15 mar 2016

Wiosno, przyjdź!

Ach, z dnia na dzień coraz bardziej wyczekuję wiosny. Uwielbiam czas, gdy natura budzi się do życia; kiedy świat staje się coraz to bardziej kolorowy. Zwykle niezwykły, po prostu piękniejszy. Bardzo mi tego brakuje od dobrych kilku miesięcy, dlatego też mam cichutką nadzieję, że to już niedługo nastanie ten cudowny moment. Zdaję sobie sprawę z tego, że jeszcze troszkę będę musiała poczekać na słoneczko, jednak głęboko wierzę, iż pomimo tych pochmurnych dni - humor będzie mi dopisywał :)
Ostatnio przeżywam kryzys egzystencjalny. Chcę, aby jak najprędzej minął! Nie mam zamiaru użalać się nad sobą przez wieczność. Wpadłam na pomysł zadbania o siebie; o zdrowie, ciało... Od wczoraj ćwiczę. Mam w sobie odrobinę determinacji oraz zapału, więc myślę, że mi się uda i przede wszystkim - wyjdzie mi to na dobre! Trzeba rozruszać kości po zimie.

Udało mi się wygrzebać parę zdjęć z okresu wiosenno-letniego.

17 komentarzy:

  1. Również nie mogę się doczekać aż przyjdzie wiosna. Tak bardzo chciałabym już zrzucić te wszystkie ciepłe kurtki i zasięgnąć trochę tego ciepłego, świeźego powietrza!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie, że pogoda żartuje sobie z nas wszystkich. Jednego dnia słoneczko, a na drugi dzień śnieg. Nie mogę się doczekać, aż w końcu zrobi się cieplej. Prześliczne fotki... victoriagraceblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, nawet nie wiesz jak bardzo ja chciałabym już wiosnę. Aktualnie pogoda mnie dobija, bo jest nie przewidywalna i nie wiadomo jak się ubierać, nienawidzę tego.. :/ Zdjęcia śliczne, módlmy się aby ta wiosna przyszła jak najszybciej :D
    Pozdrawiam!
    Z mojej perspektywy - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyczekuję wiosny już od jakiegoś czasu. Mam nadzieję, że wkrótce się pojawi! :) Zdjęcia bardzo inspirujące!
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Też się nie mogę doczekać wiosny!
    Wspólna obserwacja? Ja już obserwuję!
    http://mikolajkulicki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie dziś polepszyła się pogoda, mam nadzieję że na stałe. Wow, drugie zdjęcie jest niesamowite. W oczy strasznie rzuca się ta wisienka.
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że wiosna szybko do nas zawita. W prawdzie pierwsze kwiaty tzw. krokusy już się u mnie pojawiły, ale pogoda jest beznadziejna :/ Wspaniałe zdjęcia :) Pozdrawiam
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam wiosnę! Bardzo ładne są te zdjęcia i oby Ci szybko minął ten kryzys :D

    Dzięki za odwiedzenie mnie ;) i zapraszam ponownie

    graybody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kolejny świetny post, ale mam pytanie:)
    obserwuję cię od dawna ale od kiedy blogujesz tak ogólnie?
    zapraszam do siebie, za komentarz/obserwacje będę wdzięczna! blog - klikaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ogólnie bloguję od 12/13 roku życia. Miałam wiele blogów, jednak do obecnego najbardziej się przykładam ;)

      Usuń
  10. Kryzys egzystencjalny tez ostatnio miałam, ale chyba przeszło więc tobie też powodzenia w ćwiczeniach i ogólnie we wszystkim :D
    A i fajny ten nowy filmik ;)
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też brakuje wiosny. Nie lubię jak pogoda jest szaro-bura bo wtedy nic mi się nie chce.
    Gratuluję determinacji. Mam nadzieję ze kryzys egzystencjalny szybko nie powróci :)

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również uwielbiam jak przyroda budzi się do życia, wręcz kocham wiosnę! A zdjęcia tak bardzo kojarzą mi się z latem, że aż mi przykro, że dopiero wiosna. :D
    Powodzenia w ćwiczeniach! Ja czekam aż się zrobi odrobinę cieplej i wsiadam na rower. :D
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również oczekuje już wiosny a nie tych pochmurnych dni. Powodzenia w ćwiczeniu :))
    Śliczne te zdjęcia ♥

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia są piękne! U mnie już na niektórych drzewach widać zielone pąki. Uwielbiam wiosnę!

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia, bardzo mi się podobają!
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://majkavv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia!
    Też czekam na lepszą pogodę ^^

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!