14 gru 2015

Christmas Tag

Cześć i czołem! *w tym momencie przybijam ci piątkę czołem*
Ach, dzisiejszy dzień był dla mnie okropnie męczący. Jadąc autobusem, przyglądałam się wszystkim jadącym samochodom, które na moje nieszczęście, strasznie dawały mi żarówami po oczach. Kiedy wreszcie przekroczyłam próg domu, momentalnie na mojej twarzy zagościł wielki uśmiech. Mama sprawiła mi radość, bo już w rogu pokoju stoi pięknie przystrojona choinka :)
Ale, ale...
Zapraszam was na świąteczny tag!
1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Zwykle wszystko zaczynam szykować tydzień przed Wigilią. Wiadomo - trzeba przygotować pełno jedzenia, zadbać o prezenty. Takie fajne sprawy!

2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Ojj, od dawna nie miałam kalendarza adwentowego!

3. Jakie są twoje ulubione filmy świąteczne?
W mojej odpowiedzi nie może zabraknąć Kevina! Kevin był, jest i zawsze będzie dla mnie jednym z najlepszych filmów świątecznych. Oprócz niego, uwielbiam "Opowieść Wigilijną" w wersji animowanej. Zawsze się wzruszam.

4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
Każdego roku zdarzają się zabawne sytuacje. Aż nie w sposób je wszystkie zapamiętać.

5. Jak wygląda Boże Narodzenie w twoim domu?
Wszyscy wspólnie jemy pyszne pierogi, oglądamy koncert kolęd w telewizji, rozmawiamy. Myślę, że podobnie jest w wielu domach :)

6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
Tę cudowną atmosferę. Radość, śmiechy, wygłupy... Śnieg, prószący za oknem, odpoczynek. Wspaniały czas!
7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
Niezmiennie od kilku lat oglądam Kevina. Kevin, znowu on! Co ja poradzę, że tak bardzo uwielbiam tego chłopaczka? :D

8. Jakie są twoje ulubione piosenki świąteczne?
Bardzo lubię soundtrack z "Kevina samego w domu" Daj już spokój temu Kevinowi... , Wham! - Last Christmas, Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You, R5 - Christmas Is Coming oraz wszelkie Let It Snow, We Wish You A Merry Christmas itd.

9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
Bombki zawieszone, łańcuchem drzewko pięknie ozdobione. Moja choinka jest kolorowa!

10. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Najbardziej przypadł mi do gustu zapach mandarynek, goździków, przypraw korzennych, pierniczków, cynamonu, wanilii... Aż zrobiłam się głodna.

11. Jaki kolor choinkowych lampeczek lubisz najbardziej?
Hmm... Myślę, że lubię każdy kolor :)

12. Odliczasz dni do świąt?
Kiedyś odliczałam, w tym roku jakoś niezbyt byłam do tego skłonna.

13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
Od ostatniego czasu nie maluję paznokci, ale wybrałabym kolor bordowy.

14. Ulubiony zimowy napój?
Gorąca herbatka z cytryną i miodem! Pycha!
- - -
ŚWIĄTECZNIEJ! CUDOWNIEJ! ŚMIESZNIEJ! :D

18 komentarzy:

  1. Też bym wybrała bordowy :D
    Niestety nie przepadam za Bożym Narodzeniem za bardzo, jednak w tym roku spędzam je całkowicie inaczej niż poprzednie święta, więc mam nadzieję, że to się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie, że napisałaś ten post, ponieważ mogliśmy poznać Ciebie trochę bardziej oraz tradycje panujące w Twoim domu na święta :) Ekstra!

    Pozdrawiam + bardzo pozytywny filmik x

    P.S. Zapraszam na nowe posty na angegar - klik!
    - Nowa definicja fit życia
    - 50 fit mitów
    - Ekwipunek sportowca na jesień + gdzie kupować tanie i godne polecenia ubrania sportowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Super tag! http://karolinyjia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie wyobrażam sobie oczekiwania na święta bez kalendarza adwentowego :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta, świętami, ja niestety myślę na razie tylko o nauce :(
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bordowe paznokcie to już moja tradycja podczas świąt. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny tag, nie moge sie doczekac swiat :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bordowy, to zdecydowanie mój kolor tej zimy :)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ech... święta święta. Świąt już dla mnie niestety nie ma... także rzygam jak widzę ich magie... zwłaszcza w sklepach
    zazdro jak ktoś będzie miał normalne święta ;-;

    czarny-kotyszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kevin życiem, co z tego że znasz na pamięć całość hahah

    NOSENSE <-- Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne odpowiedzi ;)
    crazy-agaa blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia ;)
    Bardzo fajny Tag.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Za każdym razem, gdy wchodzę na Twojego bloga coś się zmienia. Albo nagłówek, albo pasek boczny i nigdy nie wiem czego się spodziewać :D
    A co do tagu, też nie używam kalendarzy adwentowych i nie maluję paznokci. Żółwik! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zmienna i bardzo lubię różnorodność :D
      Fajnie jest się tak pobawić kodami, haha!

      Usuń
  14. A ja zawsze ubieram choinkę w dzień Wigilii.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!