2 cze 2016

Constellations

W tej chwili relaksuję się przy muzyce. W moich słuchawkach rozbrzmiewają najpiękniejsze, najbardziej nastrojowe piosenki. Uwielbiam takie wieczory. Totalnie odizolowane od świata zewnętrznego. Liczą się tylko ja i moje myśli. Muszę odpocząć. Potrzebuję tego. Ale nie mogę, niestety. Czeka mnie jeszcze wiele pracy... Chwila. Uspokójmy się, przestańmy pędzić. Należy się na chwilę zatrzymać. Chociaż na chwilę.
- - -
Mam dość pośpiechu. Przytłacza mnie okropnie. Chciałabym móc spokojnie poukładać sobie wszystko w głowie.
- - -

19 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio również coraz częściej siadam wieczorem ze słuchawkami i dobrą muzyką. :) Mam nadzieję, że niedługo porządnie odpoczniesz. Trzymam kciuki! :)
    Cudne zdjęcia. KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Puściłam tę piosenkę, co dałaś i przeglądałam te zdjęcia. Ale super klimatycznie, normalnie melancholia mi się w głowie pojawiła.
    Super zdjęcia i piosenka, taka spokojna i magiczna. Też uwielbiam takie wieczory... Dobrze, że już niedługo wakacje i takie wieczory będą częstsze. Teraz to straszna zawierucha pracy!
    Pozdrawiam!
    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, artystyczne zdjęcia!
    A co do pośpiechu, to masz rację. Często pędzimy i nie przeżywamy tego życia, tak jak powinniśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tom Odell jest mistrzem nastrojowych piosenek jak dla mnie. Przy 'Long Way Down' płaczę za każdym razem (a musisz wiedzieć, że zazwyczaj wstydzę się swoich łez), nie mówiąc już o Another Love, albo choćby Constellations:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, czasem powinnismy zwolnić i przemyśleć parę spraw :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  7. Powinniśmy żyć o wiele wolniejszym tempem, ale niestety: świat wymaga od nas pośpiechu, pędu ku nieznanemu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to mówi moja mama, gdy ktoś się śpieszy:
    "Na swój pogrzeb zawsze zdążysz"

    żyjemy w pośpiechu, biegniemy do... właśnie do czego?
    mówimy, że nie mamy czasu, a tak na prawdę po prostu go marnujemy
    nie potrafimy się zatrzymać, otworzyć oczu i dostrzec tego co jest dookoła nas piękne... powinniśmy zwolnić, ale świat nam na to nie pozwoli, jeżeli się nie postaramy


    Zapraszam
    http://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewa, śliczne zdjęcia i świetnie Ci idzie nagrywanie ^^
    Bądź sobą i nigdy sie nie poddawaj ^^
    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda, w dzisiejszym świecie zwolnienie tempa to najlepsza forma relaksu i odpoczynku, jaką możemy sobie zapewnić.
    Obyś i ty osiągnęła spokój :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety świat gna do przodu i teoria Czerwonej Królowej tutaj się świetnie sprawdza, a mówi ona o tym, że żeby utrzymać się w tym samym miejscu trzeba biec, ile siły.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zwolniłam tępo już dawno dawno, przez co ludzie uważają, że w jakimś innym świecie czasem żyję xDDD
    Ogólnie bardzo fajny filmik! I zdjęcia :3
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna piosenka. Zdjęcia też bardzo mi się spodobały. Są takie delikatne i klimatyczne.
    Też bym chciała mieć więcej czasu na wszystko... Teraz pędzę. Sesja, zaliczenia, jakieś moje małe wewnętrzne rozterki.
    A za obejrzenie filmiku zaraz się zabiorę :D
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku... filmik porusza. Widać, że to co mówisz wychodzi od Ciebie. Prosto z serca. Mnie teraz skłonił do kilku refleksji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Toma. Jest taki zwyczajny, a za razem wyjątkowy :)

    gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne te zdjęcia, choć myślałam, że blog jest poświęcony głównie Twojej pasji, bo chciałabym więcej zobaczyć, co jest związane z fotografią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie! Jestem w trakcie planowania dwóch tematycznych sesji :D Na pewno na blogu będzie pojawiać się większa ilość zdjęć :)

      Usuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!