21 lut 2016

Dzień kota w Galerii Bałtyckiej!

Witam, cześć i czołem moi mili państwo!
Jestem zachwycona dzisiejszym dniem, pomimo faktu, iż się nie wyspałam. Koleżanka wyciągnęła mnie na wycieczkę do galerii. Jednak nie była to zwyczajna podróż autobusem w celu zakupowym. Dopiero dziś do mnie dotarło, że obchodzimy DZIEŃ KOTA, a w moim najbliższym otoczeniu będzie miał miejsce pokaz tych cudownych czworołapków (urocze). Przeróżne rasy; kociaki wywodzące się z czterech stron świata.
Ludzie obchodzili klatki wokół, starając się przy tym jak najdokładniej obejrzeć wszystkie koty. Niektóre z nich wylądowały na klatce, dlatego też istniała możliwość pogłaskania pupilka. Byłam w niebie przepełnionym słodkością!
Łącznie nacykałam 55 zdjęć. Nie mogłam się oprzeć - musiałam wziąć ze sobą aparat. Uwielbiam te stworzonka, choć po części zgadzam się ze stwierdzeniem, że koty traktują nas jak służących. Oj, powiem Wam jeszcze, że potrafią się nieźle odpłacać :) Mimo wszystko i tak je uwielbiam!

* BONUSOWA INFORMACJA
Wiecie co Wam powiem? Dawid Podsiadło prześladuje mnie od tygodnia. Dosłownie i w przenośni! Widzę go w telewizji, na billboardach, a dwa dni temu był sobie u mnie w mieście (w Empiku). Czyż to nie jest dziwne? :D Strasznie mnie to śmieszy!

24 komentarze:

  1. Nawet nie wiedziałam o tym, że dzisiaj jest dzień kota. Super, że zrobili wystawę kotów w galerii! Na pewno jakby nadarzyła mi się taka okazja to bym z niej skorzystała!

    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za kotami (teraz mnie znienawidzisz :D), ale te na zdjęciach są naprawdę słodkie *.*
    Fajnie, że brałaś udział w tego typu wydarzeniu! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam wolę psy, jestem totalną psiarą, ale fajnie byłoby wziąć udział w takim pokazie. Od niedawna czytam twojego bloga i uważam, że jest świetny. Sama zaczęłam dziś przygodę z blogowaniem, ale wydaje mi się, że nie jestem raczej do tego stworzona. Liczę na twoją opinię.
    http://victoriagraceblog.blogspot.com/
    Mimo wszystko dalej będę próbować i nie skończy się na jednym wpisie.

    OdpowiedzUsuń
  4. O jeju jakie słodkie kociaczki *.* Ten szary chyba się przestraszył hah

    Mój Blog - klik!
    Konkurs - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzieś będzie można obejrzeć wszystkie zdjęcia? Może moja szylkreta też się załapała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczę czy mam ją w swojej galerii zdjęć i chętnie umieszczę ją w poście :)

      Usuń
  6. O jejku, jakie cudowne! Od dziecka uwielbiałam koty i część tej miłości jest ze mną nadal ^^
    Mnie Dawid nie prześladuje, ale miałam tak kiedyś z goframi... Ale to było jeszcze dziwniejsze hahah

    Pozdrawiam xx
    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  7. Heh :D Fajna sprawa. Cudowne kotki *o*

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie przecudowne :3
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym bardzo wdzięczna za pomoc :)
    Przy okazji odpowiadam na obserwacje :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/02/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciała bym mieć zwierzaka, kotki są super jednak wole psy najbardziej :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę, ale słodziaki! <3
    Zapraszam:
    Mój blog♥
    Klikniesz w banner z CNDirect oraz w linki z przedostatniego postu? Będę bardzo wdzięczna! Jeśli się spodoba zaobserwujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W moim mieście w jednej z galerii odbył się jakiś pokaz właśnie z kotami w roli głównej, super pomysł :D

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK
    *Biorę udział w konkursie na Blog Roku, zachęcam do głosowania ;)*

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful kittens. xo

    www.aimeroseblog.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Koty sa meeeega! Zazdroszcze ze u ciebie sie go obchodzilo haha
    www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem właścicielką takiego mruczącego czworonoga i uważam, że jest on równie wierny jak i pies, czasem nawet bardziej! Uwielbiam te stworzonka :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne! <3 Też je uwielbiam, to takie urocze i kochane stworzonka. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie cudne kociaki <3!
    Super blog - Obserwuję!
    Poklikasz u mnie w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję!
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam koty ale niestety w dzień kota siedziałam chora w łóżku a chętnie poszłabym na taką wystawę :/
    Dawid Podsiadło prześladuje wszystkich B) hahah ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za kotami, ale te na zdjęciach wyglądają przeuroczo :) Ciebie prześladuje Podsiadło, a mnie koty właśnie :D To już kolejny wpis o kotach, ale tylko u Ciebie takie fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super, chciałabym być na takim pokazie! :D
    Piękne kociaki! <3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!