28 sie 2015

Przetrwajmy

Dziś zasypię was sporą ilością zdjęć :) Nie są one wybitnie świetnej jakości, ponieważ robione były wieczorem, stąd te szumy. Mimo wszystko bardzo mi się podobają, dlatego też postanowiłam je tutaj wstawić.
Zostały nam już tylko trzy dni. Trzy dni przygotowywania się mentalnie na nadchodzący rok szkolny. Osobiście nie czuję się jakoś specjalnie niekomfortowo. Wiadomo, że prędzej czy później trzeba będzie wziąć się za naukę. Teraz będę uczęszczać do klasy II liceum. Postanowiłam sobie, że ograniczę komputer (powodzenia sobie życzę) i bardziej skupię się na ocenach (choć one całkowicie nie świadczą o wiedzy oraz umiejętnościach ucznia). Jednak nie zamierzam rezygnować z bloga, a także z moich zainteresowań. Są one dla mnie zbyt ważne, aby je pominąć.

Cieszycie się na myśl o 1 września? *nieee*

NOWY FILM JUŻ NA KANALE! :) 

21 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :-). Zupełnie nie znam się na fotografii, ale według mnie mają w sobie magię, która mnie do nich przyciąga. :-)
    Pozdrawiam, minimalnia.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę dobre zdjęcia, a ze względu na to, że były robione wieczorem mają w sobie taki tajemniczy klimat. Moim zdaniem są bardzo udane.
    Choć do pierwszego dzwonka zostało tylko kilka dni to jednak nie czuję się źle z tego powodu, mam nadzieję, że uda mi się zmobilizować do przygotowywań maturalnych i systematycznej nauki.
    Pozdrawiam i życzę, by udało Ci się skupić na nauce i zainteresowaniach, Laru!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przeraża fakt, że za trzy dni będę musiała iść do szkoły ;-;
    Śliczne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmik jest całkiem dobry :) Kiedy nabierzesz wprawy w kręceniu będziesz miała szansę stworzyć bardzo ciekawy kanał, trzymam za Ciebie kciuki! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się cieszę na 1 września bo jeszcze wtedy nie wracam do nauki, jeszcze miesiąc wolnego :)
    Ładne zdjęcia!

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są bardzo ładne! Ogólnie jesteś prześliczna. Już zabieram się za oglądanie filmiku. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia wyszły fantastycznie, mają w sobie taką... magię. No i ten kot, uroczy *.*
    Wrzesień jest zawsze ciężki, ale to kwestia przyzwyczajenia i wkręcenia się znowu w szkolny tryb. Powodzenia :)

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna notka i super zdjęcia!
    zapraszam do mnie blooondyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze zdjęcia są w świetnym klimacie :D Fajny filmik, swobodnie się czujesz przed kamerą :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. czy tylko ja tu się cieszę na rok szkolny? :D
    kotek uroczy! :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia <3
    zapraszam do mnie.
    + pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja szkołę mam już od 17 sierpnia, więc można powiedzieć, że powoli się przyzwyczajam!:) bardzo fajne zdjęcia!:)

    alqxx - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia :O ja teraz idę do drugiej klasy gimnazjum i mam strasznego lenia, nie wiem jak wsiąść sie za naukę. Na dworze taka piękna pogoda...

    http://behappyandbeactive.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. O jaki uroczy kotek ;) ładne zdjęcia :)

    Obserwuję i zapraszam
    http://tojestmojmiszmasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety rok szkolny już się zaczął i przed nami kolejne kilka miesięcy ciężkiej pracy.
    Mogłabym prosić o klikniecie TUTAJ KLIK ? lub w banery na blogu? 
    Zapraszam
    Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia i cały blog. Oby tak dalej! :)
    Liczę, ze zajrzysz także do nas i zaobserwujesz:
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!