;/ Do szkoły też nie chodzę no bo po co :)
    Ciekawe są te książki :D
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie tak samo z tą pogodą nie jest zbyt letnia.
    Jak skończę wykonywać zadania z "TO NIE KSIĄŻKA" to może kupię tą co ty.

    http://narysowanna.blogspot.com - Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie pogoda jest okropna ;/
    Świetna jest ta książka! Jak skończę "Zniszcz ten dziennik" na pewno się za nią zabiorę ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie pogodna jest naprawdę okropna - ciągle pada, jeszcze dziś miałam na tyle szczęścia, że gdy pojawiło się słońce i byłam na dworze poczułam, jak dopada mnie choroba - i to DOSŁOWNIE.
    Hmm, zaciekawiłaś mnie tą 'książką' - wygląda i brzmi z Twojego opisu jak alternatywa dla Zniszcz Ten Dziennik, nad którym dzisiaj się mocno zastanawiałam co do kupna właśnie po Twoim poście - bo wiesz, pożyteczne wykorzystanie czasu to jest coś, co u mnie zdarza się rzadko. :D Serio dziękuję!
    ♡ jestebatmane ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie pogoda również jest beznadziejna, nie czuje jak na razie w ogóle lata.. ;((

    pozdrawiam!
    ANN--BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzisiaj u mnie ciepło wyjątkowo tak jakoś :) świetna ta książka chyba sobie kupię :)


    Poklikasz u mnie ? Byłabym wdzięczna :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pogoda jest straszna oby było lepiej. Nie posiadam tej książki.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!