17 lut 2016

Where are you now?

Dziękuję za każdy dzień spędzony w miejscu, w którym w tej chwili się znajduję. Czuję niesamowitą radość, gdy mogę tak po prostu sięgnąć po ulubioną książkę z mojej szafki. Jestem wniebowzięta, kiedy po raz kolejny robię sobie kanapkę z masłem orzechowym. Ogarnia mnie szczęście w momencie robienia zdjęć. Wychwytuję najdrobniejsze szczegóły, zwracam uwagę na charakterystyczne kształty, kolory.
Czy opowiadałam Wam już o tym, że cieszą mnie właśnie te najmniejsze, mało znaczące gesty, rzeczy, słowa? Na pewno czytaliście to u mnie nie raz, nie dwa... I na pewno nie jeden raz to jeszcze zobaczycie.
Zauważyłam, że dość często zachowuję się jak małe dziecko, które dopiero poznaje świat. Czy to jest dziwne? Może. Czy ja jestem dziwna? Najprawdopodobniej tak. Jednak uważam, że właśnie takie chwile czynią nas pięknymi. Nie zewnętrznie lecz wewnętrznie. W końcu - liczy się to, co nosimy w sercu. Nasze przeżycia, nasze troski, nasze zawirowania. To przez nie jesteśmy wyjątkowi, niepowtarzalni. Nie ma na świecie drugiego człowieka, jakim jestem ja; jakim jesteś ty. Trzeba to wreszcie zrozumieć.
- - -
Chaotycznie, przechodzę z tematu na temat.
Ale od serca :)

 Rozpoczęłam działalność na nowym kanale youtube. Zamieszczane na nim będą właśnie filmy tego typu, jaki widnieje powyżej, a także inne (mam nadzieję) fajne produkcje.
Jeżeli jesteście ciekawi - zapraszam :)

20 komentarzy:

  1. To piękne, tak cieszyć się z małych rzeczy! Świetnie uchwyciłaś tą roślinę na ostatnim zdjęciu, strasznie mi się podoba. Nie, nie jesteś dziwna, moim zdaniem jesteś całkiem normalna, a właściwie wyjątkowa! Jedyna w swoim rodzaju. Wow! Filmik idealnie trafił w mój dzisiejszy nastrój... aż mnie zachęciłaś do subskrypcji swojego kanału. Takich ludzi się ceni.
    Pozdrawiam ciepło, 3maj się (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com <--KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  2. Radość z drobnych rzeczy jest niezwykle ważna :). Dzięki temu każdy dzień jest źródłem szczęścia :D

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczny wygląd bloga! *.*
    Bardzo dobrze, że cieszysz się z małych rzeczy. Na tym właśnie polega szczęście! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oho, jak tak bardzo cieszą Cię drobiazgi i rozczulasz się na widok słodkości, to spodobałaby Ci się gierka Unravel, której całkiem przypadkiem popełniłem dzisiaj recenzyjkę ;d

    Filmik z nowego kanału spoko. Ciut więcej jump-cutów w rytm muzyki i podanie jej tytułu na końcu, a byłoby bardzo dobrze!

    MÓJ ZAJEBIASZCZY BLOG (KLIK!)
    RECENZYJKA UNRVEL (KLIK!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Tobie doznałam olśnienia. Bardzo fajny pomysł, dotyczący filmu... Na pewno następnym razem skorzystam z rady :)

      Usuń
  5. To niesamowite, że człowiek jednak potrafi się cieszyć ze zwykłych drobnostek. Trzeba po prostu nauczyć się je dostrzegać, bo niejednokrotnie są bardzo blisko nas :)

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy z nas powinien cieszyć się nawet z tych drobiazgów :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? - zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również do konkursu na moim blogu, można wygrać np. perfumy z playboya, pomadkę do ust... a więcej zobaczysz na moim blogu :P

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety ludzie często nie doceniają tych drobiazgów, a to na nich może polegać nasze szczęście :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerp z tych drobiazgów jak najwięcej, na pewno wiele osób (W tym ja) pozazdrościłoby Tobie takiego daru /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post:) Na kanał na pewno zajrzę i dam suba!
    Pozdrawiam!
    http://kamciaoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przypomniał mi się filmik Włodka Markowicza "kropki". Jeśli go nie znasz to bardzo polecam, i wyglądasz mi właśnie na osobę która jeszcze te kropki łączy.
    Bardzo fajny, artystyczny filmik c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, pamiętam, że oglądałam ten film! Bardzo mi się wtenczas podobał, byłam nim zachwycona :)
      Dziękuję c:

      Usuń
  11. Piękna notka, też cieszę się najmniejszymi rzeczami. To cudowne uczucie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te pierwsze zdjęcie jest niesamowite, ma tą magie <3
    Obserwuję :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja cieszę się jak małe dziecko gdy budzi mnie słońce, gdy jem pyszne śniadanko (kanapkę z masłem orzechowym ;p) i gdy mogę w spokoju poleżeć w łóżku i nic nie robić. To uczucie kocham najbardziej.

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację..po prostu: cieszmy się z małych rzeczy :P
    Super filmik :)

    Mój blog~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna, ale bardzo ciekawa i urzekająca treść. Uwielbiam takie wpisy, zdjęcia również bardzo dobrze się prezentują :)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. to wielki plus, ze potafisz się cieszyc z malych rzeczy, nie wszyscy potrafią :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  17. To bardzo dobrze, że potrafisz dostrzegać takie szczegóły i cieszyć się z nich :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!