13 lut 2016

Muzyczna sobota - polscy wykonawcy

Z racji tego, że bardzo lubię dzielić się z Wami piosenkami moich ulubionych wykonawców, wymyśliłam, że w dniu dzisiejszym przygotuję specjalny post. Jak już powszechnie wiadomo nie sądzę, ale oki słucham również Polaków. Uważam, że nasi artyści ostatnimi czasy bardzo się rozwinęli pod względem muzycznym, jak i również filmowym. Miło żyje się z myślą, że w naszym kraju możemy natrafić na tak świetnych ludzi :) Poniżej przedstawię kilka piosenek, które szczególnie utkwiły mi w głowie.
Ostrzegam, że trzy z nich mają dosyć ciekawy a zarazem kontrowersyjny charakter. Moim skromnym zdaniem - są super!

1. DAWID PODSIADŁO - Nieznajomy
Gdy po raz pierwszy (w zasadzie od niechcenia) włączyłam tą piosenkę - byłam szczerze zachwycona! Nigdy wcześniej nie interesowałam się twórczością Dawida Podsiadło, lecz po przesłuchaniu kilku utworów z czystym sumieniem stwierdzam, iż jest to naprawdę utalentowana osoba, która swoim głosem potrafi powalić na kolana. Wielki szacunek dla Dawida!
Tekst jest świetny. Teledysk jest świetny. Jestem dumna.
- - -
2. PIOTR ROGUCKI - I'm Not Afraid Of Your Soul
Nie zwracajcie uwagi na anglojęzyczny tytuł. Można powiedzieć, że jest to wstawka w innym języku do tekstu całej piosenki w języku polskim (makaronizm?). Zaczyna się dość niewinnie, dopiero po pewnym czasie się naprawdę rozkręca! Dla wielu z Was może wydawać się dziwna, ale halo - to Rogucki :D To dosyć specyficzny człowieczek.
- - -
3. PIOTR ROGUCKI - Sopot
Roguca nigdy nie za wiele! Kolejna piosenka, charakteryzująca się dziwnym poczuciem humoru. Naprawdę nie mam pojęcia, co mogłabym więcej od siebie dodać. Trzeba posłuchać i wyrobić sobie własną opinię na jej temat.
- - -
4. ARTUR ROJEK - Beksa
"Nie rozmawiam z nikim, z nikim się nie dzielę."
Najbardziej urzekł mnie teledysk do tego utworu. Bardzo podoba mi się styl, w jakim został nakręcony. Gdy go oglądam, często zastanawiam się, dlaczego ludzie są tak podli, dlaczego zarażają innych swoim chamstwem i brakiem sumienia. Smutne, ale niestety tak się właśnie dzieje na świecie. Z całego serca polecam!
- - -
5. KABANOS - Buraki
Na sam koniec wstawię tutaj absolutną perełkę. To coś dla ludzi o mocnych nerwach. Dzięki blogowi tej pani, udało mi się odkryć zespół, jakim jest Kabanos. Piosenka idealna na złe dni lub kiedy ktoś najzwyczajniej Cię zdenerwuje :) Poprawa humoru gwarantowana!
*często powtarzany wulgaryzm nadaje charakteru oraz wzmacnia przesłanie*

24 komentarze:

  1. Rogucki <3 Jak ja go wielbię :D Za Dawidem nie przepadam, więc Piotra wcisnęłabym na pierwsze miejsce. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na posta. Uwielbiam Dawida :D OBSERWUJĘ
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Też Lubie Podsiadło ! :D
    Fajny post !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za żadnym z tych wykonawców. Z polskich zespołów czy wykonawców to niewiele słucham. Z reguły bardziej podobają mi się zagraniczne zespoły typu Queen czy Bon Jovi :)
    Pozdrawiam.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  5. "Beksa" Rojka to według mnie na pierwsze miejsce zasługuje, hah (chociaż pewnie i tak kolejność nie ma znaczenia).
    Bardzo fajny post <3
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejność jest przypadkowa, bo wszystkie piosenki kocham <3 :D

      Usuń
  6. Dawida Podsiadło kiedyś nie słychałam, ale gdy pierwszy raz usłyszałam Nieznajomy pomyślałam, że może nie jest taki zły.
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  7. O dziwo z tej listy słyszałam tylko 2 piosenki ale już odsłuchałam i przyznam że są świetnie :)
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Dawida Podsiadło <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkich znam i kocham po za Roguckim. Nigdy wcześniej jakoś go nie słuchałam,poza kilkoma piosenkami, być może czas się przełamać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Artur Rojek, ach <3 Z polskiej muzyki całym sercem polecam każdemu Mikromusic! Bezwładnie, Śmierć pięknych saren, Za mało i wieeeele innych!
    xoxo,
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2015/12/last-in-2015.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łoł! Na pewno sprawdzę ten zespół! Zachęciły mnie do tego tytuły, które wymieniłaś :)

      Usuń
  11. Znam i lubię muzykę Dawida i Artura :) Mogę podrzucić ci jeszcze muzykę Organka, np. "Kate Moss". Możesz również zainteresować się zespołem Dawida - Curly Heads.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tego zestawienia to ja znam tylko i wyłącznie Dawida. Tamtych artystów sobie przesłucham, ale o Dawidzie napisze już teraz - świetny gość i po prostu uwielbiam jak śpiewa. Nie do końca pasują mi piosenki, które wykonuje po angielsku, zdecydowanie lepiej odczuwam te po polsku, ale niech mu będzie i tak go lubię. Mało jest takich piosenkarzy na polskim rynku, a szkoda.

    Pozdrawiam,
    Mówiąc Słowami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawid Nieznajomy najlepsza piosenka według mnie z tych wszystkich które pokazałaś
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajny pomysł na post, co prawda nie słucham takich piosenek ,ale i tak mi się podoba! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam: Mój blog♥ Zaobserwujesz jeśli się spodoba? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię twórczość Dawida Podsiadło. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. raczej nie słucham takiej muzyki, ale post fajny :D
    mój blog
    konkurs fotograficzny

    OdpowiedzUsuń
  17. No Dawid Podsiadło daje czadu! Czasem lubię sobie go posłuchać. Chociaż polscy artyści jakoś mnie nie pociągają, ach poza kilkoma takimi jak Mela Koteluk czy Czesław Niemen. Szczególnie polecam "Żurawie origami".
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzeba przyznać, że mamy sporo utalentowanych artystów :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Z ogromnej listy polskich wykonawców wybrałaś tych całkiem że tak powiem "w porządku", widać że masz fajny gust muzyczny :) /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetni wykonawcy! Niesamowite piosenki :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio zaczęłam darzyć sympatią Dawida. A Piotr Rogucki i Artur Rojek są świetni. :)

    http://paulina-pala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!