11 wrz 2015

Nie smuć się

Dziś od razu po szkole, udałam się do empiku z zamiarem kupienia pewnej książki. Jest ona jedną z najbardziej inspirujących i motywujących dzieł, jakie miałam okazję do tej pory zobaczyć. Mowa tutaj oczywiście o "Jak być szczęśliwym (albo chociaż mniej smutnym)".
Nie jest to jednak zwykła książka z przepisami na szczęśliwe życie. Nie zawiera banalnych formułek, które zazwyczaj nie oddziałują na nasz umysł. Ma w sobie mnóstwo zadań do uzupełnienia lub też opisania, jak czujesz się w danym momencie. Jeżeli odczuwasz smutek, złość, bezradność - sięgnij po nią. Na pewno nie pożałujesz, a zyskasz coś więcej niż tylko chwilową poprawę humoru. 

TA KSIĄŻKA NIE OSĄDZA - TA KSIĄŻKA ROZUMIE.

Tak, ja też miewam chandrę. Nic mi się wtenczas nie podoba, uważam się za osobę kompletnie bezużyteczną. Najchętniej leżałabym cały dzień pod kocem i nie pokazywała się nikomu na oczy. Jestem lekko zdołowana, nie potrafię trzeźwo myśleć. Wreszcie odkryłam na to sposób. Zamiast użalać się nad sobą, wystarczy jedynie nabazgrać coś w tym tomie, wyżyć się. Badania udowodniły, że osoby, które cierpią na depresję czy też są w pewnym stopniu nieszczęśliwe, najchętniej odreagowują swój stres w dziennikach. Czemu by z tego nie skorzystać?
Pamiętaj!
1. Radość jest w porządku
2. Smutek jest w porządku

25 komentarzy:

  1. Ja również już ją mama. Według mnie jest świetna!

    Blog- Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę no, tak się cieszyłam, że pierwsza o niej napiszę, tymczasem wszyscy mnie wyprzedzili, a ja jeszcze nawet jej nie zakupiłam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, oj! Przepraszam! :D O tej książce dowiedziałam się w sumie przypadkowo, gdy oglądałam zdjęcia na instagramie. Spodobała mi się bardzo, polecam :)

      Usuń
  3. Nie słyszałam o tej książce, ale chyba muszę się do niej jakoś przybliżyć :>

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tym, ale powiem, że wygląda ciekawie ;)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo o niej słyszałam, podoba mi się ta książka. Inspirujący post! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie slyszalam o niej ale chyba sobie kupie ;)!
    Zapraszam na nowy post - mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda ciekawie :)

    Zapraszam do mnie: http://fortluc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiam się nad jej kupnem :)
    http://milkamikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo zainteresowała mnie ta książka! Będę musiała koniecznie ją zakupić :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Poproszę tą książkę w trybie "now" ;-;

    czarny-kotyszek.blogspot.com
    Co powiesz na wspólną obserwacje :)

    A... i subskrybuje twój kanał :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojj przydała by mi się ta ksiażka. Szkoda że nie ma jej w bilbliotekach,bo nie lubie wydawać kasy na książki.
    Obserwuję i miłoby było gdybyś równiez zaobserwowała

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o tej książce i z pewnością jest ona hitem jak wszystkie książki tego typu. Fajnie że istnieją tak niezobowiązujące bestsellery, chętnie bym się zapoznała z tą propozycją, może kiedyś mi się to uda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To coś w rodzaju "zniszcz ten dziennik" ?Szczerze mówiąc nie lubię książek tego typu, ale ta mnie wyjątkowo zainteresowała. Jeśli będzie jeszcze w empiku to może się skuszę :)
    Poza tym bardzo dziękuje za komentarz zostawiony na moim blogu :*

    Zapraszam na nowego posta:) Mój blog - klik!❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest odrobinę podobna do "Zniszcz ten dziennik", jednak ma w sobie zupełnie inne zadania. Zmuszają do myślenia, refleksji i zastanowienia się nad swoim życiem :) Jak najbardziej oceniam ją na plus!

      Usuń
  14. Czaję się na tą książkę i mam nadzieję, że niedługo wpadnie w moje rączki :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze,przeczytałam kilka Twoich postów i zakochałam się w tym blogu od razu.
    Jesteś wspaniałą osobą,nie wiem jak mogłam żyć kiedy nie znałam tego bloga.
    Książkę mam zamiar kupić,przydałaby mi się ;-;
    Pozdrawiam
    Mój blog,zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba pójdę jutro kupic ta książke, serio mnie zaciekawiłas :)
    Klikniesz w linki Choies w tym poście? KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze, ciekawa :) Muszę ją mieć! kuczyniaczekpisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też sporo zastanawiałam się ostatnio nad swoim życiem. Co będzie dalej..? Bardzo ładne zdjęcia.
    annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie tam też cieszą kolorowe długopisy, fajne rzeczy są fajne.
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  20. nie czytałam tej książki, ale ciekawa pozycja
    www.puffa.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba kupię sobie tą książkę!
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? :) MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię takie typu książki muszę na nią zerknąć ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!