17 kwi 2016

"Jestem zadowolony z opieki."

 Jak ja się cieszę, że wczoraj miałam okazję wyjść na dwór, chociaż na te parę chwil. Co prawda, zbyt wiele nie zrobiłam; daleko nie poszłam, jednak porównując wczorajszą pogodę do dzisiejszej... Jest pewna różnica temperatur. Dziś pada deszcz, jest pochmurno i nieprzyjemnie. Szkoda.
Wczoraj wieczorem usiadłam sobie wygodnie na kanapie i wreszcie obejrzałam "Wielką Szóstkę" (ang. "Big Hero 6"). Jestem szczęśliwa, że udało mi się zapoznać z tym filmem animowanym. Skrywa w sobie wiele przepięknych wątków. Nawiązuje do rodzinnej miłości, przyjaźni, lojalności wobec bliskich... W momencie, gdy Baymax żegna się z Hiro w czasoprzestrzeni było mi tak okropnie smutno, że się popłakałam. Niby zwykła bajeczka, a jak bardzo potrafi wzruszyć i dotrzeć do człowieka; przekazać mu pewne wartości. Cudowne, polecam każdemu.
Kiedyś na pewno napiszę coś więcej o moich osobistych odczuciach, które towarzyszyły mi podczas oglądania. Muszę!

19 komentarzy:

  1. Ale ładne zdjęcie. ;) A se obejrzę tą bajkę. Może przyda mi się na maturę, haha. :D
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM- KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością Ci się przyda! Jest przepiękna! Mój zachwyt nie ma końca, kocham ją <3

      Usuń
  2. ,,Wielka szóstka" jest przezacna! Uwielbiam tę bajkę, widziałam ją jakieś osiem razy. Zabawna, ciepła, wzruszająca, z zapierającą dech w piersiach animacją... do tego wiążą się z nią ważne dla mnie wspomnienia, bo wielokrotnie oglądałam ją z moją przyjaciółką. Świetny film:)
    Pozdrawiam ciepło!
    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaaa, 8 razy? Też mi się animacja podobała, ale żeby aż tyle? Życie jest za krótkie, żeby oglądać w kółko to samo! ;D

      Niezłym obrazkiem do refleksji są również: Odlot (Up) i Wall-e! ;]

      Usuń
    2. Ha, ha, tak chyba po prostu wyszło, taki ekstremalny przypadek:D Raz komuś pokazałam, raz z kimś, raz z polskim dubbingiem, raz w oryginale... Nie pamiętam, czy to było osiem razy, ale coś koło tego, może mniej. W każdym razie, przyznaję, że mam przesyt;)
      Znam, oglądałam parę ładnych lat temu, no i pamiętam, że się wzruszyłam. Muszę sobie notabene odświeżyć, jedno i drugie:)

      Usuń
  3. Nie oglądałam nigdy i jakoś specjalnie mnie nie ciągnęło do tego, ale chyba w wolnej chwili się skuszę ;)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałam to niedawno obejrzeć, może dziś się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam tej bajki, ale kocham oglądać filmy
    animowane również, na pewno go obejrzę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy go nie oglądałam, ale muszę nadrobić, mam nadzieję, że uda mi się to w najbliższej przyszłości :) U mnie weekend był słoneczny, a wczoraj po południu pogoda się zepsuła i pada deszcz, niestety :/

    Buziaki :*
    Viva la Ola - ZAPRASZAM DO OBSERWACJI

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo osób poleca ten film, a ja ciagle sięgam po serial ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam kiedyś tą bajeczkę! Pamiętam tyle, że strasznie mi się podobała i na pewno kiedyś do niej wrócę (echh ale teraz tak kiepsko z czasem, masakraa). Pogoda jak to w kwietniu, zmienna jest, ale miejmy nadzieję, że te 20 stopniowe temperatury szybko wrócą!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie ukrywam, że sadzę się na tę bajeczkę odkąd weszła do kin. Miałam się na nią wybrać i obejrzeć na dużym ekranie jednak mój kochany kolega zawiódł mnie i niestety się nie udało a potem zapomniałam o niej. Teraz obowiązkowo już w wolnej chwili muszę po nią sięgnąć.
    Ach, ta pogoda. Chyba matka natura nas nie kocha :/

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm chyba się skuszę na tą bajkę :D A co mi tam

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widziałam jeszcze, a jestem miłośniczką bajek. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię się wzruszać i sobie popłakać... przy różnych sytuacjach :) Tytuł mnie zaintrygował. "Jestem zadowolony z opieki", myślałam, że będzie o domu opieki dla starszych. Nietypowo... gratuluję pomysłu i posta :)

    http://niechaj-zstapi-duch-twoj.blogspot.com/
    http://blogartysty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogladalam te bajke! Jest przecudowna, naprawde porusza wiele watkow tak jak wspomnialas. Nie jest to jedna z tych glupich bajek o niczym tak naprawde, a co raz czesciej mozna je spotkac. Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio mam wielkie parcie na oglądanie czegokolwiek, szukam i szukam, więc może dziś wieczorem właśnie załączę sobie tę bajkę, skoro jest godna polecenia :)

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo osób poleca ten film właśnie
    Wspaniały blog

    Zapraszam na mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!