3 lis 2015

Świąteczny klimat

Odpuściłam sobie jeden dzień szkoły. Zdecydowanie wyszło mi to na dobre, ponieważ się wyspałam, nie musiałam wszystkiego robić w pośpiechu. Czasem takie dni są nam bardzo potrzebne, aby zregenerować siły. Korzystając z okazji, wybrałam się na mały podbój sklepów. Pepco oraz Kik znajdują się na osiedlu, dosłownie kilka minut od mojego domu, więc spokojnie poszłam na piechotę. Moim głównym celem były bańki mydlane, które służyć mi będą jako rekwizyt do filmiku (jestem w trakcie tworzenia). Kiedy weszłam do Pepco... zdziwiłam się, bo w pomieszczeniu pozawieszane były różnokolorowe łańcuchy, poustawiane przeróżne figurki świąteczne oraz inne drobnostki. Mamy dopiero początek listopada, a tu bum - brakuje mi tutaj tylko reklamy Coca Coli.

W Kiku nie mogłam się oprzeć widokom tych wszystkich dekoracji, że skusiłam się na tego uroczego bałwanka. Jest po prostu śliczny :) Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia.
Jeżeli poszukujecie świątecznych figurek, koniecznie odwiedźcie ten sklep!
A jak jest w waszych sklepach? Panuje w nich świąteczny klimat?

21 komentarzy:

  1. jeejku, ten bałwanek jest przeuroczy <3/K

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj również odwiedziłam Pepco, szczerze mówiąc, to trochę działają mi na nerwy te świąteczne dekoracje z tyłu sklepu... No, ale cóż. Jestem zdania, że raczej nikt nie będzie kupował ozdób z takim wyprzedzeniem ("aby tylko zaoszczędzić i bo będzie szał 23 grudnia"), nie czuje się wtedy tej bożonarodzeniowej, spokojnej atmosfery i takie zakupy są po prostu bez charakteru. Ludzie, dopiero co Wszystkich Świętych minęło parę dni temu...
    Mimo wszystko, bałwanek jest naprawdę słodki, ta materiałowa czapeczka dodaje mu uroku. :3 Szkoda, że w moim mieście nie ma "Kika" (nigdy nie słyszałam zbyt wiele o sklepie, może pora zacząć poszukiwania?).
    Chciałabym Ci jeszcze tutaj napisać, że bardzo podoba mi się mój blog i odnoszę wrażenie, że masz niesamowicie ciekawy charakter - Twoje posty są naprawdę niezłe, mądre, krótkie, ale na dokładne tematy, i to jakie! Lubię takie nieco filozoficzne klimaty, które tutaj poruszasz. :)
    jestebatmane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj muszę się z tobą zgodzić. Trochę za szybko wprowadzili te wszystkie świąteczne ozdoby... Jednak wolałabym oddać się szałowi zakupowemu dopiero w grudniu. Wtedy naprawdę czuć klimat świąt :)
      Dziękuję za te miłe słowa!

      Usuń
  3. Mam też pytanie - wykonywałaś szablon na bloga sama, czy był robiony na zamówienie? Rozglądam się właśnie za stworzeniem takiego jak ten - prostego, ładnego i uniwersalnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szablon wykonywałam sama, za pomocą kodów z przeróżnych stron :)
      Oj, mi natomiast bardzo podoba się TWÓJ wygląd bloga! :D Naprawdę! Jestem nim zauroczona :3

      Usuń
  4. Kocham zimę i uwielbiam święta, ale moim zdaniem świąteczne ozdoby w sklepach na początku listopada to LEKKA przesada. Kiedy widzę te wszystkie świąteczne wystawy prawie dwa miesiące przed Bożym Narodzeniem, to mi się płakać chce. To psuje cały klimat świąt. Ale... Też bym kupiła taką figurkę. NAWET W LISTOPADZIE :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już nie mogę się świąt doczekać :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. W Kauflandzie już od października są słodycze świąteczne, co trochę mnie irytuje, bo do świąt daleko..
    Ale uwielbiam ten klimat <3.

    Niebieska Izolda

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak nie przepadam za świątecznymi dekoracjami, tak ten bałwanek jest niesamowicie słodki!
    Też czasem mam takie dni, kiedy zostaje w domu. To jest mega przydatne!
    Zaobserwowałam i czekam na kolejne posty!

    Siemka. Cześć.
    Kawowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopiero listopad, a w sklepach już się szykują na święta. To trochę dziwne xD Ale bałwanek faktycznie przeuroczy! ♥
    Ps. Masz świetny nagłówek ! :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ten bałwanek ;)
    Bardzo fajny post !
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. dwa tygodnie temu w OBI widziałam już choinki i dekoracje świąteczne i byłam bardzo zdziwiona ;)
    ja zrobiłam sobie dzisiaj jeden dzień wolnego i chyba zwariuję z zaległościami :P
    bałwanek uroczy! :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ozdoby świąteczne i wszystko inne na początku listopada to ogromne przegięcie. W dużym stopniu właśnie takie coś niszczy świąteczny nastrój. No ale co zrobić? A bałwanek jest rzeczywiście bardzo uroczy!

    Pozdrawiam :)
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodziuchny bałwanek *O*
    I wszędzie można już mikołaje zobaczyć ;-;
    ygh...

    czarny-kotyszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie klimaty w sklepach, od razu jest jakoś milej, ale sądzę, że zdecydowanie za wcześnie rozpoczynają tę komercję...

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałem dzisiaj reklamy z ciężarówkami radości na Polsacie! x)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spokojnie, bez paniki, reklamy Coca Coli już są w telewizji. A bałwanek jest słudziutki :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo urocza figurka :)
    Co do "świątecznego zrywu" w sklepach, uważam że jest to już lekka przesada. Z roku na rok wydaje mi się, że święta w sklepach coraz to wcześniej zostają "celebrowane", przez co kiedy już nadchodzi ten jeden dzień w roku zaczyna mi brakować tego klimatu.
    Zapraszam do mnie :) http://hatiiblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. W mojej okolicy też zaczyna już pojawiać się świąteczna atmosfera, osobiście uważam, że jeszcze na to wszystko troszkę za szybko :D
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki ten bałwanek jest uroczy jejku haha :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!