17 sty 2016

Ewcia prezentuje

Spacery po lesie są dla mnie najlepszym sposobem na spędzenie wolnego czasu. Z dala od internetu, z dala od zgiełku, który panuje w centrum miasta. Uwielbiam tego typu tereny odkąd pamiętam. Jako mały berbeć, często hasałam wśród drzew, rozglądając się wokół i zbierając po drodze patyczki. Pamiętam nawet, gdy brałam w jedną rękę twardszy patyk (służył mi za nóż), a w drugą ten, z którego kora odchodziła i tak... skrobałam, haha! W porząsiu, jestem normalna. nieee!
Taki ze mnie Kopciuszek. A raczej... kapeć.
- - -
Korzystając z okazji, że na spacerku byłam z Karolcią - posłużyła mi ona za kamerzystę i tak oto powstał poniższy filmik. Opowiadam w nim pokrótce o wymarzonym miejscu, w którym z powodzeniem mogłabym zamieszkać. Zapraszam serdecznie :)

22 komentarze:

  1. Spacery po lesie są fajne, zwłaszcza, gdy się mieszka tuż obok lasu. :)
    Piesio taki uroczy. :D krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny filmik! Bardzo mi się podobał!
    Zdjęcia są genialne.

    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mieszkam prawie koło lasu, ale zawsze znajduje jakaś wymówkę, żeby tam nie iść ;) masz bardzo przyjemny głos mam nadzieje, ze będzie więcej takich gadanych filmów, bo bardzo miło się ciebie słucha ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. też bardzo lubię leśne spacery, ładne zdjęcia :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam spacery, szczególnie długie i w samotności. Po lesie chodzi się bardzo fajnie jednak w niektórych momentach czuję się niebezpiecznie. Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię spacery, ale niekoniecznie te po lesie. Za dużo byłam straszona o kleszczach itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spacery w lesie są cudne o każdej porze roku, pozdrawiamy :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham spacery po lesie, a najlepiej z przyjaciółką :)
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zarąbisty filmik, zdjęcia ze spaceru również piękne :)
    Zapraszam
    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny filmik ♥



    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Spacery po lesie są świetne! Co tydzień jeżdżę do jakiegoś i spaceruję lub biegam :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :D ostatnio też byłem na spacerze po lesie z Karoliną, mimo że zimno to było bardzo przyjemnie /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia, takie naturalne, a nie ryj powykręcany, by wyjść 'doroślej', jak to robią niektóre laski [*]:) Filmik zarąbisty.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Las to magiczne miejsce. Spacery to coś wspaniałego, a w spacery w lesie to już w ogóle spełnienie marzeń! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również lubię spędzać czas na leśnych spacerach :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Zimowe spacery (i oczywiście nie tylko!) są idealnym spędzeniem wolnego czasu! :)

    Pozdrawiam,
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  17. Spacery, spacery, spacery! Są dobre na wszystko. A las to naprawdę magiczne miejsce. Razem tworzą niebezpiecznie uzależniające połączenie. :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny psiak! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. to zdjęcie psa wyszło bardzo dobre :) ja mieszkam w mieście więc ciężko się czasem oderwać od zgiełku, ale mam kilka spokojnych miejsc, w których czasem poczytam jakąś książkę albo po prostu się przespaceruje ;)

    MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też uwielbiam spacery, zwłaszcza zimą jak wszystko jest tak ślicznie przykryte śniegiem ! :D Niestety nie mam blisko swojego miejsca zamieszkania żadnego lasu gdzie mogłabym się przejść ,żałuję bo w lesie o tej porze roku jest naprawdę ślicznie :D

    Zapraszam do siebie http://zdobywacszczyty.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!