18 sie 2015

Maybe all I need is time

Cześć :)
Jak mijają wam ostatnie dni wakacji? Z przykrością muszę stwierdzić, że zostały nam już tylko dwa tygodnie błogiego lenistwa. Ach, jak ja chciałabym przedłużyć ten czas!
Dzisiejszy dzień jest dla mnie bardzo odmóżdżający, nie mam weny ani pomysłu na cokolwiek, dlatego wymyśliłam, że pokażę wam ciekawe obrazki, które znalazłam na tumblr. Niby nic specjalnego, a jednak...

Popatrz tylko...
Mam dla was ciekawe wyzwanie! Jeżeli chcecie, zadawajcie mi przeróżne pytania/wyzwania w komentarzach pod tym postem. Będzie śmiesznie, gdy odpowiem na nie w przyszłym filmiku :)
Pytania mogą być nietypowe, wzięte z kosmosu. Po prostu... śmieszne, haha! Liczę na waszą pomysłowość.

P.S. Nie zapomnijcie ich oznaczyć znaczkiem [P] lub [W]. To bardzo ułatwi sprawę.

Damy radę?

24 komentarze:

  1. Takie posty wcale nie są złe ;)
    [P] Co byś zrobiła gdyby w środku nocy do twojego domu przez okno wpadly latające banany i kazały ci oddać słonią ich wegiel?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas to potężna siła, potrafi leczyć rany i nie tylko. Każdy z nas potrzebuje go dla siebie ;). Zdjęcia śliczne, uwielbiam takie w tym stylu
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami też nie mam inspiracji, ale lubię pamiętać, że po złym dni dobry dzień przyjdzie :) Tak samo jest z pogodą :)
    Twoje pytanie:
    Czy chciałabyś być słoniem, jak tak to dlaczego ? :)
    From: http://korneliasdiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne obrazki, zwłaszcza ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. [P] Dlaczego ludzie mają w sobie tyle nienawiści do drugiej osoby?
    Super obrazki!
    Zapraszam; http://queenoflife5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia, kojarzą mi się dobrze z wakacjami :)
    Wyzwanie- zadzwoń do jakiejś koleżanki lub kolegi i powiedź, że zgubiłaś telefon :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, uwielbiam oglądać takie ładne obrazki :)
    [P] Najgorsze jedzenie z przedszkola? ;)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie inspiracyjne obrazki!
    [W] Posmaruj swoje stopy Nutellą i potem ją zlizuj. :D

    Pozdrawiam i powodzenia w wykonywaniu zadania!
    I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierzę, haha! Oj, będę musiała się poważnie zastanowić. Ewentualnie mogę wysmarować swoje ręce, twarz... Tylko nie stopy! :D

      Usuń
  9. Bardzo lubię oglądać takie ładne zdjęcia. :)
    P: Czy blog zmienił w jakiś sposób Ciebie, Twój sposób bycia?
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi sie collage ktory wykonalas :) Jest piekny! Tez bardzo potrzebuje czasu, chcialabym aby wakacje trwaly 3 miesiace a nie 6 tygodni.

    Zapraszam; http://vframlii.blogspot.nl/2015/08/wielki-powrot.html

    OdpowiedzUsuń
  11. [W] Zadzwoń do kogoś i powiedz, że jesteś w ciąży. :D
    Uwielbiam tumblra!*-*

    care-no-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia!

    [P] Wierzysz w przeznaczenie?
    [P] W jakim wieku dowiedziałaś się, że św. Mikołaj nie istnieje?

    milego dnia! thousand-miles-to-heaven.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. obrazki mają w sobie "to coś".
    hm... nie mam weny na śmieszne pytania :D
    P: Czy gdybyś miała możliwość spędzić resztę swojego życia w świecie jednej z książek, którą byś wybrała?

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, też przedłużyłabym te wakacje ;)
    [P]: Jesteś raczej rannym ptaszkiem czy może wstajesz w godzinach popołudniowych?

    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama bym chciała żeby wakacje trwały jak najdłużej :)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia, które wybrałaś mają coś w sobie
    [W] Zadzwoń do pizzerii i poskarż się na czosnkowy smak sosu czosnkowego :D
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne inspiracje, lubię się też zainspirować na tumblr :)

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia. Wielka szkoda ze wakacje się już kończą, ale trzeba się cieszyć ostatnimi dniami :3

    Zapraszam do nas na bloga:
    http://coupleefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi ostatnie dni wakacji mijają bardzo aktywnie!

    Zapraszam do mnie gdzie opisuje moją podróż po Chinach:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia; )http://zapiski-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnie dni wakacji .. właśnie ! Czy to się musi kończyć ?! Ja nie chcę informatyki !


    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!