29 lip 2015

I'm making my way

Moje życie podąża dość skomplikowanym układem dróg. Muszę uważać na zakrętach, omijać przeróżne przeszkody oraz wybrać odpowiedni kierunek. Którą ścieżką mam się udać? Iść w prawo, a może skręcić w lewo? Co czyha na końcu tej wędrówki?
Postawiłam sobie konkretny cel - chcę wreszcie spełnić wszystkie swoje marzenia. Do tej pory, obawiałam się opinii innych na mój temat. Zwykle ukrywałam się w cieniu, nie podejmowałam ryzyka. Wolałam się nie wychylać. Pamiętam wszystkie moje upadki, pamiętam wszystkie moje załamania. Gimnazjum, a dokładniej - jego początek - był dla mnie nie do zniesienia. Zdecydowanie uważam to za najgorszy czas w moim życiu. Wtedy wiele spraw wydawało się nie do rozwiązania. Jednak dziś już wiem, co zrobiłam nie tak. Stałam z boku. I to był największy błąd.
Teraz sobie myślę, dlaczego przejmowałam się zdaniem osób, które tak naprawdę nie uważałam za przyjaciół? Które w głębi serca były mi nadzwyczaj obojętne? Bez sensu. Wiem, co chcę osiągnąć, wiem, co mnie zachwyca, co zasmuca, co inspiruje. I tego się trzymam. W tym momencie, w tej jednej chwili, w tym dniu i o tej konkretnej godzinie. Wiem, że potrafię i wiem, że mogę wszystko zmienić.

Mogę zmienić świat,
ale ludzi już nie.
Dziś zdjęcia bez przeróbek.

29 komentarzy:

  1. Mega mądry post!
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia (:

    Zapraszam również do mnie: http://niespokojny-ocean.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam paluchy za Ciebie i twoje zmiany. Mądry post i ładne zdjęcia ♥

    Obserwuje i zapraszam do mnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. bez przeróbek, ale świetne :) a z tym cytatem się zgadzam w 100%
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny i mega mądry post :) Zapraszam na Kamienne Oblicze - KLIK
    p.s fajne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie warto rezygnować z marzeń, bo obawiamy się opinii innych. Ludziom zawsze coś się będzie nie podobać, ale to nie powód aby rezygnować z naszych pragnień.
    Śliczne zdjęcia! <3

    Zapraszam do mnie,poklikasz w linki u mnie w poście? Serdecznie dziękuję za pomoc.
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/07/wspopraca-z-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie napisane i piękne zdjęcia :)
    Ściskam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobre podejście do życia:*:)
    Spelniaj marzenia i nie przejmuj się opinią innych :*

    mylifemyrulesmygame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mądrze napisane. ;)

    http://aniese-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia i fajny blog! :) Dziękuje za miły komentarz! :)
    http://melodzia.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. te zdjęcia są przecudowne! naturalne, ale piękne!
    buziak:*

    zapraszam luczijka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gimnazjum chyba dla większości nie jest dobrym czasem:)

    Zapraszam na mojego bloga gdzie pisze o mojej małej podróży po Chinach:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze myślisz :)
    Ja również myślę podobnie, ale nie wiem czy dam radę. Idę do nowej szkoły i trochę się boje, że mnie nie zaakceptują. Ale będę sobą i postaram się być odważna ^^

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przed pierwszym dniem w liceum obawiałam się głównie tego, że spotkam ludzi, którzy nie będą w "moim typie". Na szczęście udało mi się poznać kilka fajnych osóbek, z którymi się trzymam :) Tobie też się uda!

      Usuń
  14. Mogę zmienić świat, ale ludzi już nie- najbardziej utkwiło mi w pamięci.

    OdpowiedzUsuń
  15. trzeba wierzyć w siebie i nie przejmować się opinią innych ;)
    pozdrawiam cieplutko!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie patrz na innych. ludzie często pokazują tylko zawiść kiedy Ty wznosisz się na wyżyny swoich celów:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie przejmuj się opinią innych. Ludzie zawsze będą gadać, a ilu ich jest, tyle będzie opinii. Każdy z nas ma zdanie na dany temat i czasem te zdania się różnią, dlatego nie można brać do siebie każdej z nich. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie xx

    ---
    Sztuka parzenia herbaty [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  18. mądry post i super zdjęcia !:)
    http://aagataaasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Na tym polega życie każdego z nas, że po drodze spotykamy różne przeszkody i nie sztuką jest wybrać łatwiejszą drogę, tylko mądrze podążać tą gorszą drogą :) Marzenia warto spełniać, więc życze ci dużo szczęścia w dążeniu do tego celu! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardo prawdziwe i mądre!
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Racja, nie powinniśmy się za wiele przejmowac, tym bardziej zdaniem osób, na których nam tak naprawdę nie zależy.

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  22. Mega mi się podoba rysunek na nagłówku xx

    http://patrysjahasmikmero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny wpis, zgadzam się z Tobą w 100% :))
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie szczerze piszesz . Szanuję takie posty. Zdjęcia też bardzo mi się podobają mimo że są bez przeróbek. Pozdrawiam cieplutko :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Trzeba mimo wszystko walczyć o odwagę do spełniania marzeń :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Twój post jak zwykle ma genialny klimat. Piszesz szczerze, a dzięki temu wierzę ci w każde słowo. Prawda, ludzi nie zmienisz, a oni nie powinni mieć wpływu na ciebie i twoje marzenia, do których spełniania masz pełne prawo i nie potrzebujesz ich zgody.
    Bardzo ładne zdjęcia, jak to zawsze u ciebie, z przeróbkami czy bez.

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!