11 sie 2015

Czerp radość

Co daje mi szczęście? Dzięki czemu jestem we wspaniałym nastroju? Co powoduje uśmiech na mojej twarzy?
Uczucie wolności, gdy spaceruję leśnymi ścieżkami. Zapach powietrza po deszczu. Świeżo skoszona trawa. Zachody i wschody słońca. Poranna rosa. Nowa książka. Borówki. Kawa zbożowa z dużą ilością mleka. Koszule w kratę. Kolorowe długopisy. Ciepły i miły w dotyku koc. Nocne wędrówki. Histeryczny śmiech. Głupie żarty. Śmieszne nadruki na koszulkach. Promienie słońca wpadające przez okno do pokoju. Cynamon. Morwy. Muzyka moich ukochanych wykonawców. Zdjęcia. Kreatywność. Odpowiednie wykorzystanie czasu. Spanie. Spotkania. Oglądanie i tworzenie filmów. Czytanie. Bazgranie po kartce. Tygrysy. Koty. Domki na drzewach. Jazda na rowerze. Simsy. Pizza. Jeszcze więcej pizzy. Udany dzień. Przytulanie. Seriale. Dr House. Harry Potter. Igrzyska Śmierci. Premiery kinowe. Popcorn. Gry planszowe. Płyty. Duże bluzy. Jezioro. Staw. Drewniane mostki. Śpiew ptaków. Podróże. Jazda pociągiem. Geometryczne obrazki. Rysunki. Spokój. Odpoczynek.

PRZY OKAZJI ZAPRASZAM WAS SERDECZNIE NA MÓJ KANAŁ.
Wreszcie udało mi się stworzyć swój pierwszy film :)
Jeżeli jesteście ciekawi moich dalszych produkcji - subskrybujcie. Będzie mi bardzo miło!

27 komentarzy:

  1. mi radość dają głównie osoby.
    ...i kawa zbożowa z dużą ilością mleka też!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami te najmniejsze rzeczy sprawiają najwięcej radości :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. szczęście rzeczywiście jest bardzo związane z wolnością, bo kto będzie się cieszył, jeśli nie będzie wolny?
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pozytywny post. Te wakacje uświadomiły mi, że to właśnie te najmniejsze szczegóły zapadają najbardziej w pamięć i są najważniejsze:)

    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze myśli przychodzą zawsze najdalej od domu :) Fajny post!
    Kamienne Oblicze - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny post :D,
    uświadamia, że szczęście dają nam małe rzeczy
    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje łóżko. Deszczowa pogoda. Kawa. Dobra książka. I wiele innych. :)
    Świat jest pełen dobrych i pozytywnych rzeczy. Niektóre z nich mniej kochamy a niektóre więcej :)
    Niektóre sprawiają się się uśmiechamy i jesteśmy radośni, a niektóre sprawiają nie się wcale nie uśmiechamy :) Ale miłość jest lepsza niż nienawiść :)
    From: http://korneliasdiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie dużo pizzy, wielkie bluze, dokładnie wszystko to co opisałaś, tylko, ze inne seriale ;p Pięne zdjęcia, super post :**

    zuzublog.pl [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  9. Po przeczytaniu Twojego postu, stwierdziłam, że jesteśmy do siebie bardzo podobne.
    Także czerpię radość z tak małych detali, można by powiedzieć, że całkiem błahych.
    Ale tak naprawdę, to one niosą radość.
    Post oceniam 10/10!
    Pozdrawiam serdecznie! + obserwuję! :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo rzeczy wymieniłaś, mi również przynosi radość wiele z nich :)

    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja czerpię radość z mojego pieska i z rozmów z mamą. Świetny post i zdjęcia!

    Obserwuje :* Mój blog - kilk ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Rodzina. Znajomi. Blog. Moja 'sekta' (hah). Książki. Wiatraczek. I J e d z o n k o ♥
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj dużo rzeczy daje Ci szczęście i dobrze! mi Dr.House także poprawia humor i od razu lepiej się czuję. Ja czerpię radość z blogowania, internetu, telewizora, kiedy rodzina do mnie przyjeżdża i wiele wiele więcej powoduje, że czuję się szczęsliwa :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  14. mi radość daje jazda na rowerze... spacery oraz spotkania z chłopakiem :)

    www.limonkoowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny post, nakłaniający do dłuższej refleksji. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy post. :)
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ten film jest cudowny, ^^

    poklikasz u mnie?:)
    sidhexx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny filmik :)
    Ja czerpię radość z podobnych rzeczy, które ty uwzględniłaś :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny post! Taki prosty i, moim zdaniem, nastrojowy :)
    Poklikasz u mnie w linki?
    aniapodlecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Radość może dawać nam każda mała rzecz, warto cieszyć się z drobiazgów takich jak spotkanie dawnego znajomego, pomoc babci w kuchni i jej wdzięczność itd ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. piekne zdj fajnie sie czytalo milo i na takim chillu ja czerpie duzo rodosci bo tak szczerze mowiac nie trzeba szukac daleko np. wychodzisz na zachod slonca patrzysz i marzysz ;)
    wpadnij ;)
    http://szmonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ściśle wakacyjny ten post. To, co wymieniłaś wyżej powinno się powtarzać, jak wierszyk motywacyjny każdego poranka. ;) !!!
    Zapraszam na mojego nowego, dopiero raczkującego bloga. Może tematyka przypadnie Ci do gustu, a może pozostawisz jakiś ślad? :) Zapraszam. ;)

    ellipsisoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny post i film. :)
    Połowę rzeczy, które wymieniłaś, mogłabym uznać za dające mi szczęście.

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko, co sprawia Ci radość, sprawia radość również mi! A co do Twojego filmu... Już leci subskrypcja! Uwielbiam filmy, które mają przekaz bez słów.

    BLOG POD CHMURKĄ

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie jest poczuj się wolnym, pospacerować, nie pilnować czasu :)
    zapraszam do siebie, poklikasz w linki u mnie?
    Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!