23 sty 2016

Przyznaję...

Przyznaję, jestem czasem niemożliwa. Jestem takim małym dzieckiem, któremu wszystko trzeba tłumaczyć. Jestem niepoważna. Wygłupiam się, śmieję z najbardziej nieśmiesznych żartów na świecie. Przyznaję, nie przepadam za horrorami, a i tak je oglądam. Jestem dziwakiem, lekkim odludkiem, odizolowanym od społeczeństwa. Jestem wrażliwa. Często wzruszam się na filmach. Potrafię wczuć się w daną sytuację. Jestem empatyczna. Staram się być uprzejma i pomocna. Jestem inna od innych. Bywam głupia. Nie zawsze potrafię się skupić przy matematyce. Nie lubię, gdy ktoś mnie okłamuje. Popełniam błędy. Masę błędów. Często milczę. Lubię ciszę, spokój. Przyznaję, nienawidzę chamstwa. Uwielbiam szczerość. Kocham przebywać w miłej i luźnej atmosferze. Filmy są moją pasją. Fotografia czyni mój dzień piękniejszym. Przyznaję, potrafię dostrzegać drobnostki, malutkie, prawie nic nieznaczące gesty. Ostatnio eksperymentuję z włosami. Jestem jak Wiśniewski, tak. Muzyka jest moją miłością. Spacery, ach. Godziny chodzenia po lesie. Brudne, ubłocone buty. Jestem takim wieśniakiem, mieszkającym w mieście.

Jestem, staram się...
Być sobą.
Każdego dnia. Naprawdę.
Nie jestem podróbką nikogo innego. Nie... Po prostu nie.
Nie chcę słuchać niczyich wywodów. Chcę być sobą.
Tylko sobą.

16 komentarzy:

  1. Nie martw się, ja też jestem takim sobie dziwadełkiem :3 hahah można by taki klub założyć , też czasami zachowuję się tak jakbym wcale nie miała tych 20-stu lat.. :) Ale lubię być sobą - po co zmieniać się pod opinię innych? To nie ma sensu. :) Warto być sobą! :) Buziaki :* | sznurasek-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem to bardzo dobrze, że jest się innym :)))
    Śliczne zdjęcia! ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że taka jesteś! Jesteś wyjątkowa i nie udajesz, a to jest bardzo ważne. Ludzie powinni akceptować nas, takimi jakimi jesteśmy. Każdy ma swoje dziwactwa, każdy z nas popełnia błędy. Osobiście cenię w ludziach tą "inność" i przede wszystkim szczerość w pokazywaniu siebie. By the way - też jestem takim wiecznym dzieckiem i w sumie dobrze mi z tym! Uwierz w siebie, bo jesteś wspaniałą osobą xx

    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  4. Bycie sobą jest najważniejsze, choćby takim małym brudaskiem z błotem w ręce. To i tak sobą, bo czujemy się najlepiej we własnej skórze gdy nic nie musimy udawać. Również uwielbiam szczerość, jest bardzo ważna.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój post jest bardzo prawdziwy. Najlepiej w życiu być sobą i nikogo nie udawać, bo wtedy człowiek czuje się po prostu źle we własnym ciele.
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. "Być innym" to źle powiedziane, "być wyjątkowym" już lepiej brzmi, o niebo lepiej. :)
    Widzę zmianę koloru, bardzo ładnie Ci w takim. :) Może ja w końcu się przefarbuję... Może jednak na wakacje... ;)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozczaruję Cię, ale opis, który zredagowałaś wskazuje, że jesteś absolutnie przeciętną dziewuchą z Europy Środkowej. Bo w gruncie rzeczy my, ludzie, jakoś szczególnie się między sobą nie różnimy. Sorry! :P

    www.kulturaifetysze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, to całkiem prawdopodobne. W poście bardziej chodziło mi o ujawnienie swoich cech charakteru; tego, co mnie irytuje, a co wręcz uwielbiam. Po prostu - pokrótce przedstawiłam siebie :)
      Pisząc, że "Nie jestem podróbką nikogo innego", bardziej zważałam na ludzi, którzy mnie otaczają. Nie jestem imprezowiczką, nie próbuję naśladować popularnej osoby z mojej szkoły, nie staram się przypodobać innym na siłę.
      Wiem, że na świecie istnieje wiele osób, które są podobne do mnie; które mają identyczne spojrzenie na świat. Wcale tego nie wykluczam :)

      Usuń
  8. Bycie sobą jest najważniejsze, nie warto udawać kogoś, kim się nie jest :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakbym czytała o sobie XDDD Oprócz tej matematyki, bo to chyba jedna z nielicznych lekcji na której uważnie słucham XDDD Ale zdjęcia ładne *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bycie sobą jest podstawą. Po co udawać kogoś innego? Żeby zrozumieć innych, najpierw trzeba zrozumieć siebie.
    Czy mi się wydaje, czy masz nowy kolorek na włosach? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydajesz się być naprawdę w porządku osobą ;D Najważniejsze, że nie chcesz udawać nikogo innego, bycie sobą jest warte nawet wysokiej ceny ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bycie sobą jest bardzo rzadkim czymś tam do zobaczenia u osób, także wielkie gratulacje ode mnie! Dzisiaj zazwyczaj wszyscy chcą się upodabniać do dziwnych ludzi z okładek czasopism. A ja wolę Ciebie jako podróbę wiśniewskiego gdzie wiem, że to ty i że to ty napisałaś o sobie jako o wiśniewskim a nie Ciebie jako nie Ciebie. Ma to sens? Chyba tak.
    Ogółem post bardzo mi się spodobał. Wydajesz się super!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie. Grunt, że byśmy nie udawali nikogo innego. Ja jestem... okropnym leniem, niepoprawną romantyczką, naiwną marzycielką, wredną małą istotką, szczerą pyskatą dziewczyną, ale przynajmniej nie jestem sztucznie miła. I jestem sobą! :)

    ♥Instagram♥
    ♥Just Me And My Fancy- klik!♥
    ♥Wattpad- klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  14. "Jestem jak Wiśniewski" - tak o sobie napisałaś, więc czekam na tę chwilę, kiedy zobaczę Cię w zielonych włosach, haha :D Ostatnie zdjęcie jest świetne, aż mi brakuje śniegu, choć z drugiej strony chcę już lato - moją ulubioną porę roku, kiedy nie będę musiała nakładać na siebie kilka wartw ubrań, pod którymi ledwo mnie widać. :D
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!