24 gru 2015

To już dziś!

Dzień szczególny, trzy w jednym. Takie moje małe "golden trio" - Wigilia, urodziny oraz... imieniny! Tak, w dniu dzisiejszym obchodzę swoje 17 urodziny. Byłam tak podekscytowana tym wszystkim, że nie mogłam zasnąć. Zamiast spać, jak na normalnego człowieka przystało, pykałam sobie na telefonie o północy :)
Jestem bardzo zadowolona z życzeń, które mi złożono. Miło jest odczytywać po kolei tyle ciepłych słów. Serduszko skacze z radości (mam nadzieję, że nie opuści mojego ciała). Ach, humor mi dopisuje! Obdarowano mnie cudownymi prezentami... Naprawdę, są urocze i jedyne w swoim rodzaju. Wspaniałe przyjaciółki.
Jestem wzruszona.
Chcę Wam życzyć wszystkiego co najlepsze. Spełniajcie swoje marzenia (wszystkie, bez wyjątku!), dążcie do upragnionych celów. Uśmiechajcie się często, bądźcie szczęśliwi i pełni energii do działania. Życzę Wam również dużo zdrówka, bo ono jest najważniejsze. Najedzcie się pierożków i miło spędzajcie czas!
❄ ❄ 

Nie przestraszcie się jakości tego filmu.
Światło kiepskie, ale... liczy się gest.

19 komentarzy:

  1. O jacie to wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i oczywiście wesołych i spokojnych świąt!
    Pozdrawiam ciepło
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie spóźnione, ale szczere życzenia - wszystkiego najlepszego!
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę późno, ale wszystkiego najlepszego! Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego i wesołych, spokojnych świąt! :)

    http://dropintheoocean.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Co to za książka? Pierwsze widzę, a kurcze uwielbiam go i chętnie bym poczytała! :D Wesołych Świąt! Obserwujemy?

    NOWY POST!
    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie!
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to książka, stworzona przez Eda oraz jego przyjaciela Phillipa :) Opowiada o rozwoju kariery Edka, zawiera wiele rysunków oraz zdjęć... Musisz ją mieć! :D Jest świetna.

      Usuń
  6. Spóźnione wszystkiego najlepszego!duuużo usmiechu i radosci!<3
    i uwielbiam Ed'a <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewa Ewa Ewa <3
    MAsz cudnego bloga i robisz świetne filmiki ^^ szkoda,że takie osoby jak Ty nie mają dużej oglądalności, tylko jacyś po prostu... idioci.
    Muszę wpadać do Ciebie częściej :)
    CHCE SIĘ ŻYĆ - BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło! Dziękuję bardzo! :) Ach, wiesz co? Bardzo lubię oglądać tych idiotów, haha :D Mam wielki plan na swój kanał. Za pewien czas powinno pojawić się na nim coś oryginalnego :)

      Usuń
  8. Wesołych Świąt, spełniania marzeń i wszystkiego najlepszego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super prezenty, a filmik świetny!! <3

    Obserwuje i zapraszam do siebie http://allifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale, że w Wigilię obchodzisz zarówno swoje urodziny, jak i imieniny! Spóźnione (jednak szczere) wszystkiego najlepszego! :) Wesołych Świąt :*

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoi rodzice mieli 17 lat temu najlepszy prezent na święta, jaki mogli dostać. :P
    Wszystkiego najlepszego i wesołych świąt! :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę spóźnione WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! Spełnienia marzeń, jak największej ilości prawdziwych przyjaciół i dużo uśmiechu! Piękna bransoletka ;)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Spóźnione wszystkiego najlepszego :) Słodkie skarpetki ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Graficzna podróż, mam nadzieje, ze będzie mi dane ją przeczytać, bo słyszałam o niej wiele dobrego :) Lekko spóźnione, ale najlepszego :)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Spóźnione życzenia urodzinowe: Wszystkiego Najlepszego!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju, spóźnione wszystkiego najlepszego! Życzę Ci, żebyś nadal miała pomysły na posty i filmiki, bo idzie Ci świetnie. I oczywiście więcej stałych czytelników, bo tacy są najlepsi!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!