1 paź 2015

I REALLY LIKE AUTUMN #2

Co jeszcze bardzo sobie cenię w tej (według niektórych - ponurej) porze roku?
We wszystkim można bez problemu znaleźć pewne pozytywy. Ba, powiedziałabym, że nawet trzeba je znaleźć. Jednak niektórzy są negatywnie nastawieni na ich poszukiwanie. Narzekają na pogodę, na to, że na dworze leje jak z cebra; wieje okropny wiatr; że odczuwają stany depresyjne przez takie zmiany atmosferyczne. Nic bardziej mylnego! Należy pamiętać, że to głównie nasz tok myślenia jest odpowiedzialny za nasze samopoczucie. Gdy będziemy obarczać winą otaczający nas świat, stracimy tylko czas. Nie marudźmy, nie zrzędźmy. Naprawdę... nie warto.
Znajdź odrobinkę czasu dla siebie. Usiądź na parapecie, wyjrzyj przez okno. Co widzisz? Czy nadal dostrzegasz te piekielnie brudne ulice, nieprzyjemny chłód, który przeszywa twoje ciało niczym strzała? A może spróbuj zajrzeć w głąb. Uświadom sobie, że jesień to nie jest czas wiecznych trosk, problemów i załamań. Bądź silnym człowiekiem. Stań naprzeciw wszelkim udrękom. Spotkaj się z nimi jak równy z równym. Powiedz: dość tego! i zacznij cieszyć się każdym dniem. Bądź wdzięczny za to, że masz okazję znajdować się w tym miejscu, w którym właśnie teraz przebywasz.
Ubierz się ciepło i wyjdź z domu. Wybierz się na długi spacer po osiedlu. Jak możesz zauważyć, liście na drzewach stopniowo zmieniają swoją barwę, zasypują chodniki. Od czasu do czasu zaszumi wiatr. Jesień to właśnie najbardziej odpowiedni moment na przemyślenie paru spraw. Możesz spokojnie zastanowić się nad wieloma kwestiami, a nawet ułożyć sobie odpowiedni plan działania.
-  -  -
Ja osobiście wręcz uwielbiam szeleścić nogami w ogromnych stosach liści, podziwiać cudowny krajobraz z najwyższej, pobliskiej górki. Niesamowity klimat... To coś, czego się nie zapomina.

NIE ZAPOMNIJCIE O SUBSKRYBOWANIU MOJEGO KANAŁU :)
Już niedługo pojawi się nowy filmik.

25 komentarzy:

  1. Dzięki wielkie za poprawę humoru, świetny post :>
    A kanał już subskrybuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poetycki post! Nie lubię jesieni, chociaż niektóre rzeczy są w niej fajne :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda pora roku ma w sobie coś pięknego. Jesienią na pewno są to barwy spadających liści. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesień jest piękna, pod warunkiem że to piękno dostrzeżemy i że nie damy złymi myślami zawładnąć nad nami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie! Jesień może być naprawdę piękna, nawet mimo ciągłego deszczu czy chłodu. Wszystko zależy od nastawienia.
    ClaraMagdalene.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam jesień, wręcz kocham, są w niej same pozytywy, hah, lubię deszcz, lubię kiedy na zewnątrz jest zimno, lubię takie melancholijny nastroje i palenie świeczek wieczorami, same pozytywy według mnie, a dodatkowo przyroda zmienia się na wyjątkowo piękną o tej porze roku :)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie jesien, jest piekna dlatego mozna porobic swietne zdjecia
    pozdrawiam i zapraszam
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam jesień - jest piękna i kolorowa.
    Subskrybuję Twój kanał, bardzo mi się podobają Twoje filmiki, jestem pod wrażeniem, że są takie profesjonalne! Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, dziękuję bardzo! Starałam się zacząć w miarę dobrze :) Już niebawem pojawi się kolejny filmik.

      Usuń
  9. Ja nie przepadam za jesienią :) Bardziej wole wiosnę / lato :)

    NOWY POST! ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię jesień, ale tą polską, złotą jesień, z kolorowymi liśćmi i mocno świecącym słońcem. A jej drugą odsłonę - deszcz, zimno i pluchę lubię oglądać przez okno. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię obserwować brzydką pogodę przez okno :)

      Usuń
  11. Ja wole lato;>
    Ale o gustach się nie dyskutuje ;>
    ZAPRASZAM DO OBSERWACJI flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja za jesienią nie przepadam, ale gdy patrzę przez okno na te kolorowe liście i jesienne sesje to zaczynam się cieszyć. Mimo wszystko wolę lato bo jest mi cieplutko, ale każdy lubi inną porę roku :)
    buziaki
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com < klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam jesień za grube swetry i za duże bluzy, to jest po prostu genialne !
    obserwujemy?
    http://lu-sia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja osobiście bardzo lubię klimaty jesieni ;* obserwuję i miło gdybyś się odwdzięczyła :* justperfectfashion.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Samej jesieni jak pory roku nie zbyt lubię ,ale uwielbiam w niej grube swetry i wieczorne oglądanie seriali z herbatą w ręku i zapaloną świeczką o cynamonowym zapachu pod ciepłym kocykiem hihi ;)

    http://madame-julietta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham jesień. To jest najpiękniejsza pora roku.

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham jesień, więc doskonale cię rozumiem :)

    Mój Blog - klik!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również bardzo lubię jesień ;) I nie widzę w niej praktycznie żadnych minusów, wszystko mi właściwie odpowiada (poza szkołą, ale szkoła jest ciągle, do tego też nie jest taka okrutna).
    Piękne zdjęcia ^^ Już zaglądam na kanał :D
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. A no i zasubskrybowałam twój kanał na ytutube ;) Na prawdę nagrywasz świetne filmiki ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. oprócz ten zmiennej pogody, która raczy nas zimnymi i deszczowymi rankami a po południu ciepłymi promieniami słonecznymi jest niesamowita :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!