20 wrz 2015

Jesienna lista [2015]

Liście szeleszczące pod nogami, świszczący, porywisty wiatr, cudowna atmosfera przy świetle zapalonych świec. Taka właśnie jest jesień. Niesamowita, jedna z najlepszych pór roku. Uwielbiam ją, pomimo fali przeziębień, która mnie dotyka. Nie mogę się odpędzić od nawracającej chrypki oraz bólu gardła. Zmęczenie towarzyszy mi nieustannie, ale nie czuję się z tym źle. Wręcz przeciwnie - cieszę się, że mogę spokojnie napić się ciepłej herbaty z miodem lipowym.
Ale dziś nie o herbacie.
Przedstawię wam listę rzeczy, które są moimi must have tegorocznej jesieni. Stwierdziłam, że fajnie byłoby takową listę zrobić :) Do dzieła.
1. CIEPŁY SWETER
Mam wielką obsesję na punkcie cieplutkich, miłych w dotyku sweterków. Bardzo chciałabym dołączyć kolejny do swojej kolekcji. Najlepiej by było, gdybym znalazła taki w bordowym lub ciemno morskim odcieniu. Byłby idealny na chłodne wieczory.

2. CZERWONY SZALIK W KRATĘ
Bardzo lubię rzeczy w ten wzór (widać to po moich koszulach). Od dawna marzy mi się długi szal z frędzelkami. Ochroniłby moją szyję przed zimnem. Opatulona, na pewno czułabym się o wiele lepiej, gdy na dworze panowałaby straszna wichura. Wygrałabym z przeziębieniem.

3. BOTKI
Na dzień dzisiejszy nie posiadam typowo jesiennych butów. Bardzo by mi się przydały ze względu na to, że pogoda się pogarsza i już niebawem mogą nas zaatakować deszcze. Nie ma mowy o tym, abym ruszyła się z domu w adidasach. Przemokłyby na wylot! Nie uśmiecha mi się chodzenie cały czas w przemoczonych skarpetkach :)

4. EOS 
Słyszałam wiele dobrych opinii na temat tego balsamu do ust. Bardzo chciałabym go przetestować na sobie :) Jeżeli rzeczywiście pachnie i smakuje cytrynką, tak jak piszą internauci - mmm! To coś dla mnie. Niby mały gadżet - a jak cieszy!

Jak widać powyżej, nie mam wielu wymagań. Lepiej posiadać mniej, ale za to cieszyć się tym dłużej!

Przy okazji zapraszam na filmik:

20 komentarzy:

  1. Oj tak ciepły sweter obowiązkowo ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mi by się przydał jakiś milusi, mięciutki w dotyku szalik, najlepiej w bordowym kolorze :)
    nienawidzę jesieni- katar, deszcz, wiatr, zimno, szaro i ponuro. kolorowe liście to tylko moment. większość jesieni to właśnie to, co wspomniałam :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu nie o herbacie? Herbata jest super!
    Ja też lubię jesień, mimo że bez przerwy jestem chora.
    Moje must have na jesień wyglądają podobnie, chociaż ja nie mam ŻADNEGO swetra ;_;

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciepły sweter lub bluza to podstawa ;) tak samo jak i herbata z cytryną ;)
    Uwielbiam balsamy w kulkach, mam bananowy ale z innej firmy ;)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciepłe swetry i szaliki to zdecydowanie niezbędnik jesienny! :) Ja też planuję zakup botków, no i EOS też fajnie byłoby mieć, w szczególności że nigdy go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesień to ja lubię. Chyba za jej piękno i miłe wspomnienia.
    Sweterki zawsze modne. <3 Kiedyś ich nie lubiłam, a w planach (od jakichś 2 lat) mam kupienie takiego na zimę, świątecznego.
    Botki botkami, zazwyczaj elegancko wyglądają i dodają dziewczęcego uroku, ale bywają bardzo niewygodne. Ja już swoje mam, a jakie sa, to się okaże.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham swetry, wszelkie. Ciepłe i przyjemne w dotyku szaliki również, no i w chłodniejsze dni nie obejdzie się bez czegoś nawilżającego do ust, ale również tego balsamu z Eos nie miałam okazji jeszcze przetestować.

    Pozdrawiam! :)
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieplutkie swetry i bluzy to u mnie numer jeden! Nie wyobrażam sobie bez nich jesieni.
    Jestem takiego samego zdania co ty, mimo fali przeziębień jesień jest piękną porą roku. Bardzo ją lubię!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post ^^
    Ja też muszę zrobić jakąś listę na jesień. Szczególnie jeśli chodzi o ciepłe sweterki ♥
    Super post i filmik.
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesień bardzo mnie przygnębia :(

    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzy mi się taki wielki i ciepły szalik w czerwoną kratę :3 A jesień uwielbiam - przeziębienia i choroby mnie omijają i moim jedynym problemem są mokre od deszczu okulary.

    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham jesień, świetna lista.
    leciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Odnośnie czerwonej kraty - też mam na nią ochotę, od dłuższego czasu poszukuję takiej fajnej koszuli, mam nadzieję, że w końcu odkryję :D Lista bardzo fajna, ja ostatnio moją listę zrealizowałem, więc czuję małe zakupowe wypalenie :P Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesień bez sweterków to nie jesień! ;) A ja koniecznie muszę sobie kupić jakiś cieplutki komin.
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten szalik i buty ze zdjęć są super :D

    Zapraszam - tutaj mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja akurat nie szaleję za tymi szalami w kratę, ale ciepłe swetry i ciemne sznurowane buty - jak najbardziej tak! :) Co do eos, też nie posiadam i jeszcze nie wiem, czy spróbuję, ale na pewno zaopatrzę się w jakieś balsamy/kremy/pomadki do ust, bo zawsze muszę jakieś mieć :D
    ClaraMagdalene.blogspot.com

    PS. Podoba mi się styl, jakim piszesz (super wstęp) i zaglądam na kanał. Wydajesz się taka normalna i pozytywna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, jak miło :3 Choć zawsze mi się wydawało, że nie jestem normalna, haha :D

      Usuń
  17. O tak, zgadzam się, sweterki są obowiązkowe :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!