29 sty 2016

Dlaczego tak nie może być wiecznie?

Spójrz w lustro.
Zmęczone oczy, nieładna cera (kurczę, ten pryszcz), włosy wyglądające jak miotła. 
Ech, znowu trzeba iść do tej szkoły... Znowu muszę użerać się z ludźmi, których nie lubię... Znowu nauczycielka będzie się na mnie drzeć... Ups, nie odrobiłam zadania domowego. Mam to gdzieś!
Udajesz się do kuchni. Na odwal przygotowujesz kanapki z serem i zabierasz się za degustację. Żujesz, żujesz, żujesz... I zasypiasz, oparta o blat. 7:45! 
Pięknie! Już jestem spóźniona...
Człapiesz, z wielkim trudem odrywasz stopy od ziemi. Autobus, wreszcie. Siadasz, włączasz swoją ulubioną muzykę i...
Rozpływasz się. Jesteś w zupełnie innym świecie - swoim własnym. Wyłapujesz każdą, nawet najmniejszą; najdrobniejszą nutkę. Spoglądasz w okno. Świat wiruje, krajobraz zmienia się w mgnieniu oka. Nagle wszystko staje się prostsze, piękniejsze.
Dlaczego tak nie może być wiecznie?
- - -

20 komentarzy:

  1. Świat byłby za piękny gdyby zawsze było tak jakbyśmy chcieli. Na tym etapie kończą się bajki z dzieciństwa o królewskim życiu.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh, nasze życie w każdym aspekcie jest wspaniałe, choć chwilami trudne.

    POZA HORYZONTEM

    OdpowiedzUsuń
  3. Muzyka też mi pomaga w takich chwilach, ale mam ich mało, bo w szkole są osoby, które lubię :D.
    Choć jak tak patrzę na siebie rano, to zawsze to samo: "Zmęczone oczy, nieładna cera (kurczę, ten pryszcz), włosy wyglądające jak miotła." - echh :[

    Pozdrawiam i szczęścia życzę!

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Post jakby wyjety z mojego życia, chociaż nie jeżdzę autobusem, to do szkoły zawsze idę z słuchawkami na uszach, kiedy mi się popsuły, fizycznie czułam się gorzej, bo ktoś zabrał mi ten poranny piękny świat ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post jakby wyjęty z mojego życia, chociaż: nie jeżdżę autobusem, jestem chłopakiem, nie słucham muzyki w drodze na uczelnię, nikt na mnie tam nie krzyczy, w sumie lubię swoich kolegów i koleżanki, nie mam zadań domowych, nie jadam kanapek z serem :v

      www.kulturaifetysze.blogspot.com

      Usuń
  5. Niestety, nic nie trwa wiecznie... Jest początek, musi być koniec.
    Wciąż nie mogę się napatrzeć na kolorek włosów, cudnie Ci w nim. :D
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się sprał i wygląda dość... ciekawie :D

      Usuń
  6. ,,włączasz swoją ulubioną muzykę" wczoraj mi się akurat słuchawki zepsuły! nie przeżyję haha.

    U mnie nowy post: TODAYISTHEEND.BLOGSPOT.COM - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu trzeba przestać narzekać, wtedy wszystko będzie o wiele przyjemniejsze :) Cieszyć się z tego co się ma, to najważniejsze. Dążyć własnymi siłami do bycia szczęśliwym, i właśnie sprawienia, że życie codziennie będzie dla nas piękne i takie wieczne, z tym szczęściem :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię słuchać muzyki szczególnie, gdy czeka mnie coś stresującego. Dobrze, że mamy radiowęzeł w szkole ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię słuchać muzyki. Jaki masz ładny kolor włosów!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Życie byłoby wtedy zbyt piękne! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Muzyka sprawia, że znajdujemy się w innym świecie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam to doskonale! Gdy cały świat zaczyna mnie denerwować, gdy mam dość wszystkiego i wszystkich moją jedyną ucieczką jest muzyka. Dobrze to napisałaś - rozpływam się. Potrzebuję jeszcze więcej takich chwil. No i właśnie wychodzi to sedno - Dlaczego tak nie może być wiecznie?

    Świetny post, pozdrawiam xx
    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  13. oj tak, życie tak szybko mija, że aż nie wiem za co się zabrać, żeby dobrze te życie przeżyć :D
    obserwuję i zapraszam do tego samego :*
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta kombinacja, którą opisałaś (autobus+muzyka) to chyba najlepsze co może być. Nawet po beznadziejnym dniu w szkole, wracając ze szkoły pół godzinny autobusem i słuchając ulubionych utworów może mi się diametralnie zmienić humor :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Trochę depresyjny post, ale nie da się ukryć że wiele poranków właśnie tak wygląda...

    Obserwuje i zapraszam do siebie allifee.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham to uczucie kiedy wkładasz słuchawki i przechodzisz do własnego świata. Nie musisz już słuchać dziwnych ludzi którzy rozmawiają o rozdwajaniu się włosów czy też innych tragediach świata. Kiedy ktoś coś do Ciebie mówi a ty nie słyszysz i nawet nie zamierzasz. Cudowne!
    Super filmik, taki radosny i w ogóle. Wydajesz się supi!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!