6 sty 2016

Poproszę kilka ładnych zdjęć

Mam dla Was sporo inspiracji lub też bardziej po mojemu: ładnych zdjęć, które niezwykle mi się podobają. Specjalnie przygotowałam 3 różne wersje, aby każdy z odwiedzających mojego bloga, znalazł coś odpowiedniego dla siebie.
Uwielbiam fotografie w stylu, który przedstawiłam poniżej. Wydają mi się być... po prostu piękne i na swój sposób wyjątkowe. Mogłabym się w nie wpatrywać godzinami, miesiącami, latami. Dobra, stop. Zapraszam :)
Śliczne.
Który zestaw najbardziej przypadł Wam do gustu?

21 komentarzy:

  1. Świetne te włosy! :)
    Zapraszam na KONKURS do mnie :)
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam oglądać takie obrazki. Z tych zestawów nie umiem wybrać jednego, bo wszystkie są na swój sposób ładne. Nawet jedno zdjęcie z trzeciego zestawu mam na tapecie mojego telefonu.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw drugi jest zdecydowanie najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym jeszcze z każdego zestawu powybierała parę zdjęć i stworzyła kolaż w moim stylu. :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolarze super, ale jednak mi najbardziej podoba się to, że są one poukładane od najjaśniejszego, do najciemniejszego, sama nwm Dlaczego zwróciłam na toy uwagę, ale bardzo mi się to podoba :)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham takie kolory włosów, są cudowne!

    Zapraszam do siebie!
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ta tęcza *-*
    byajina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze zestawienie jest najbardziej w moim guście, jednak muszę przyznać, że wszystkie są naprawdę bardzo ładne. Bardzo spodobał mi się twój blog i sposób pisania, dlatego obserwuję :)
    MÓJ BLOG – kliknij tu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie te zdjęcia wyglądają wyjątkowo. Najbardziej przypadł mi do gustu ostatni zestaw :)

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje! Mi najbardziej podoba się ostatni zestaw. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dupeczka z fioletowymi włosami (set number three) najlepsza. Tyko proszę, nie inspiruj się i nie jedz brokatu, bo ciężko to potem wypłukać z żołądka :v

    www.kulturaifetysze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Inspiracje są bardzo ładne i klimatyczne,najbardziej podobają mi się tę z brokatem :)
    kasiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. mi najbardziej spodobał się 2 zestaw :)
    zapraszam do mnie http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podoba mi się chyba 2 zestaw :D Ale wszystkie zdjęcia faktycznie piękne ^^
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. 2 zestaw piekny!
    http://raspberrydizziness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. 2 najlepszy!

    http://want-cant-must.blogspot.com/2016/01/pytania-od-was-banggood.html
    Poklikasz w linki ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji na moim blogu. :)
    immartaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham takie tumblrowe zdjęcia <3
    http://byalex-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!