11 lis 2015

Time.

Witam was, dzień dobry :)
Kurczę, spory czas tutaj nie zaglądałam. Masa nauki mnie całkowicie przytłoczyła i sama do końca nie miałam pojęcia za co zabrać się na samym początku. Ach, takie uroki mojej cudownej szkoły. Uwielbiam ten budynek.
Nie mam na nic czasu! Jedyne, co mnie ogranicza. Mam nadzieję, że już niedługo wszystko wróci do normy i będę mogła spokojnie złapać oddech. Tymczasem zostawiam was z inspirującymi obrazkami, pochodzącymi z mojego tumblr'a! Ostatnio się wciągnęłam i rebloguję coraz to więcej fotografii.
Co u was słychać?

Przy okazji: Nagrałam nowy filmik! Chętnych zapraszam do jego obejrzenia :)
*KLIK*

28 komentarzy:

  1. nauka pochłania czas chyba każdemu :(
    szkoda, że posiadasz tylko czarno-białe obrazki.
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co u mnie? Jednym słowem masakra. Bardzo dużo sprawdzianów, kartkówek i projektów. Muszę nadrobić wszystkie zaległości z poprzedniego tygodnia. Nie wiem jak ten czas przeżyje.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem strasznie przytłoczona szkołą. Ale niedługo święta! :D
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoła zabiera zdecydowanie za dużo czasu :(

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. SZKOŁA TO SYF. Amen.
    P.S. Lecę oglądać filmik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nauka teraz każdego męczy :/ Za dużo lekcji i wgl

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy mi się zdaje czy tylko ja mam czas na bloga tylko mi się nie chce?
    Jestem obibokiem, ups ;-;

    Zacne fotki, wbijam na Tumblr i obserwuję ;-;
    czarny-kotyszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety szkoła zabiera nam sporo czasu.. :/
    Świetne zdjęcia! <3
    Zapraszam do mnie : Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. zaraz zobaczę ten filmik :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna inspiracja <3
    zapraszam do siebie: natalia-sky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. niesamowite zdjęcia. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mam czasu na nic innego poza nauką ostatnio, ale mam nadzieję, że wyjdzie mi to na dobre!
    Super filmik i mega inspirujące zdjęcia <3

    Siemka. Cześć.
    Kawowa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Studia mnie zabijają.....
    Ale będzie dobrze :))))

    sznurasek-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia!

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    Jeśli podoba ci się blog, skomentuj, zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiętaj! Szkoła niszczy osobowość. Uwielbiam twoje filmy na YT są takie ładne ^.^ Inspiracjw też super!
    imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. No szkoły chyba nikt nie lubi :*
    Śliczne fotki :)
    Poklikasz? Byłabym wdzięczna:* http://grlfashion.blogspot.com/2015/11/wspopracacooperation-with-bangggoodcom.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiadomo, że każdy ma dużo nauki i czasem jest jej aż za dużo, ale chyba nie ma sensu narzekać na rzeczy, z którymi i tak musimy się zmierzyć, i które po prostu musimy przetrwać. Zdjęcia super, choć ja wolę bardziej optymistyczną tematykę i myślę, że skoro ma się tumblr'a to nie trzeba go kopiować na blogu, pokazując obrazki z netu właśnie tutaj. Ale od czasu do czasu i takie obrazki można pooglądać ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie narzekam :) Nie chciałam po prostu zostawić moich czytelników z niczym. Teraz często nie mam czasu na pisanie ambitniejszych postów, więc zdecydowałam się opublikować kilka obrazków z tumblr'a. Może komuś się spodobają i po prostu sięgnie po więcej? :)

      Usuń
  18. Ahhh uwielbiam takie inspiracje. Szkoła to morderca osobowości :(

    Sięgając chmur

    OdpowiedzUsuń
  19. Nienawidzę szkoły..:(

    Cudowne fotografie umieściłaś w poście!
    Obserwuję :)

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. szkoła zabiera za dużo czasu.. :/
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia. Ach te uroki szkoły... ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też uwielbiam tumblra :D szkola chyba kazdemu daje sie niezle we znaki.../K

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi wydaje się, że już ogarnęłam swój plan dnia, tylko brak mi czasu na parę rzeczy:/, ale nie jest najgorzej :)
    Pozdrawiam
    DifferentDiamond klik

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne są te zdjęcia - inspiracje! :) a filmik z chęcią lecę obejrzeć! ;)

    pozdrawiam!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba każdy ma już dosyć szkoły i braku czasu :D
    xx // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. szkoła, szkoła, szkoła, 3 klasa, matura za pasem :(

    http://casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe obrazki, choć jak dla mnie trochę ponure. Super blog, bardzo fajnie piszesz, obserwuję od jakiegoś czasu :)
    Zapraszam też do siebie

    Dreamerka Blog (klik)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!