20 maj 2016

Żyję!

Nie umarłam!
Witam Was po przerwie. Mam nadzieję, że jakoś sobie radzicie i że u Was wszystko gra :) Co się działo u mnie? Ach, działo się bardzo wiele. Prezent dla przyjaciółki, zakupy, nauka matematyki, nagrywanie pseudo-rozrywkowych filmików. Majówka minęła mi świetnie. Troszkę odespałam dni szkolne, byłam w filharmonii na koncercie, spotykałam się ze znajomymi. Mile spędzony czas.
Jestem w trakcie realizacji swoich pomysłów, więc spodziewajcie się WIELKIEGO POWROTU! Wybuchy, konfetti i pizza tylko u mnie.
Dodatkowo Serafin odpisał mi na komentarz na fb. Jeżeli macie swojego ulubionego youtuber'a, to bez problemu możecie sobie wyobrazić moją ówczesną reakcję :)
- - -

27 komentarzy:

  1. Fajny filmik i zdjęcia :D

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    + Zapraszam na konkurs u mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie bardzo dużo nauki w maju :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah, też miałam przerwę, tylko że przez maturę. Powiem szczerze, że tytuł "Żyję, nie umarłam" u mnie by świetnie pasował. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że wszystko szło po Twojej myśli w czasie tej przerwy w blogowaniu. Super, że wróciłaś z nowymi pomysłami i bardzo się cieszę Twoim szczęściem, które wynikło z odpowiedzi na komentarz. Moja przyjaciółka jest wielką fanką youtuberów, więc doskonale wiem co to musiało dla Ciebie znaczyć. Miłego dnia!

    http://kochamcieanonimowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny filmik !Śliczny wygląda bloga!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie uroczo Ci w kapeluszu :) No i również lubie serafina :)
    http://photo-ejcz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, że miło spędziłaś czas. Czekan na ten wielki powrót z niecierpliwością! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się że wróciłaś :) Dobrze, że masz głowę pełną pomysłów. Na takie powroty ważne są ciekawe, przyciągające uwagę posty :) Bardzo fajnie Ci w takich krótszych włosach i kapeluszu.
    Ja za to majówkę spędziłam w Krakowie.
    Pozdrawiam.
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Serafina, ładne zdjęcia :)

    http://nonstopyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. "No nie no, gdybyś..." x5. Twoja koleżanka najlepsza :D Haha

    Pozdrawiam!
    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę owocnego powrotu :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pozytywnie :)

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post i mega pozytywny filmik :D


    http://coffeebookandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że wróciłaś :) Mam nadzieję, że Twoje plany na wielki powrót wypadną jak najlepiej i ciekawie.
    Filmik przyjemny i pozytywny :D Widać, że się dobrze przy tym bawiłyście.
    Masz bardzo ciekawą barwę głosu.
    Tez kiedyś bardzo się cieszyłam gdy sławna blogerka odpisała mi na mój komentarz.
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja barwa głosu brzmi jeszcze ciekawiej, kiedy usiłuję zaśpiewać piosenkę "Hello" Adele XD

      Usuń
  15. Fajnie, że wróciłaś! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj z powrotem :) Czasami odpoczynek od bloga jest potrzebny po to, aby znaleźć pomysł :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!