27 gru 2015

Fog

Osobiście uważam, że mgła dodaje fotografiom magicznego klimatu. Para unosząca się nad lasem; pewnego rodzaju bariera, oddzielająca nas od reszty świata. Od zawsze intrygowało mnie to zjawisko.
Jeżeli tylko miałabym możliwość odwiedzenia miejsca, w którym znajduje się ogromne jezioro wraz z drewnianym mostkiem w trakcie, kiedy mgła unosiłaby się nad powierzchnią wody... Oj, na pewno nie zrezygnowałabym z obejrzenia takich widoków. Cudownie. Mroczny, a zarazem niezwykły pejzaż.
Uwielbiam takie spacery po lesie. Jestem bardzo zadowolona z faktu, że mogę za pomocą aparatu uchwycić tak wspaniałe momenty.

22 komentarze:

  1. Dla mnie mgła ogólnie jest magicznym i bardzo tajemniczym zjawiskiem. Nigdy nie wiadomo co z niej wynurzy. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda mgła może być bardzo interesująca. Zdjęcia z tym zjawiskiem wychodzą bardziej mroczne co sprawia, że człowiek musi sobie trochę pomyśleć. Bardzo ładne widoki sfotografowałaś!
    Pozdrawiam ciepło (:
    Moje skromne progi

    OdpowiedzUsuń
  3. Mgła jest magiczna, jednak nie zmienia faktu, że sprawia czasami problemy.
    Śliczne zdjęcia! Nie tylko ty lubisz spacery po lesie - jestem z tobą hah.
    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam mgłę, mimo że mnie przeraża. Cudowne te pierwsze zdjęcie. :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe, magiczne zdjęcia. Bardzo mi się podobają. Mgła to bardzo nie pozorne zjawisko a przy tym czaruje operatora aparatu i odbiorcę. Gratuluję pomysłu.
    Szczęśliwego nowego 2016 roku życzę :)
    pasjanaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uważam, że mgła dodaje zdjęciom niezastąpionego klimatu. U mnie jest taki mostek, ale twoje zdjęcia i bez tego mostka są śliczne!
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  7. też chciałabym zrobić kiedyś sesję w mgle, ale nie mam zbyt jasnego obiektywu :/
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Mgła dodaje fotografiom uroku, mają wtedy swój klimat. Naprawdę piękne ujęcia!

    Pozdrawiam :)
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  9. na zdjęciach faktycznie wygląda fajnie :) też lubię wtedy focić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam mgłę, jest naprawdę magiczna tak jak napisałaś. I las. Te zdjęcia są przepiękne!

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mgła to trochę takie przybliżenie nieba. Owici białą łuną wydajemy się błądzić pośród chmur... Ten romantyczny (chodzi mi o romantyzm, nie o kochanie się) nastrój jest wyjątkowy i naprawdę magiczny.
    Zapraszam na mojego bloga [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bardzo lubię takie widoki. Wszędzie jest tak pięknie, wystarczy tylko to dostrzec!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze zdjęcie jest boskie, chciałabym kiedyś móc sfotografować taki moment :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też uwielbiam mgłę. Magiczne zdjęcia! A spacery po lesie są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjecia! Mgła ma w sobie "to coś"!

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia. Jeju jak ja już dawno nie byłam z aparatem w lesie. Brakuje mi czasu aby iść na spokojnie i popstrykać jakieś zdjęcia, mimo iż nie jestem wcale dobrym fotografem.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja osobiście uwielbiam mgłę, a najbardziej, kiedy widzę jak unosi się nad górami i drzewami częściowo je zakrywając ♥
    A dodatkowo przy samym robieniu zdjęć nadaje im ona takiego magicznego i intrygującego dodatku...

    be-different-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj tak, mgła jest magiczna! Tak na prawdę może się za nią kryć mnóstwo rzeczy a tak na prawdę nic. Najpiękniejsza jest w górach, kiedy widać jak unosi się przy szczytach.

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne zdjęcia *O*
    Psssssyt (mgła nie jest fajna jak musisz gdzieś jechać a się śpieszysz)

    czarny-kotyszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!