6 paź 2015

Walcz o swoje marzenia

Każdy z nas o czymś skrycie marzy. Może być to lot balonem kilkadziesiąt metrów nad ziemią, podróż pociągiem, w celu odkrycia nieznanych miejsc, a także zwykła potrzeba bycia zadowolonym z siebie oraz bliskich. W głębi serca wierzymy w to, że kiedyś uda nam się spełnić nasze cele. Jednak istnieje pewna różnica pomiędzy wiarą w zrealizowanie danego planu a rzeczywistym jego dokonaniem. Sama wiara nie zaprowadzi nas na szczyt. Trzeba działać. Teraz, w tej chwili, w tym konkretnym momencie. Bez ciężkiej pracy oraz trudu nic nie osiągniemy. To jest sprawa oczywista, wręcz logiczna.
Dlaczego więc ludzie wolą mieć marzenia niż wprowadzać je w rzeczywistość? Na to pytanie jest wiele odpowiedzi. Strach, wstyd, niechęć do wstawania z łóżka... Można wymieniać i wymieniać. A to bardzo, bardzo, BARDZO złe postępowanie. Pomyśl chwilę. Z jakiej racji miałbyś się bać opinii na temat twoich pragnień, marzeń, planów, celów, czegokolwiek innego? Właśnie! To twoje życie. Nikt nie przeżyje go za ciebie. Ty sam decydujesz, ustanawiasz zasady. To twoja własna rozgrywka.
- - - 
Długo wahałam się z założeniem własnego kanału na youtube. Ciągle myślałam o tym, co powiedzą o mnie moi rówieśnicy; czy komukolwiek spodoba się moja twórczość. Moje obawy były całkowicie niepotrzebne. Teraz już wiem, że kocham nagrywać filmy, montować je, zmieniać po swojemu. Sprawia mi to niesamowitą radość. Czuję się po prostu szczęśliwa, gdy uda mi się wrzucić kolejny filmik. Fakt - mam niewiele subskrypcji, ale niezmiernie dziękuję tym 19 osobom, które oglądają mnie regularnie. Mam dla kogo nagrywać :) A zresztą! Nagrywałabym nawet dla samej siebie.

ZAPOWIEDŹ NOWEJ SERII NA KANALE: *KLIK*

23 komentarze:

  1. Racja, trzeba działaś, ale czasami już naprawdę jest ciężko i się nie chce.
    A co do tych 19 subskrybcji, to musisz pamiętać, że nawet ci najpopularniejsi youtuberzy od czegoś zaczynali. Może za rok albo dwa to ty będziesz na czele polskich youtuberów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja podobienie jak ty z kanałem na YT miałam z blogiem, kiedyś miałam jednego z którego w sumie wszyszyscy się nabijali, ale postanowiłam wrócić, brakowało mi tego, w sumie nie mówiłam o tym nikomu poza paroma zaufanymi osobami. Po prostu wole nie narażać się na typowe puste hejty, bo chociaż wiem, że powinnam mieć to gdzieś to jakoś mnie to zawsze boli. Można uznać to za zwykły strach, no ale cóż po co utrudniac sobie życie ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Jeżeli ludzie nie mogą przestać gadać, gnębią, nabijają się... Lepiej zachować to w tajemnicy. To twój własny, internetowy świat. Tylko dla ciebie :)

      Usuń
  3. Całkowicie się z tobą zgadzam ;) powinniśmy spełniać nasze marzenia, nie zwracając uwagi na strach, wstyd lub opinię innych

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny post:-) ▲.▲ subskeybuje:-)
    www.imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje i brawa kochana, że wreszcie odważyłaś się spełnić swoje marzenie :) życzę powodzenia :D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z OOTD z kolorowym t-shirtem :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Tobą :)
    Blog mnie zaciekawił,obserwuję :)

    MY BLOG ->CLICK<-

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę dosłownie tak samo jak Ty :D..
    Ja nagrywam tylko dla siebie pomimo tego,że wielu ludzi chce wciąż oglądać te filmiki.
    Nagrywam zazwyczaj samą siebie, moich bliskich, jakąś przyrodę i w rezultacie wychodzi coś mega wyjątkowego. Oglądałam niedawno swoje filmiki z wakacji i bardzo poprawiło mi to humr. :)

    CHCE SIĘ ŻYĆ-BLOG Wejdź i złóż życzenia Kellinowi *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomimo, że nie mam kanału, lubię Cię oglądać! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzenia nie mogą pozostać tylko marzeniami bo inaczej nie będziemy szczęśliwi. Trzeba wcielać je w życie a nie tylko śnić po nocach. Trzeba o nie walczyć i nigdy się nie poddawać.
    Ja nie mogę się przemóc do nagrywania filmików ...

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektórzy po prostu uważają, że ich marzenia są nie do spełnienia i siedzą za przeproszeniem na dupie i cierpią.. Wszystko jest osiągalne tylko trzeba się postarać! Super motywujący post ;>

    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie odkryłem jeszcze swojego wielkiego marzenia i to jest piękne. Świadomość, że czeka mnie coś nieznanego, jest niesamowicie ekscytująca.
    I ja mam tak samo, niby chcę coś, ale to nie są marzenia. Marzenia moim zdaniem muszą być w jakiś sposób wyjątkowe, a nie np. nowy telefon. Bo to... bardzo pospolite.
    Ale i takie marzenia są potrzebne!

    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Powinniśmy postępować tak, aby marzenia nie pozostawały tylko marzeniami. Inaczej co wyniesiemy z tego życia? Stawiajmy sobie cele i dążmy do ich osiągnięcia. Zacznijmy już teraz, w tym momencie. Nie traćmy czasu, przecież życie trwa tylko chwilę! :D

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację musimy walczyć o swoje marzenia!
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♥WIKWERFASHION.BLOGSPOT.COM [KLIK]♥
    Wspólna obserwacja? Daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Życze, aby twój kanal na YT osiągnął ogromny sukces!❤

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasem trzeba mieć w dupie innych i robić swoje, jeśli tobie to sprawia radość- rób to! ;)
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się strasznie bałam zakładać w ogóle bloga, no i tak wyszło że założyłam go 4 miesiące przed ukończeniem szkoły, mimo że chciałam go założyć w .. gimnazjum? :D Nie pamiętam, to było tak dawno. Teraz mam i bloga i kanał na yt i nie martwię się jakoś opiniami innych. Bardzo żałuję, że nie założyłam bloga i kanału wcześniej :)
    +Obserwuję, rewanż byłby bardzo miły :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Warto walczyć! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie można się poddawać. :))
    WALCZMY DO K O Ń C A! <3
    Wpadnij w wolnej chwili: [KLIK]
    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie można się poddawać, bo potem będziemy żałować :)
    |BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja lubię Twój kanał! Tak fajnie wychodzi Ci kręcenie filmów i pewnie czujesz się przed kamerą!
    Podoba mi się przesłanie tego posta. Chyba zawsze będzie na czasie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Można się zakochać w twoich wpisach i filmikach

    Zapraszam na nowość: http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/10/white-simple.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!