8 lut 2016

Kwiatek rosnący na tle suchej trawy

ta czapeczka ma już rok | wyścig świateł | stawek, jeziorko... zachód słońca | kawa z cynamonem | najlepsze naleśniki na świecie! | brązowe włoski (które swoją drogą - są fioletowo różowe) | cieplutkie skarpetusie | eksperymenty z fryzurą (będzie ich więcej :3) | sok pomarańczowy | słoneczko | pan banan i tyle | uroczy kotek | deszczowa pogoda | deszczowa pogoda numer dwa | chodniczek | brzydko zawiązane butki

Powyżej macie okazję podziwiać kolaż, stworzony na podstawie zdjęć znalezionych w moim telefonie. Każdego dnia staram się wykorzystywać okazję, aby w późniejszym czasie móc cieszyć się nagromadzonymi fotografiami. Każda jest dla mnie na pewien sposób wyjątkowa. Tak, zachwycam się zdjęciem nawet najzwyklejszego naleśnika ale jakiego pysznego! :3 Taka jestem. Wrażliwa... Zdecydowanie. Cieszy mnie najdrobniejszy kwiatek rosnący na tle suchej trawy. Cieszy mnie śpiew ptaków o poranku. Ach, jestem bardzo wdzięczna za to, że mogę tak po prostu przejść się moją ulicą (choć nie ukrywam - czasem w powietrzu unosi się nieprzyjemna woń, wydobywająca się z okolicznych kominów). Może zbytnio nie okazuję mojego szczęścia... Może jestem chodzącym gburem ze skrzywioną miną. Ale wbrew pozorom - jestem naprawdę zadowolona. Tylko tego po mnie nie widać. Czasem śmieję się jak szalona, innym razem chowam w sobie ten stan euforii. Cóż zrobić? :)
Przebojowość nie jest moją najmocniejszą cechą. Wolę spokój, lekkie oderwanie się od rzeczywistości. Uwielbiam czuć na twarzy powiew ciepłego, wiosennego wiatru. Kocham obserwować budzącą się do życia naturę. Ale! Pasuje mi również ukrywanie się w czterech ścianach przed monitorem.
Dość skomplikowane rozumowanie.

21 komentarzy:

  1. Ale świetne zdjęcia! Szczególnie to z bananem przykuło moją uwagę! :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam :
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zachwycam się każdym zdjęciem, i wszystko staram się uwieczniać :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia!

    zapraszam perfotek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo tak naprawdę taki 'głupi' naleśnik może poprawić nam humor :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wiosnę! Też lubię robić zdjęcia, ale nie koniecznie siebie, jakoś tak mam ich może z 4 w całym telefonie, który składa się z około 5 tysięcy fotografii haha.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kolaż, zdjęcia z dnia codziennego najlepsze. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pod tym względem jesteśmy podobne, ja także uwielbiam obserwować budzącą się do życia przyrodę (i ogólnie naturę), a wiosna to moja ulubiona pora roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia, czytając twój opis siebie, mogę powiedzieć, że jestem podobna do ciebie pod względem charakteru, sposobu patrzenia na świat, serio :o
    Zapraszam: KALA :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia !!
    http://wikaandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki, przez ciebie zgłodniałam ;-;
    Naleśniki, bananek... :<

    czarny-kotyszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahaha pan banan :D Przez tą kawę poczułam zapach cynamonu :) Masz bardzo ładny nagłówek bloga!

    Nowy post z konkursem na Stylizacjach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super mix zdjęć, a ten naleśnik wygląda smakowicie. W sumie zjadłabym coś takiego :D

    Pozdrawiam :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mnie nazwa strony! Przyciągnęła mnie ona od razu, bo jest inna niż te, które zwykle widuje w blogosferze. Wiele to o Tobie mówi, wiele dobrego.
    Ja jakoś zdjęć nie tworzę, mój telefon mi to znacznie utrudnia i czekam tylko na przypływ gotówki, bo muszę koniecznie zainwestować w coś lepszego. Zawsze jednak chciałam takie fotki tworzyć. Dla innych moga one być głupie, ale dla tego, kto je tworzył, zawsze będą coś znaczyły i o czymś przypominały.

    Pozdrawiam:)
    Mówiąc Słowami

    OdpowiedzUsuń
  14. Też magazynuje na swoim telefonie mnóstwo zdjęć. Genialny mix!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na swoim telefonie mam masę zdjęć aż się gubię :D
    Jak masz czas i ochotę, wpadnij do nas!
    niespotykanne.blogspot.com <- Nasz blog!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tytuł posta jest lekko niepokojący :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również zachwycam się każdym zdjęciem i w gruncie rzeczy jestem bardzo wrażliwą osobą, tylko bardzo często tłumię w sobie różne emocje.
    Świetne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!