5 lip 2015

Give me some sunshine

Pogoda nas rozpieszcza. W ciągu dnia mamy okazję dostrzec na termometrach ponad 30 stopni! Niesamowite, jak szybko lato się obudziło i wreszcie do nas przyszło :) Muszę przyznać, iż kiepsko znoszę tak wysokie temperatury, dlatego w zwyczaju mam opuszczanie domu pod wieczór, kiedy nie jest już tak parno. Powoli zaczynam szykować się do otworzenia kanału. Jestem bardzo ciekawa, czy mi dobrze pójdzie. Nie posiadam umiejętności płynnego mówienia przed kamerą, jednak czego się nie robi z miłości do filmowania? Wszystko przyjdzie z czasem, na pewno uda mi się wychwycić sprawne wypowiadanie się. Nie ma co się długo zastanawiać, trzeba coś robić w tym kierunku. Nie spróbuję - nie dowiem się.
Niedawno wróciłam ze spaceru. Na zewnątrz jest cudownie! Nie za zimno, nie za gorąco. Czyli tak, jak lubię!
Ostatnio polubiłam się z fotografią makro. Robienie zdjęć w tym trybie sprawia mi naprawdę wiele radości.

23 komentarze:

  1. U mnie baaardzo ciepło i to mi się podoba :)

    Dziękuje za komentarz, jeśli masz ochotę zapraszam ponownie :)
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia,
    Też lubię fotografować przyrodę ;*

    A może tak obs za obs ? ;))
    Odpowiedz u mnie na blogu ;3
    Pozdrawiam <3

    [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam makro, świetne zdjęcia! :)
    u mnie dziś zagościła prawie czterdziestka na termometrze, ale jakoś to przetrwałam, bo jestem ciepłolubna :D
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia!! ;))
    Pozdrawiam + zapraszam (nowy blog)

    http://nossoparaiiso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że jest słonecznie ale te upały to faktycznie ciężko znosić :)
    Czekam na otworzenie kanału :D
    Zapraszam: http://blog-weryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja natomiast lubię wysokie temperatury, wczoraj na termometrze wybiło 43 stopnie. Z racji tego cały dzień przesiedziałam nad jeziorem. Genialne zdjęcia!

    Masz chwilkę? Zapraszam. ✿Blog - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  7. Również kiepsko znoszę wysokie temperatury, ale nie wiem czemu lubię jak jest tak ciepło :D
    Czekam z niecierpliwością na kanał! Też chciałabym założyć, ale moja nieśmiałość nie pozwoliłaby na wyduszenie choćby jednego słowa ;)
    Świetne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo nie lubię takich wysokich temperatur ale jakoś da się wytrzymać! Super post!

    Relacja na blogu z koncertu One Direction! <3 ZAPRASZAM

    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie ogromne upały :D zapraszam do mnie i proszę o poklikanie w linki :)

    http://zakrecona-na-wlosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też źle znoszę wysokie temperatury - szybciej się wtedy denerwuję, robię się niemiła i ciężko ze mną wytrzymać. A wystarczyłoby 10 stopni mniej, żebym znowu zachowywała się jak człowiek :) Z domu wychodzę w ostateczności i jedynie rano lub w nocy, cały dzień spędzam przy wiatraku lub w wannie z zimną wodą - nie ma lepszego sposobu nie przetrwanie upałów :)

    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam kanał na yt ale ja na nim śpiewam ;)
    zapraszam do mnie ( obs za obs? daj znać na moim blogu )
    http://to-moje-przeznaczenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też bardzo ciężko znoszę taki upał :)
    Lubię jak jest ciepło, no ale bez przesady!
    Zrobiłaś przecudowne zdjęcia ♥

    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne zdjęcia i wygląd bloga :)
    Obserwuję i liczę na rewanż ;3
    Pozdrawiam serdecznie !
    http://polynaeces.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia!
    http://densei1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne zdjęcia ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę ci, żeby twoj kanal odniósł sukces :)

    Moge poprosic o poklikanie w najnowszym poscie?
    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia :)
    Powodzenia w prowadzeniu kanału!
    http://barszczykurodowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjecia ;)

    Zapraszamy do nas:
    labei357.blogspot.com

    Jeśli nas odwiedzisz zostaw po sobie ślad.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja także mam spore problemy ze znoszeniem tych upałów, a na zewnątrz wychodzę dopiero, kiedy położenie Słońca znacznie się obniży. Bardzo ładne zdjęcia, mnie także ostatnio wkręciło makro i choć moja cyfrówka nie daje jakichś rewelacyjnych efektów to jednak bardzo to lubię.
    Życzę powodzenia w otwarciu i prowadzeniu kanału, a nawet jeżeli na początku nie wszystko będzie szło perfekcyjnie to z czasem można to wypracować.
    Pozdrawiam, Laru!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękne , uwielbiam oglądać takie fotografie ! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia w nagrywaniu! :)
    Obserwuję :)

    http://lentille-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!