21 lip 2015

Piękno tkwi w naturze

Wyobraź sobie, że stoisz na pustej, piaszczystej drodze, a wokół ciebie rozciągają się cudowne lasy i jeziora. Wyobraź sobie, że spacerujesz wśród wielu odmian zbóż, muskając je lekko opuszkami palców. Wyobraź sobie te promienie słońca, które ogrzewają twoją twarz. Wyobraź sobie śpiew ptaków, które właśnie rozgrywają swój koncert. Cudownie, prawda?
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się nad tym, aby poczuć słodki smak wolności? Aby wreszcie wyrwać się od przepełnionego spalinami miasta i wyjechać gdzieś daleko, na kompletne odludzie? Ach, co to by było za życie! Spokój od tych wszystkich typowych mieszczuchów, którzy traktują swoje buty jak największy skarb. Koniec tego całego zgiełku, hałasu. Nareszcie zaznałbyś ciszy, mógłbyś wyruszyć na jakąś tajemniczą wyprawę, o jakiej nikt by nie wiedział. Zapakowałbyś do plecaka prowiant i rozbił obozowisko w przytulnym miejscu. Pomyśl tylko, jak byłoby fantastycznie! Jedzenie, natura - i ty. Leżenie pod gołym niebem i wpatrywanie się w gwiazdy, opisywanie swoich myśli w starym, lekko zniszczonym dzienniku, a nawet spanie (czyli jedno z moich ulubionych zajęć).
Rozpaliłbyś ognisko, aby ogrzać się w chłodny wieczór. Upiekłbyś dziwne w smaku pianki, wziąłbyś kawałek, a po chwili rzucił na bok. Niesmaczne pianki są najgorsze.
Założyłbyś za dużą koszulę bez obawy, że ktoś cię wyśmieje. Poczułbyś się nareszcie świetnie, jakbyś odżył na nowo. To jest to. Potrzebuję tego najbardziej. Pełnej swobody.

30 komentarzy:

  1. Ładne zdjecia :) Pozdrawiam i Zapraszam
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie napisany post! Podoba mi się taki styl pisania, jesteś w tym naprawdę dobra! ;)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mądrze napisane! :) + zapraszam do mnie Mój Blog - klik! powymieniam się szczerymi obserwacjami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny post, zupełnie inny niż wszystkie, przeczytałam go z miłą chęcią! :)
    luuvmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia! *.*
    Taki wypoczynek to marzenie, naprawdę. Być z dala od miasta i hałasu, z dala od ludzi, których się zna lub kojarzy jedynie z widzenia. Coś innego, coś nowego. Tak, z pewnością oddałabym wszystko za kilka dni w cichym, spokojnym miejscu :)

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  6. I tu kryje się ten plus mieszkania na wsi. Cisza, spokój i Ty, a wokół pola, lasy i łąki, które sięgają, aż po horyzont. Jednak i tak cały czas narzekam, że nie mieszkam w mieści. I jak tu człowiekowi dogodzić?

    Pozdrawiam, Laru!
    W ogóle to bardzo podoba mi się Twój blog jest taki... inny, a takie lubię najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie raz już myślałam właśnie, aby uciec na takie odludzie, poczuć wolność, odpocząć :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  8. Super fotki i do tego ten tytuł *.*
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wieczorami iść a spacer, daleko w pola gdzie nie ma nikogo... usiąść i słuchać muzyki... myśleć o życiu.... Kocham to ♥
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie tak.. :)
    http://lilascarf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka ucieczka na odludzie się przydaje, ja mieszkam niedaleko takiego odludzia i mogłoby się wydawać, że taki klimat w końcu się znudzi, ale mi się nie znudził i bardzo lubię czasem się przejść w takie miejsca ;)

    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Często myślę o czymś takim.
    W sumie miłoby by było się tak gdzieś wyrwać, wyłączyć wszystko i pomyśleć.
    Podziwiając naturę.
    Przepiękne zdjęcia!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne, inspirujące zdjęcia i piękny nagłówek :o
    lubię się czasem wyłączyć i znaleźć w jakimś pięknym miejscu :)
    http://palaania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie napisane i zdjecia mi sie podobaja 😊 http://agatime.blogspot.com/?m=1 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzucić wszystko i uciec w góry :3
    Kiedyś miałam taki plan, nawet go zrealizowałam. Kilka dni w prowizorycznym schronisku, bez zasięgu, o prysznicu z ciepłą wodą można było zapomnieć. A dookoła tylko lasy, góry i spokój. Niestety minusem było wdrapanie się na tę górę z ciężkim plecakiem, po drodze częściowo pokrytej błotem i resztkami śniegu.

    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mieszkam w mieście, jednak większość czasu spędzam na wsi u dziadków. Jest to idealne miesjce na przemyślenia,
    Poklikasz w linki w tym poście i banery po prawej stronie? Odwdzięczę się obserwacją za podanie cen w komentarzu. :)
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/wspopraca-z-soufeel_21.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja prawdopodobnie za kilka dni będę nocować w górach aby złapać wschód słońca, myślę że będę czuła coś podobnego:)

    Zapraszam do mnie, gdzie opisuje moją małą podróż po Chinach:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Spędzanie wolnego czasu na łonie natury to jest to! Bardzo popieram aktywny wypoczynek, nawet jeśli jest w trudnych warunkach :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. O rety, uwielbiam takie klimaty. Uciec od tego całego codziennego zgiełku... piękne :).

    P.S. Super blog, zostanę na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne zdjęcia! Kocham taki spokój i swobodę! :)


    mysterious-j.blogspot.com <<< dopiero zaczynam c;

    OdpowiedzUsuń
  21. Boże, jakie przecudowne zdjęcia! Naprawdę - zachwycające :) Mają jakiś tajemniczy, ale piękny klimat...
    / chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super napisany post! Świetny klimat zdjęć.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Aż mi się zachciało takieeego ogniska <3
    Zdjęcia są super! :)

    Zapraszam IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie to opisałaś, aż czuję się ciepło tego ogniska! A zdjęcia dodatkowo sprawiają, że chcę wstać, wyjść z domu i, nie zwracając uwagi na nic, wybrać się w taką podróż... Marzenia.
    Zdjęcia mają niesamowity klimat.

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki tobie odpłynęłam w myślach ♥ Fantastycznie byłoby mieszkać w takiej cichej wiosce. Nie wiem czemu ale jakoś wydaje mi się, że w takich miejscach ludzie bardziej się szanują i są bliżej siebie.
    Cudne zdjęcia.

    Obserwuje i zapraszam do mnie - klik!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!