18 lip 2015

Jakie są moje wady?

Każdy z nas posiada pewne cechy charakteru, które uważa za wadliwe. Nie ma co się dziwić, bo w końcu nikt nie jest idealnym człowiekiem. Wpadłam na pomysł, że przytoczę wam kilka moich defektów, które czynią mnie taką, jaka jestem :)

CZĘSTO ODKŁADAM WSZYSTKO NA OSTATNIĄ CHWILĘ - jestem leniuszkiem, któremu nie chce się wykonać obowiązków, zaraz po powrocie do domu. Wolę położyć się na kanapie, przeczytać książkę, posłuchać muzyki... Dokładnie tak samo jest z nagraniem filmu. Zawsze wypadnie mi coś "ważniejszego" od otwarcia kanału.

SZYBKO SIĘ DENERWUJĘ - zauważyłam, że nie mam cierpliwości do pewnych spraw. Chcę robić wszystko perfekcyjnie; pragnę, aby wszystko się wspaniale układało, po mojej myśli.

ZBYT ŁATWO SIĘ PODDAJĘ - jeżeli nie wychodzi mi zrobienie danego zadania, występuje u mnie proces załamania. Odkładam rzeczy w kąt, odchodzę od nich jak najdalej. Często nie próbuję dalej, ponieważ wiem, że i tak mi to nie wyjdzie. Jest to bardzo błędne myślenie.

PORÓWNUJĘ SIĘ DO INNYCH - obserwuję ludzi, którzy mnie otaczają i zadaję sobie pytania Dlaczego ja nie mam tak ładnych włosów? Ona ma piękną cerę, więc czemu ja takiej nie posiadam? Za wszelką cenę marzę o tym, aby zamienić się w osobę, którą nigdy się nie stanę. Powinnam zaakceptować swoje małe mankamenty fizyczne i wreszcie zacząć cieszyć się tym, co mam.

ZA MAŁO WYMAGAM OD SIEBIE - krytykuję innych, na swoją osobę nie zwracam uwagi. Oczekuję za wiele od ludzi, za mało od siebie. Ciągle czegoś chcę, ciągle czegoś mi za mało. Tragedia...
A czego wy w sobie nie lubicie? :)

19 komentarzy:

  1. Śliczne jest to zdjęcie czarno-białe! :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w ostatnim poście :) Bardzo mi na tym zależy. - IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooj tak, ja też zdecydowanie szybko się denerwuje, czasami jak mam nadmiar stresu to cała się trzęsę, łzy napływają mi do oczu i nie mogę się ogarnąć, masakra, a gdy zdenerwuje się na kogoś to wybucham...i często mówię nieprzemyślane rzeczy... - muszę nauczyć się nad tym panować | sznurasek-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wad w sobie widzę wiele, ale myślę, że coraz częściej ludzie nie zauważają w sobie zalet...
    ja jestem strasznym leniem i niezorganizowana oraz mam słomiany zapał ;) ładne to pierwsze zdjęcie!
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikt nie jest idealny, nie ma ludzi bez wad, więc to całkiem normalne :) Wychodzę z założenia, że nie ma się co nad nimi rozczulać czy załamywać, tylko w miarę możliwości je eliminować.
    Ja również bardzo często zostawiam wszystko na ostatnią chwilę i później tego żałuję. Do pewnych spraw czy rzeczy też nie mam za wiele cierpliwości, ale pracuję nad tym :)
    Ładne zdjęcia!

    Buziaki,
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie jakbym czytała o sobie :D Ja, oprócz tych przez Ciebie napisanych, jestem niesamowicie niecierpliwa (mimo że od innych wymagam cierpliwości w stosunku do mnie) i narzekam dosłownie na wszystko (nawet jeżeli nie mam do tego powodu). Strasznie utrudniające życie wady :D

    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem zdecydowanie zbyt leniwa, haha xd
    To pierwsze zdjęcie-megaa!♥


    Zapraszam na bloga♥
    thisismydream-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia :) Ja też niestety zbyt szybko rezygnuję i jestem meega leniwa :(
    zapraszam do mnie: Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł na posta :* Ja jestem strasznie leniwa i łatwo mnie jest zdenerwować :c
    Zapraszam! Jeśli zaobserwujesz będzie mi bardzo miło :*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że umiesz przyznać się do swoich wad, bo w dzisiejszych czasach jest trudno o takie postępowanie. :)
    http://tiinkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem, jednak najlepiej jest się przedstawiać od zalet! :) Wady ma przecież każdy, ale to bardzo dobrze, że potrafisz przyznać się do swoich wad :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne jest te zdjęcie czarno-białe! :))
    A wady każdy, miał, ma i będzie mieć. :))
    Fajnie, że ty umiesz mówić o swoich wadach.
    Nie wszyscy są do tego zdolni. ^^
    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Udanych wakacji! ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie ,ze potrafisz mowic o swoich wadasz
    poklikasz ? paperlifex33.blogspot.com/2015/07/wishlist_14.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy ma jakieś wady, nie ma co się przejmować i trzeba pracować nad zaletami :)

    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak wpadnij do mnie na bloga, zaobserwuj a odwdzięczę się od razu na 100%. :)

    http://teyzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. hmm... sama nie wiem, czego w sobie nie lubię :D
    świetne pierwsze zdjęcie :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również szybko się denerwuje i też tego bardzo nie lubię :)
    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Można, by rzec, że mam podobne wady :)
    Śliczne zdjęcia! Pierwsze cudowne ^^

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK!
    KONKURS URODZINOWY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. 1,2,4 to także moje wady :) Nie jestes sama! W sumie to mamy podobnie :)
    U mnie Q&A,może spodobają Ci się moje odpowiedzi I zaobserwujesz mojego bloga :)

    Zapraszam
    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie twoje wady są również moimi wadami.

    Veronica Memories- Klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!