19 paź 2015

O strusiach słów kilka...

Zdarzyło wam się kiedyś doświadczyć świadomego snu? Wtenczas na pewno nie mieliście pojęcia, co jest prawdą, a co fikcją. Przyznam, że dwa razy (nie jestem pewna, ale wydaje mi się, że tak było) takowy sen miałam. Pierwszy nawet jestem w stanie opowiedzieć!
Przenieśmy się wstecz...
Ja, jako kilkuletnie dziecko, uczęszczające na zajęcia lekcyjne w szkole podstawowej, miałam dosyć bujną wyobraźnię i chyba z tego nie wyrosłam. Pewnej nocy miałam bardzo dziwny sen. Śniło mi się, że byłam z rodzicami, dziadkami oraz kilkoma osobami z mojej klasy na wycieczce. Dokładniej - pojechaliśmy do zoo. Jednak nie było to typowe zoo, które możemy znaleźć w każdym, większym mieście. W tym zoo żyły sobie strusie, a zwiedzający normalnie stali przed czarną klatką i wytrzeszczali gałki oczne na ptaki. Tak, gapiłam się, jak strusie biegają sobie po wybiegu. Nagle jeden z nich, wystawił szyję poza klatkę i usiłował mnie dziabnąć. Nie udało mu się to, haha :')
Do chwili obecnej nie mam zielonego pojęcia, czy rzeczywiście byłam na takim wyjeździe. Mało prawdopodobne byłoby to, by ludzie ze szkoły pojechali tak po prostu z obcymi ludźmi. OK, dziwne.
Tyle, że w moim mieście nie ma żadnych strusi.

JESTEM NORMALNA!

Film, film, film!

15 komentarzy:

  1. Nigdy nie doświadczyłam świadomego snu, ale dużo o tym czytałam. Z jedenj strony bym bardzo chciała, a z drugiej się boję. Wszyscy piszą o tym paraliżu sennym ;-;
    Też mi się czasami miesza rzeczywistość ze snami :')

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś taki sen, ale niestety nie umiałam go utrzymać na długo :/
    http://littlelayabout.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Doświadczyłam świadomego snu, nawet sama go wywołałam :) Uwielbiam takie rzeczy ;3
    Pozdrawiam!
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sen świadomy ludzie często wywołują, podobno jest to bardzo fajne przeżycie :D
      Muszę koniecznie obejrzeć filmik, trzeba mi halloweenowych natchnień!

      smallerdream.blogspot.com <~ Zapraszam

      Usuń
  4. Miałam kiedyś świadomy sen. W sumie to było wyjście z ciała. Latałam sobie nad państwami :D Z filmiku świeczka przypadła mi do gustu najbardziej.

    Zapraszam na nowy post!
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie doświadczyłam świadomego snu, a ogromnie mnie to fascynuje.. zazdroszczę :(
    Podoba mi się tytuł :D
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie nienormalne sny, kiedy po kilku latach nie wiem czy wydarzyło to się naprawdę czy to był tylko sen. Strusie, ah te strusie :D.
    Pozdrawiam i zapraszam :-) (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity wpis! Świetnie się czyta, będę zaglądać częściej ;)
    Pozdrawiam noweterenymigreny.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kilka świadomych snów czasami uczucie nie jest przyjemne :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie doświadczyłam świadomego snu, ale musi to być fajne uczucie! :D
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie szalone sny są najlepsze! Ogólnie sny są bardzo fascynujące i skrywają w sobie wielkie tajemnice.

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!