3 lip 2015

Summer List 2015

Witam was w ten piękny i ciepły dzień :) Zawitał u nas już 3 lipca, a ja nadal nie zrealizowałam żadnego z postanowień na tegoroczne wakacje. Jestem niezadowolona ze swojego postępowania, tak nie może być! Trzeba wreszcie ruszyć się z miejsca, zacząć działać. Nie chcę we wrześniu narzekać, że niczego nie udało mi się zrealizować, dlatego stwierdziłam, iż dobrze będzie spisać wszystkie cele oraz pragnienia. W tym poście przedstawię wam listę mniejszych lub też większych planów na te wolne, mam nadzieję, że słoneczne dni.

LISTA RZECZY DO ZROBIENIA:
1. ROBIĆ WIELE ZDJĘĆ, UDOSKONALIĆ SWOJE UMIEJĘTNOŚCI W FOTOGRAFII
2. ODŻYWIAĆ SIĘ ZDROWO, PORZUCIĆ SŁODYCZE I NAUCZYĆ SIĘ BEZ NICH ŻYĆ
3. OTWORZYĆ SWÓJ WŁASNY KANAŁ ORAZ POZNAĆ NOWE TECHNIKI MONTAŻU/FILMOWANIA
4. CZĘSTO WYBIERAĆ SIĘ NA SPACERY
5. PRZECZYTAĆ CO NAJMNIEJ DWIE, CIEKAWE KSIĄŻKI
6. NIE SPĘDZAĆ CAŁYCH DNI NA KANAPIE/W DOMU
7. "POWIĘKSZYĆ" SWOJĄ GARDEROBĘ O NOWE UBRANIA
8. ODWIEDZIĆ CIEKAWE MIEJSCA
9. SPĘDZIĆ WIĘCEJ CZASU Z RODZINĄ I PRZYJACIÓŁMI
10. MAKSYMALNIE ODPOCZĄĆ!

Mogłoby się wydawać, że większość punktów z mojej listy jest wręcz banalna i oczywista, jednak naprawdę zależy mi na jej całkowitemu wypełnieniu. Nie uwzględniłam blogowania, ponieważ jest ono dla mnie bardzo istotne i z całą pewnością - nie zabraknie wakacyjnych postów! :)
Co jakiś czas, będę dokonywać aktualizacji listy, abyście mogli zobaczyć moje postępy.

Jakie są wasze plany?
Brakuje mi zdjęć. Czas wybrać się na sesję :)

26 komentarzy:

  1. Moje są podobne do Twoich, tyle, że ja już na początku wypożyczyłam z 5 książek i teraz lecę czytać! :D
    =

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki za twoje postanowienia :) Ja planuje w koncu zdac prawo jazdy, ale boje sie zapisac na egzamin xD
    _______
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę świetna lista, moja jest do Twojej bardzo podobna! :) pozdrawiam Cię serdecznie! ;)

    ~zapraszam na mojego bloga (może masz ochotę wziąć udział w konkursie fotograficznym? klik :) )

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i bardzo ciekawy post :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do ROMWE w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi ROMWE. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też muszę powiększyć swoją garderobę :)
    Fajna lista.

    http://narysowanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia! Świetne postanowienia, ja na moim blogu też pisałam podobny post :D

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – Nowy Post KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  7. Ambitna lista. Moje plany są podobne, no może poza zdrowym odżywianiem, bo bez słodyczy nie wytrzymam dłużej niż kilka dni :)
    Jestem bardzo ciekawa Twojego kanału :3

    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mi najbardziej zależy, by w te wakacje odpocząć, nie ważne w jaki sposób :) życzę powodzenia w wypełnianiu listy :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie też zrobiłam sb plany na wakacje i to wszystko się na niej znajduje może oprócz książek,ale czemu nie,z chęcią bym przeczytała,wlaśnie dużo zdjęć zrobic jakis kolaz i np w antyrame wydrukowac,o kanał też czm nie,zająć się blogiem :)
    zapraszam mycrazyworldpaula.blogspot.com
    ps. obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia z nowym kanałem! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w realizowaniu planów ;)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzonka w realizacji listy wakacyjnej! moja jest podobna {pomijajac kana}
    zapraszam do mnie http://szarpana.blogspot.com/ :}

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w realizacji planów! Ja w tym roku mam tylko jedno postanowienie: dobrze się bawić. A jak to wyjdzie, to podsumuję na początku września. Póki co chcę na maksa wypocząć, ale czynnie, nie biernie :)

    Zapraszam! - ♥ Klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki by Ci się udało :)

    Bardzo fajny blog więc obserwuję i liczę na rewanż :)
    + zapraszam do wzięcia udziału w konkursie :)
    http://by-yolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja chciałabym przede wszystkim odpocząć :p

    Poklikałabyś w linki u mnie na blogu? Byłabym bardzo wdzięczna ♥
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki, żeby udało ci się zrealizować plany! Przestać jeść słodycze-to było moje noworoczne postanowienie i udało mi się, więc wierzę, że tobie również :) :*
    +obserwuję ♥

    amelia-bloog.blogspot.com
    Zapraszam też na KONKURS! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje plany na lato to popracować nad moją matmą - nudno, ale ambitnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja też muszę przećwiczyć zadania z matmy!

      Usuń
  18. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja także muszę sobie taką listę stworzyć, bo to super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę powodzenia w otworzeniu własnego kanału na yt i trzymam kciuki za Ciebie, bo sama kiedyś chciałabym mieć swój kanał :* Jak dodasz swój pierwszy filmik, koniecznie daj znać!

    MINIMALISTYCZNY- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super post i powodzenia w spełnianiu całej listy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!