23 sie 2015

Decyzje

Jedną z moich największych pasji jest kręcenie filmów. Bardzo lubię tworzyć. Nie rozstaję się z aparatem. Nagrywam poszczególne urywki danych zdarzeń, a później łączę je ze sobą w programie do montowania. Sprawia mi to ogromną radość. Uważam się za osobę kreatywną, która jest w stanie stworzyć coś niesamowitego, niepowtarzalnego. Chcę móc dzielić się z innymi ludźmi tym, co sama wykreowałam. Często nad tym myślę.
Moim marzeniem od dobrych kilku miesięcy jest prowadzenie własnego kanału na youtube. Pierwszy film już się na nim pojawił. Kosztował mnie on bardzo dużo czasu oraz pracy. Jestem z niego zadowolona, jednak chciałabym również spróbować czegoś odmiennego. Vlogi tematyczne? Czemu nie! Nie widzę większego problemu z mówieniem do kamery.
Mam wiele do powiedzenia. Czasem dobrze jest się tak porządnie wygadać, opowiedzieć o swoich spostrzeżeniach, obawach oraz zachęcić ludzi do większego zastanowienia się nad życiem. Pożyteczne działanie.
Jakie filmy najchętniej oglądacie na yt?

Jeżeli macie jakiekolwiek propozycje/pomysły na filmy, które mogłyby się znaleźć na moim kanale - piszcie śmiało! Zależy mi na tym, aby kręcić je także z myślą o was :) 

15 komentarzy:

  1. Ja szczerze powiedziawszy nie oglądam nikogo na youtubie, ale chętnie obejrzałabym Twoje przygotowania do szkoły (wiem, że wiele już jest takich filmików) :)
    Zdjęcia bardzo ładne!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam Twój film na YT i bardzo mi się spodobał :-) Chętnie zobaczyłabym Twoją stylizację zrobioną w takim stylu :-)
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zobaczyć twój kanał koniecznie! :D
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spełniaj swoje marzenia :)

    I zapraszam do mnie: http://fortluc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja raczej nie oglądam YT, mam troszeczkę za mało czasu :(
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam vlogi, w których można posłuchać czyichś poglądów na świat, czyli po prostu: stoisz przed kamerą i mówisz o czymkolwiek ;). I też bardzo lubię tworzyć filmy, ale myślę, że kanał na YT jeszcze trochę poczeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię różne vlogi i ludzi, którzy mają dużo do powiedzenia, ale sama nie nadaję się do tego. Nie goszczę na YT zbyt często, ale jeżeli już jestem, to zazwyczaj oglądam moje ulubione kanały - najbardziej lubię vlogi z zagranicy i challenge na "odmóżdżenie". Zdecydowanie nie przepadam za długimi filmami - max 7/8 min.
    Heaven in Black | Truth of Thunder

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :)
    Ja nie oglądam często filmów na yt ;)
    Genialny blog :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja na yt rzadko bywam, głównie dla posłuchania muzyki czy obejrzenia "fail'ów" :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro jest to Twoja pasja, to czemu nie? Ja z chęcią oglądałabym Twoje filmy! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kanał na yt to fajna sprawa, ale trzeba mieć do tego "to coś". Ja kompletnie się do tego nie nadaję, ale jeśli czujesz, że sprawia Ci to przyjemność czy tak jak mówisz, nie masz problemu z mówieniem do kamery, idź w tę stronę. Szczególnie, że montaż też jest czymś, co lubisz :) Osobiście uwielbiam oglądać vlogi, często siedzę na yt i po prostu to robię.

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli to jest twoje marzenie, to śmiało, spełniaj je! Bardzo chętnie będę oglądała twoje filmiki.
    Ostatnio nie miałam za dużo czasu, żeby oglądać cokolwiek na youtube, ale kiedy go mam, to najchętniej "sięgam" po angielskich vlogerów, filmy "ulubieńcy miesiąca" i różne challenge.

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia na YouTube :D Ciekawy blog, ładne zdjęcia ;)
    justmajka.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mało oglądam filmów na yt, ale jak już jest to kilku youtuberów. ^^
    W wolnej chwili wpadnij na mojego bloga: caroberry.blogspot.com ♥.
    Pozdrawiam, ~Karolina. cx

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł! :) Na pewno będę Cię oglądać ! :** <3
    Genialny blog!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!