9 lip 2015

TUMBLR, czyli największa strona z inspiracjami

Na pewno nie jeden raz dopadło cię zaćmienie umysłowe. Jest to dość przykra i denerwująca sytuacja, gdy nie możesz wydobyć z siebie żadnego, konkretnego zdania. W takich momentach nie należy siedzieć bezczynnie, zamartwiać się tym, jaki jesteś bezużyteczny. Warto jest sięgnąć po standardowe metody "terapii", aby wreszcie odzyskać twórcze myślenie.
Ja osobiście często korzystam z przeróżnych źródeł. Staram się wyskrobać coś na kartce, poszperać w internecie. Ostatecznie ląduję na stronie, jaką jest tumblr. Dam sobie rękę uciąć nie dosłownie :) , że każdy z was przynajmniej jednokrotnie miał z nią styczność. Strona z obrazkami. Tyle. Wydaje się, że nic ciekawego na niej nie znajdziemy... Ale czy na pewno?
Moim zdaniem z przysłowiowego tamblera, możemy wynieść bardzo wiele. Prędzej czy później udaje nam się odszukać fotografie, które idealnie opisują nasz nastrój, osobowość, zainteresowania. Zadziwiające jest to, że zwykłe zdjęcie jest w stanie nam utkwić w pamięci i sprawić, że zwiększymy nasze pole widzenia i dostrzeżemy to, co nie jest widoczne gołym okiem. To sobie bardzo cenię.
Powyżej masz okazję podziwiać (jaka skromność) moją stronę z inspirującymi mnie obrazkami. Jeśli jesteś ciekawy, jakie zdjęcia tam zamieszczam kliknij tutaj.

Pozdrawiam!

35 komentarzy:

  1. Uwielbiam przeglądać Tumblr, bo zawsze znajdę tam coś, co mnie zainspiruje, podsunie mi jakiś pomysł na posta lub stylizację ^^
    Świetny post, już wpadam na twojego tumblr'a :)

    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Tumblr jest świetny ale ma też swoją mroczną stronę, na której kiedyś byłam i wcale mi się nie podobało. Dla mnie Tumblr to największa na świecie siatka szpiegowska - tam jest wszystko, nawet to czego jeszcze nie ma i jestem pewna, że FBI korzysta z niego by rozwiązywać sprawy :D
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli nie mam pomysłu na bloga to nie korzystam z tumblr'a bo tam nic na ten temat nie znajduję, ale jeśli chodzi mi o takie inspiracje, które mogę wykorzystać w pokoju, w życiu to ta strona sprawdz się świetnie, a dodatkowo baardzo wciąga :d przynajmniej mnie :) jak zacznę przeglądać obrazki to nie mogę się oderwać, prawiek każdy ma w sobie coś magicznego, mógłbym tumblerować godzinami, hah :D
    Pozdrawiam i Obserwuję :)
    http://polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć sama nie mam Tumblr'a, to bardzo lubię zaglądać na niego u innych :)

    http://zycieaneczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam tumblera! czasem, gdy nie potrafię emocji wyrazić słowami, zwykły obrazek je świetnie zastępuje!
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz racje, zgadzam się :D
    ________________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardziej od obrazków lubię tzw. "tumblr sense of humour", czyli memy, fotomontaże i cytaty które bywają tak głupie, że aż śmieszą. Nie ma lepszego sposobu na poprawę humoru :)

    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. słyszałam o Tumblrze, ale wolę jakoś np. Zszywkę, bo po polsku :D

    pozdrawiam i zapraszam do siebie na KONKURS foto klik
    zapraszam też na nowego posta mój BLOG klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tumblr również można znaleźć obrazki i gify, które są otagowane po polsku :)

      Usuń
  9. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Tobą :) Odkąd założyłam Tumblra jestem na nim codziennie :) Jeśli chciałabyś odwiedzić mojego to link : http://you-onlyl-ive-once.tumblr.com/ :)

    http://mylifenata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tumblr to cudowne źródło inspiracji! Jednakże częściej zdarza mi się przebywać na we heart it :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama mam tumblera jednak wchodzę rzadko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tumblr'a! Jest jednym z moich największych źródeł inspiracji :)

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam,nominowałam Cię do LBA. zapraszam do zabawy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale nie bawię się w LBA :)

      Usuń
  15. Kocham tamte zdjęcia :)

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham Tumblera :)
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż.
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam tumblr :3
    http://modishness-blog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam wchodzić na Tumblra, zawsze znajdę tam coś inspirującego :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. kocham tumblera jestem od niego uzależniona :)
    będzie mi miło jeśli zajrzysz :) vickey-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś chciałam założyć sobie tumblera, ale jakoś go nie ogarniałam :P hihihi, ale może kiedyś spróbuje ponownie :) Pozdrówki :** + oczywiście obserwuje :) | sznurasek-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Tumbrl :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. swietne zdjecia i blog! co powiesz na obserwację? tumblr to jedna z moich ulubionych stron
    zapraszam;) lautherspilt

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam przeglądać tumblr! Zawsze jestem potem niesamowicie zainspirowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie również tumblr odgrywa dużą rolę w procesie twórczym. Uwielbiam go! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. faktycznie wiele tam inspiracji :)
    ja raczej nie wchodzę bezpośrednio na tumblera, ale wpisuję "coś" w grafikę i tak z niego korzystam :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham tą stronę, jest tam taki ogrom inspiracji... :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Z Tumblra już od dawna nie korzystam, ale lubię pooglądać ciekawe zdjęcia :)
    Może nie tak często jak kiedyś, ale jednak nie potrafię całkowicie z tego zrezygnować :)

    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Tumblr przez jakiś czas był moim uzależnieniem ♥.♥
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Słyszałam o tej stronie, ale jakoś nigdy na nią nie wchodziłam. Chyba to musi się zmienić bo często zdjęcia są dla mnie inspiracjami :)

    gloriousdolls.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam Tumblr ale jakos sie jeszcze do niego nie przekonałam ;*
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja osobiście odkryłam Tumblr'a 2 lata temu i od tamtego momentu jest moim codziennym uzależnieniem, a także odskocznią i inspiracją, także... :)

    Zapraszam do mnie: http://justlyjass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!