25 wrz 2015

I REALLY LIKE AUTUMN #1

W tej chwili siedzę na kanapie, otulona kocem. Tak, jestem chora. Dość porządnie się przeziębiłam i teraz kicham co minutę. Pozostaje mi tylko czytanie Harry'ego Pottera i Czary Ognia oraz picie pysznego syropu malinowego, rozcieńczonego z wodą.
Przez to okropne choróbsko, nie jestem w stanie wymyślić konkretniejszego tematu na post, dlatego uznałam, że dobrze byłoby napisać o tym, co najbardziej lubię w jesieni. Za oknem robi się szaro i nieciekawie, więc przy czytaniu radzę wam usiąść pod kocykiem z kubkiem herbaty.
1. DYNIE
Są moim numerem jeden. Jestem ogromną fanką zupy dyniowej. W okresie jesiennym jadam ją bardzo często. Jest po prostu pyyyszna! Oprócz pałaszowania, cenię sobie wycinanie buziek w tych owocach (a może warzywach?). Oświetlone, w Halloween dodają niesamowitego klimatu. Kocham na nie patrzeć, gdy idę ulicą. Szczególnie wieczorem wyglądają nieziemsko.

2. SWETRY
Wiadomo nie od dziś, że uwielbiam wszelkiego rodzaju swetry. Kolorowe, we wzorki czy też czarne - to nie ma znaczenia. Ważne, żeby były przede wszystkim miłe w dotyku i cieplutkie. Kocham w nich przesiadywać w chłodne wieczory. Moim zdaniem jest to wręcz idealna część garderoby. Sweterek nie pyta, sweterek rozumie. Ochroni cię przed całym złem, które panuje na świecie, dotrzyma towarzystwa, ułoży do snu. Co tu więcej mówić? :)

3. HERBATA Z MIODEM
Zdecydowanie jeden z moich najukochańszych napojów. Herbatę mogłabym pić litrami i nigdy mi się nie znudzi. Rozgrzewa, działa wspomagająco przy bólu gardła, łagodzi kaszel. Same plusy. Ostatnio odkryłam przeróżne smaki w pobliskim sklepie. Muszę wszystkich koniecznie spróbować.

4. DESZCZOWE DNI
Wbrew pozorom lubię deszczową pogodę. W czasie, gdy kropelki wody zahaczają o szybę najlepiej mi się śpi. Działa to na mnie jak najdoskonalsza kołysanka. Jednak, kiedy zmuszona jestem wyjść z domu w taką ulewę - o, nie! Po moim trupie, haha.
Aby się za bardzo nie rozpisywać, stwierdziłam, że w najbliższym poście po prostu dokończę swoją myśl, którą zaczęłam teraz :)

Pozdrawiam i życzę miłego piątku!

22 komentarze:

  1. Jeszcze nigdy nie jadłam zupy dyniowej :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również kocham jesień.
    Te sweterki, ogniska, herbatka i oglądanie filmów i czytanie książek podczas deszczu ♥
    Uwielbiam Harry'ego Potter'a :D
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bez przerwy piję herbatę, piona! xD
    A Harry Potter zawsze na propsie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąteczka! :D
      Ooo, tak. Harry to życie!

      Usuń
  4. Jesień to moja ulubiona pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie jestem fanką Pottera.
    Uwielbiam jesień ponieważ uważam że ta pora roku jest bardzo wyjątkowa. Jednak niestety w tym czasie często choruję i już nie jest tak wesoło ale to nie zmienia faktu.
    W jesienne wieczory najczęściej czytam książki i popijam herbatę z cytryną.

    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. w jesieni widzę więcej minusów niż plusów, niestety...
    zdrowiej! :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię jesieni, wszystko wtedy obumiera :) Ale siedzenie pod kocykiem z kubkiem gorącej herbaty i dobrą książką to zdecydowanie coś, co chyba najbardziej lubię w tej porze roku
    ! Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię zupy dyniowej, ale resztę jak najbardziej ;)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wracaj do zdrowia :* uwielbiam jesień!
      Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam jesień, jest strasznie inspiracyjną porą roku :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm herbata z miodem to coś co kocham całym serduchem:)
    (klik) Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szybkiego powrotu do zdrowia.
    Ja uwielbiam jesienne wieczory spędzone w domu pod kocem z dobrą książką i kakao :D
    Z perspektywy blondynki - ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę powrotu do zdrowia! Ja już się wyleczyłam, bo także niedawno mnie dopadło :) A jesień jest moją ulubioną porą roku, swetry, świece to coś co kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również bardzo lubię jesień z tych powodów.
    Ale nie lubię za bardzo deszczowych, zimnych dni.
    Wolę kolorową, słoneczną jesień :)
    Życzę powrotu do zdrowia!

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  15. Moją ulubioną porą roku jest lato :)
    Ale jesień też lubię :) m.in. za swetry, podobnie jak Ty :) i za niesamowite kolory drzew :)

    niesmialavicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Swetry i herbata <3 no może też kakao ;)
    Pozdrawiam!

    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!