6 kwi 2016

Heloł, maj lejdi

WRACAM DO ŻYWYCH!
Witajcie, witajcie. Stęskniliście się za mną? Na pewno! Bo mnie się nie da zastąpić (taka skromna ja). Dziś wreszcie udałam się do lekarza na kontrolę i jest ze mną jak najbardziej w porządku. No... Oprócz noska, katar nadal jest. Ale mam krople, więc jest super!
Wpadłam na genialny pomysł na film. Już niedługo ruszam z jego realizacją, czekajcie i bądźcie cierpliwi. Pogoda za oknem jest przepiękna. Wreszcie udało mi się doświadczyć tego ciepełka. Tydzień czekałam! TYDZIEŃ!
Już dobrze, bez spin.
Jutro wybieram się z klasą na politechnikę. Podobno dziewczyny, jak i chłopcy mają być podzieleni na grupy i iść na oddzielne wykłady. Jestem ciekawa, co dla nas przygotowali... Raczej w przyszłości nie pójdę na kierunek ścisły, więc niezbyt mnie ciągnie w to miejsce, aczkolwiek lubię sobie czasem połazić i popatrzeć z czym to się je. Myślałam bardziej nad uniwersytetem i psychologią... Śmiałam się, że pójdę na filozofa, ale nie jestem pewna, czy to dobry pomysł. Jak uważacie, nadaję się? :D
Wracam do słuchania muzyczki. Polecam ten album na zdjęciu po lewej!

26 komentarzy:

  1. Nadajesz się, powodzenia! :D
    Fajne zdjęcia :)
    pozdrawiam i zapraszam majkavv.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie powinnaś kierować sie na cos co naprawdę będziesz chciała robić w życiu <3
    Pozdrawiam !
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również czekałam na ciepłe dni! A pójdziesz na taki kierunek z jakim chciałabyś wiązać swoją przyszłość ;> Ale filozof... Czemu nie :D
    http://porcelanowa-lala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli lubisz pewne poglądy filozofów to jak najbardziej idź na filozofię. Moja koleżanka właśnie zamierza zmienić profil studiów na filozofię ;). Ja osobiście uważam, że lepszy byłby psycholog, ale posłuchaj serca bo to ważny wybór!
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie chcę wiązać przyszłości z naukami ścisłymi :) Również zastanawiam się nad psychologią! Filozofia jest idealna, haha :D
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli się tym interesujesz to czemu by nie iść. To Twoja decyzja i musisz ją poważnie przemysleć :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja teraz muszę wybierać liceum i tez lubię sobie czasami zobaczyć absolutnie inne kierunki niz te które mnie interesują ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Psychologia, również tam celuję :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że z Tobą już wszystko w porządku. W przeciwieństwie do Ciebie ja mierzę w politechnikę. Jeżeli lubisz filozofie to dlaczego nie pójść w tym kierunku?
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja idę na politechnikę. :D Zostań filozofem, dobrze Ci idzie wypowiadać się na różne tematy, nie boisz się tego. ;)
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM- KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Filozofia? Tu Ci chyba już nie doradzę c;
    Zdrowiej tam!

    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Za krótko Cię czytam by stwierdzić czy nadajesz się na filozofię, ale w sumie piszesz tak ciekawie, że może faktycznie to coś dla Ciebie.:D
    Ja jestem na kierunku ścisłym, ale ciągnie mnie bardziej w kierunku artystycznym. Męczę się, ale chcę już skończyć jakoś te studia.
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  13. Rób to co kochasz! :D :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ważne jest, aby robić w życiu to co cię interesuje, ale myśleć też o czymś co da ci prace. A filozofia... No cóż, wątpię, czy gdzieś poza salą wykładowczą się to przyda. Bez urazy ^^ Sama myślę o psychologii, bo to bardzo fajny kierunek, ale jeszcze zostały mi dwa lata do wymyślenia czegoś także trzymajmy się nadziei, że po drodze otworzą nam się nowe horyzonty. Również mówię, że nigdy nie pójdę na nic ścisłego, ale kto wie co zdarzy się w przyszłości :P Może nas jeszcze olśnić.

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  15. Idź tam, gdzie serce Toba kieruje!
    Powodzenia :)
    Pozdrawiam cieplutko, świetny wpis! <3
    mojblogok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Filozofia wydaje mi się strasznie ciężki elementem nauki, więc trzyma, kciuki i życzę powodzenia :3

    http://kasiastachowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, plany na przyszłość mogą się zmienić i nawet nie zauważysz kiedy :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  18. FOB lubię, mam do nich sentyment, aż poprzednią płytę musiałam zakupić jak wpadła w moje ręce. A filozofii nie polecam - mi wystarczy, że musiałam czytać rozprawy filozoficzne nt. listów pawłowych czy jakiś innych, myślałam, ze popełnię samobójstwo, wlazłam na egzamin pierwsza i zdałam jakimś cudem, bo w parach się wchodziło i z kolegą w sumie razem odpowiadaliśmy, a tak to chyba nikt by sam nie zdał, bo był to wrzód na 4 literach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Koniecznie musisz wybrać to co cię kręci inaczej bedzie to zmarnowany czas!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wybierz koniecznie to co kochasz! Jestem w tym wieku co ty (przynajmniej tak mi się wydaje, ja rocznikowo mam 17 lat) i jestem w 1 klasie liceum. Oczywiście zastanawiam się już nad studiami i na razie wymyśliłam filologię romańską w połączeniu z historią sztuki lub bibliotekoznawstwem lub dziennikarstwem - brawo ja! Oczywiście takim moim najskrytszym marzeniem jest Akademia Teatralna, ale niesamowicie trudno jest się tam dostać, więc od razu mam plan b. :)

    Co do postu: niesamowicie ciekawie piszesz, niby tylko o codzienności, a jednak przyciągasz czytelnika jak dobra książka przygodowa.

    No dobra, ja wracam do zakuwania przedsiębiorczości (nie znoszę), a Tobie życzę dobrej nocy! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wzbieraj cos co cię interesuje, bo inaczej zmarnujesz tylko czas

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś super osóbką która wszędzie się na da ! na filozofię też :*
    Zapraszam cię do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Taka piękna pogoda a Ty z katarem? Oby to nie było alergiczne, bo cały urok wiosny minie :3 szkoda by było tracić nerwy i zdrowie podczas, gdy za oknem słońce tak nas rozpieszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz ! :) :*
    zapraszam też do mnie na:
    www.vvbre.blogspot.com
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!