1 sty 2016

Co się wydarzyło w minionym roku?

2015 rok. Jaki był dla mnie?
Zapraszam na małe podsumowanie.

① Był przede wszystkim rokiem zmian, zachodzących w mojej głowie. Zrozumiałam, że nie warto przejmować się negatywną opinią ze strony osób trzecich.

② Założyłam wymarzony kanał na youtube. Do mojej głowy przychodzą coraz to nowsze pomysły, które stopniowo staram się realizować. Chcę dalej tworzyć, rozwijać się i mieć z kręcenia filmów niezłą frajdę. Kocham to robić.

③ Zmienił się także mój gust muzyczny. Poznałam wspaniałych wykonawców, a także cudowne zespoły, bez których moje serduszko byłoby niepełne. Fall Out Boy (moi mężowie), The Neighbourhood, Tom Odell...

④ Wreszcie zaczęłam się śmiać. Śmiać, ale tak porządnie XD Czy Wy też tak macie, że najpierw chichracie się z czegoś, co potem wydaje się Wam być zupełnie żałosne? Tak, to ja.
⑤ Zdałam z matematyki. Ach, ta funkcja kwadratowa... Obym zdała ten rok szkolny.

⑥ Zaczęłam bardziej przykładać się do moich obowiązków (hmm... na pewno?). Jeżeli tak nie było, obiecuję, że się poprawię...

⑦ Miło wspominam ostatnie dni grudnia. Czas spędzony z najlepszymi osobami, tyle ślicznych upominków, tyle radości. Takie rozmowy wiele dla mnie znaczą.
Ach, ten challenge w sklepie...

⑧ Podbudowałam przede wszystkim poczucie własnej wartości. Czuję się lepiej w swoim ciele.
A jak jest z Wami?
Czego nauczyliście się w zeszłym roku? :)

19 komentarzy:

  1. Nauczyłam się, że nie warto przejmować się drobnostkami. Życzę wszystkiego dobrego na Nowy Rok oby przyniósł Ci wiele niezapomnianych chwil.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w poprzednim roku sporo się nauczyłam i mam nadzieję, że ten rok będzie równie dobrym nauczycielem :)
    Pozdrawiam i zapraszam nataliexbrunette - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pozytywny post z nutką humoru :) Ja też w tym roku śmiałam się o wiele więcej niż w ostatnich. ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w końcu przestałam się przejmować wszystkim i czuję się od razu bardziej szczęśliwa. :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy rok jest tym, który uczy mnie czegoś nowego, więc ten także uważam za udany :) Oby 2016 przyniósł ci wiele dobrych chwil i wspomnień, a także doświadczeń życiowych, tych pozytywnych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to miałaś udany rok :D Oj z tym śmiechem też tak mam, albo jak bawi mnie coś całkowicie naturalnego i zwyczajnego a ja po prostu nie mogę opanować śmiechu... No i co miałam powiedzieć pani od geografii która spytała się mnie z czego tak się śmieję? Zaczęłam się po prostu śmiać na widok mapy... xD
    A twój kanał na yt jest bardzo fajny, od jakiegoś czasu cię subskrybuję :D
    Cóż, oby ten rok był jeszcze lepszy!
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sobie wyobrażam minę babki od geo XD Takie napady są najlepsze!

      Usuń
  7. Matematyka to koszmar! Trzymam kciuki za nas oboje, zebyśmy sobie z nią poradzili haha!
    leciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 2015 zaczął się dla mnie cudownie, naprawdę wymarzone były pierwsze miesiące, potem niestety zwaliło się jedno i tak posypało się już wszystko do ostatniego dnia grudnia, więc jestem szczęśliwa, że te 12 miesięcy już są historią i mam nadzieję, że 2016 będzie lepszy.
    Gratuluję Twoich małych i tych dużych sukcesów i trzymam kciuki za dalsze! :)

    Buziaki :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha, też tak mam z tym śmiechem! Jeśli chodzi o mnie to zaliczyłam od groma koncertów, nauczyłam się iść przed siebie mając w dupie zdanie innych, poznałam wiele wartościowych osób, pierwszy raz spałam pod namiotem...oj dużo tego :D
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele się we mnie nowych rzeczy obudziło podczas poprzedniego roku. Nastawały co raz to gorsze rzeczy kształtujące mnie na taką osobę jaką teraz jestem :)

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  11. Poprzedni rok był dość udany ,poznałam kilka fajnych ludzi, zawiązałam nowe przyjaźnie,ale też duże rzeczy zrozumiałam.
    http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że tyle dobrego Ci się przydarzyło - mi również i cieszę się z tego 2015! Teraz numerek 2016, ciekawe, co przyniesie.
    Hehe, ja to mam kilka rodzajów śmiania, ale głównie jest to HAIAHIAIHAHAHHAHA, głośne rżenie bądź cichy chichot.
    Ja nie cierpię matmy xD
    Dobrze, że tak wspominasz grudzień - dla mnie był to chyba najlepszy miesiąc w roku! Bo wakacje stały się dla mnie trochę rutyną. Tym bardziej, że wolę zimę, aniżeli lato.

    Pozdrawiam!

    Alicjonada.blogpspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei tak mam, że śmieję się bezgłośnie i z przerwami łapię powietrze. Brzmi to tak, jakbym się dusiła, haha :D

      Usuń
  13. muszę Ci powiedzieć, że dla mnie również był rokiem zmian! :) świetnie zebrany post :) nauczyłam się lepiej radzić sobie z targającymi mną emocjami...

    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  14. A mój rok 2015 to stagnacja. Nuda. Marazm. Chocholi taniec. I delta ujemna :v

    www.kulturaifetysze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Początkowo wydawało mi się, że w porównaniu z 2014 ubiegły rok był mało znaczący. Dopiero po podsumowaniu, spojrzeniu na niego z perspektywy, okazało się, że wiele się zmieniło, ten rok wiele mnie nauczył.

    Super, że udało Ci się tyle osiągnąć. Bardzo ważny jest punkt 8 - gratuluję, to naprawdę bardzo ważne, a czasami bardzo trudne.

    Szczęśliwego nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chyba mocno dojrzałam przez ten rok. Ogólnie 2015 był znośny, ale ten będzie znacznie,znacznie lepszy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!