22 lis 2015

"Od muzyki piękniejsza jest tylko cisza."

Witam was, moje robaczki!
Jak wam minął dzisiejszy dzień? Zadowoleni, wyspani? Mam nadzieję, że wszystko idzie po waszej myśli :) Pomimo tego, że spałam około 5 godzin jestem niesamowicie wypoczęta, mam masę energii! Nie mam pojęcia, w jaki sposób ją teraz spożytkuję, ponieważ jest już dosyć późno... Pewnie skończę tak, jak zawsze - na youtube.
Ale! To nie wszystko. Zauważyłam, że spodobał wam się post, w którym pokazałam wam parę moich ulubionych piosenek. Teraz zrobię to samo. Poznajcie mój gust muzyczny! Może coś wam akurat wpadnie w uszko.
Bardzo klimatycznie.

Dopisek: Ej, przed chwilą wyłączyli mi prąd. Było tak ciemno w pokoju. Super, haha!

THIRTY SECONDS TO MARS - This is War
Jest to piosenka, którą odkryłam stosunkowo niedawno (4 dni temu). Bardzo motywuje mnie swoim tekstem. Zdecydowanie ma w sobie to "coś", co przyciąga uwagę. Uwielbiam tego typu brzmienie, dlatego też jest ona dla mnie bardzo wyjątkowa. Marsi są niesamowici, naprawdę.
- - -
THE NEIGHBOURHOOD - Let it go
Piękna, wręcz idealna. Zwykle staram się słuchać piosenek, które dokładnie opisują mój charakter, obecny stan, upodobania. Kocham takie teksty, są dla mnie bardzo ważne, wyjątkowe.
- - -
R5 - Wild Hearts
Tę piosenkę miałam okazję usłyszeć przypadkowo na Spotify, kiedy robiłam mały "przegląd". Pamiętam, kiedy miałam fazę (piękne określenie) na ten zespół. Trzecia klasa gimnazjum, czyli - 2 lata temu. Chętnie do nich wracam, bo tworzą naprawdę miłą dla ucha muzykę.
- - -
ED SHEERAN - The A Team
Ed. Jeden z pierwszych, najukochańszych wykonawców. Jego piosenki wzbudzają we mnie wiele emocji. Tego nie da się opisać tak łatwo... Nie mam pojęcia, co tu jeszcze dodać. Mam nadzieję, że się domyślacie, co dzieje się w mojej głowie w tym momencie.
- - -
TOM ODELL - I Know
Tomuś, dlaczego jesteś taki idealny? Dlaczego wypełniasz pustkę w moim serduszku? Teledysk, jak i sama piosenka - nadzwyczajne, niezwykłe. Uwielbiam (ile razy już to napisałam?) leśne motywy, mgły, mrok i te sprawy. Na pewno pokochacie Odell'a. Ma bardzo oryginalną barwę głosu.
O ile barwa głosu może być oryginalna.

Który utwór najbardziej przypadł wam do gustu?

16 komentarzy:

  1. Najbardziej spodobało mi się "This is War" Marsów, bo kiedyś ich całkiem sporo słuchałam i to była moja ukochana piosenka.

    OdpowiedzUsuń
  2. "The a team" to moja ulubiona z piosenek Ed'a odkąd go poznałam ♥ A resztę piosenek muszę posłuchać, bo nie znam :o

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Marsów :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś nałogowo słuchałam r5, należałam nawet do ich 'fandomu' haha
    Jakoś mi przeszło
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenka Marsów i Ed'a najbardziej mi się podoba!

    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię kiedy jest cimno! A piosenka... Nie wie.:-)
    http://imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Marsi i Ed to moja miłość♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Piosenka Eda uwielbiam <3 I piekny tytuł posta
    Pozdrawiam :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Marsi są spoko ;)
    U mnie otępienie i dziwny trans w chorobie. Leżę w łóżku i się pocę :D

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie uwielbiam wszystkie piosenki :) Ed i Marsi <3
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  11. This is War ma bardzo fajny tekst, z kolei A-Team po prostu miło się słucha, Jak dla mnie moi faworyci z tej listy :) /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna playlista, wszystkie piosenki znam i bardzo lubię, szkoda że nie zaskoczyła mnie żadna nowa

    OdpowiedzUsuń
  13. Czooo odkrylas 4 dni temu piosenke This is War? :ooo Zdecydowanie polecam inne piosenki 30 seconds to mars! Naprawde swietni sa <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją znajomość Marsów zakończyłam na The Kill, A Beautiful Lie i From Yesterday. Pomyślałam sobie: "A co tam, posłucham jeszcze jakichś pioseneczek!". W ten sposób odkryłam m.in. This Is War, choć o jej istnieniu wiedziałam dość spory czas...
      Jezu, co tu dużo pisać. Marsi są cudni!

      Usuń
  14. ja ogólnie słucham edm, ale jedym z moich ukochanych wykonawców jest własnie Ed, JT, Sam i Jared.
    moja ulubiona piosenka 30STM to 'Edge of the Earth', polecam:)
    proszę o pomoc w klikaniu, bardzo potrzebuję kliknięć :* ZAPRASZAM DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Eda Sheerana! <3

    http://mesmileplease.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!