15 wrz 2015

Kim ja właściwie jestem?

Ostatnio coraz poważniej zastanawiam się nad swoim życiem. Zaczęłam kombinować, rozmyślać, planować, a także powolutku odszukiwać kolejnych kawałków do mojej układanki. Jak się okazało - wcale nie jest to takie proste, jak być powinno. Mam wiele wątpliwości. Mówiąc szczerze, nie mam jakiegoś większego planu na przyszłość. Zwykle staram się żyć z dnia na dzień, nie myśląc o tym, co będzie za kilka lat. Może powinnam? Może nie...
NIE WIEM.
Należę do tego typu osób, które cieszą się z najmniejszych drobnostek. Nawet kolorowy długopis sprawia mi ogromną radość. Czy to jest normalne? Czy tak zachowują się wszyscy ludzie? Nie sądzę. Ale to nic. Przynajmniej wiem, że jestem wyjątkiem. Takim puzzlem, niepasującym do reszty. Nie przeszkadza mi to, a wręcz budzi we mnie pewne zainteresowanie. Fajnie jest być kimś innym. Tak po prostu, a co! 
Od zawsze to wiedziałam. Wiedziałam, że jestem pewnego rodzaju odmieńcem, dziwakiem, wybrańcem? Nie, to nie Harry Potter, moja droga.

:] uśmieszek.

32 komentarze:

  1. każdy jest inny, co nie znaczy, że dziwny
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie mam jakiś specjalnych planów i staram się żyć z dnia na dzień.
    Inna od reszty raczej nie jestem. Niestety...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też czasami wydaje się, że nie pasuje do reszty, ale przecież bycie "innym" to nic złego :*

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy jest inny i przez o każdy jest wyjątkowy. :)

    Zapraszam do mnie ☺ http://normalbutdidnot.blogspot.com/2015/09/dresslinkcom-moje-wrazenia.html#

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo często wydaje mi się, że jestem inna od reszty, ale przecież inność to zazwyczaj także wyjątkowość :)

    gorąco pozdrawiam,
    http://acia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy jest inny. Każdy jest wyjątkowy.
    Fajna notka. Można poprzez nia wiele rzeczy przemyśleć :)


    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem inna niż wszyscy i jest mi z tym dobrze :)
    igablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy jest sobą i to sprawia,że jesteśmy wyjątkowi ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/ Mogę liczyć na Twoją pomoc?

    OdpowiedzUsuń
  9. Życie niestety nie zawsze jest kolorowe. Piękne zdjęcia :)

    Zapraszam na nowy post
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia ;) mnie też cieszą pierdółki i to jest piękne!!

    http://casuallydressed.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie jest żyć ze świadomością, że jest się kimś wyjątkowym :D
    Dobrze, że cieszysz się z małych rzeczy, to czyni cię szczęśliwą, nie?
    Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie drobnostki potrafią cieszyć *-* i kolorowe długopisy są mega.

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasami szybkie decyzje są korzystniejsze. Nie musisz sobie teraz zaprzątać głowy. Ciesz się życiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja czuję się inna reszty przez swoją przeciętność... Wiem trochę paradoksalne ;) ale jestem cicha, spokojna, małomówna, gdzie inni są odważni, wygadani... Ale powtarzam sobie, że inna nie znaczy wcale gorsza lecz wyjątkowa :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie jestem zbytnio rozgadana... Szczerze wolę swoją małomówność niż bycie w centrum uwagi :) Najważniejsze jest to, że otwieram się na swoim blogu oraz kanale, prowadzonym na youtube :)

      Usuń
  15. Świetnie napisane :) Szczerze, również się czuje odmieńcem... może dlatego nie mam tak wielu przyjaciół, haha xd
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kilka zaufanych osób :) Nie lgnę do każdego, napotkanego człowieka :D

      Usuń
  16. czasami fajnie byc innym, tym MĄDRZEJSZYM, nie nic
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też zaczęłam zastanawiać się nad swoją przyszłością. Teraz wiem jedno - nie mam pojęcia, co będę robić
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Każdy jest wyjątkowy na swój sposób :)

    niesmialavicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bycie wyjątkowym, i innym jest genialne! Mnie też cieszą małe rzeczy :3

    thousand-miles-to-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również zachwycam się małymi rzeczami :)
    Do tej pory nie wiem co chce robić za kilka lat..
    Zdjęcia są cudowne 👌

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam wrażenie że czasem nie pasuję do tego świata..
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Każdy jest kimś wyjątkowym :)

    Zapraszam do siebie: http://fortluc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. każdy jest wyjątkowy dla kogoś^^
    http://naughtyangel98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Każdy jest inny, takie życie :) Pozdrawiam!

    Zapraszam do mnie http://hejtuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Też mam takie chwile, i tak samo nie bardzo mam plan na przyszłość. Żyję chwilą, bo jak jej nie docenię - przeminie. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. My również zachwycamy się małymi rzeczami, genialne zdjęcia.
    Zostajemy tu na dłużej :D
    Obserwujemy, liczymy na to samo :))
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♥|Weronika i Wiktoria|♥

    ♥NOWY POST ZAPRASZAMY!♥ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne rzeczy wybrałaś. Ja bym chciała komin jakiś zwykły, np. szary/ czarny, buty jeszcze nie wiem kurtkę też nie...ale zakupy!
    http://todayistheend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!