10 kwi 2016

Oto Caleb Hyles!

Piszę ten post pod wpływem impulsu i silnych, pozytywnych emocji. Kilka dni temu udało mi się odkryć wspaniałego mężczyznę, który zajmuje się coverami. Cover jak cover, włączę i posłucham. Klikam, wychwytuję dźwięki... BUM! Facet jest genialny! Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył jego sposób poruszania się (jest dość energiczny, haha) oraz głos. Mocny, przyjemny dla ucha. Ma ogromny talent, naprawdę. Mam nadzieję, że będzie się rozwijał i wykorzystywał swoje umiejętności wokalne przez najbliższe lata. Przez najbliższe kilkadziesiąt lat!
Natrafiłam na niego przypadkiem, gdy tylko wpisałam w pasek frazę: fall out boy cover. Jak już pewnie wiecie, FOB jest moim ukochanym zespołem, więc nic w tym nadzwyczajnego, że ciągle słucham ich muzyki i wyszukuję przeróżnych "smaczków" :)
Bez zbędnych przedłużeń, bez kolejnych zachwytów - poniżej przedstawiam Wam kilka piosenek w jego wykonaniu, które od ostatniego czasu włączam nałogowo. Zachęcam do zapoznania się z Calebem Hylesem!
Jeżeli mieliście okazję oglądać "Wielką Szóstkę" na pewno usłyszeliście w tym filmie właśnie tą piosenkę. Ja niestety nie oglądałam, ponieważ wtenczas nie znałam Fall Out Boy, stąd też wziął się mój brak znajomości treści filmu. Na pewno niebawem go sobie puszczę!
Dla porównania:
- - -
Zdaję sobie sprawę z tego, że zapewne większość z Was nie kojarzy FOB, a tym bardziej samych członków zespołu (choć mogę się mylić!), dlatego teraz dodam coś bardziej znanego. Oczywiście od Adele! Zakochałam się w tym coverze i zdecydowanie bardziej mi się podoba od samej wykonawczyni! Jest moc!
- - -
Nie byłabym sobą, gdybym nie podzieliła się z Wami "I See Fire"! Ed jest przecudownym wokalistą i zasługuje na przecudowne covery jego piosenek (no... poza moimi). W dodatku, w środku piosenki pojawia się pewna niespodzianka. Czy potraficie rozpoznać wpleciony tekst, trybuci
Na sam koniec dodam od siebie pewną ciekawostkę. Kiedy wsłuchacie się w covery Fall... (nie będę już powtarzać, bo pewnie doprowadza Was to do szału :D) w niektórych momentach, Caleb brzmi dokładnie jak Patrick Stump. Ach, ten Patryś.

19 komentarzy:

  1. Ten wokalista śmiało mógłby odnieść sukces. Zawsze zazdrościłam osobom z talentem, a ten mężczyzna ma go bardzo dużo. Jego głos jest taki, jaki lubię najbardziej, nie za bardzo metalowy ani popowy, po prostu rockowy.
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko jaki super facet! Super post, częściej dodawaj takie ciekawe osoby bo często są nieodkryte. Sama zapisałam jego kilka coverów, ah, ostatni raz powiem...super facet!
    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Gościu ma talent :P
    http://porcelanowa-lala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O, dziękuję. Mam teraz czego słuchać.:D Wszystkie z tych piosenek znam i w jego wykonaniu wypadają również świetnie. A gościu naprawdę genialny. Taki emocjonalny.:D
    A lubię gdy z utworu wypływają emocje.

    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny on jest! :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Żałuję, że dopiero teraz o nim słyszę :o
    Zapraszam do mnie ;)
    http://with-greentea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurde, niesamowite. Naprawdę świetny głos i przyjemnie się go słucha :P Zaraz lecę ogarnąć inne jego wykonania :3

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie, ma talent, dobrze że tacy artyści zdobywają popularność /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ma niesamowity głos, jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko genialny *-*
    Teraz i see fire i hello będzie mi znów chodzić po głowie :D
    Pozdrawiam♥
    http://liveivette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. On ma świetny głos!:)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam jego głos, mogłabym słuchać jego covery godzinami.
    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ma świetny głos! :)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam go ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Szybciutko zmykam, żeby sobie posłuchać jego wykonań :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cover powinien być dobry, powinien być lepszy od oryginału, pokazywać "własne ja". Jak czasem słucham polskich "artystów" to mnie głowa boli.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!