18 cze 2016

Czas odpoczynku

Witam państwa.
Cieszę się ogromnie, że dni spędzane w szkolnych ławkach powolutku zbliżają się ku końcowi. Ostatnie tygodnie były dla mnie strasznie wyczerpujące, pod dosłownie każdym względem. Nie mogę doczekać się dni wolnych od nauki prezentowanej nam w salach; dni wolnych od stresu, związanego z milionem sprawdzianów. Wreszcie będę miała okazję sama zorganizować sobie czas. Koniecznie będę musiała stworzyć listę postanowień wakacyjnych! Nie chcę zmarnować żadnej sekundy z tego okresu.
Zrobię wszystko, aby te wakacje były jednymi z najbardziej udanych. Zero siedzenia w miejscu, zero obijania się! Ech, mam świadomość tego, że wypowiadam te słowa co rok, jednak teraz głęboko wierzę w to, że mi się uda. Zobaczymy :)
Tyle słodkości u Werci ♥
Co u Was się wydarzyło w ostatnich dniach? Opowiadajcie!

*Remis z Niemcami, czujecie to?*

25 komentarzy:

  1. Tez ma już trochę dość szkoły, gdyż w sumie i tak mało co podczas lekcji robimy, choć w sumie będę za nią tęsknić. Przecudowny kotek <3
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, też oglądałam ten mecz i dalej nie wierzę. :D Mam te same postanowienie, by nie marnować wakacji, i jak na razie dobrze mi idzie. ;) Urocza Wercia, zawsze chciałam mieć rudego kota! :D
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisząc "u Werci" miałam na myśli moją koleżankę, haha :D
      Kurczę, nie pamiętam jak miał na imię kotek :)

      Usuń
  3. Ja mam już naprawdę dość szkoły.
    Na szczęście już koniec roku i upragnione wakacje!
    Cudowne zdjęcia, kotek przeuroczy! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. O, widzę, że u Ciebie nastały blogowe zmiany :D Sama mam zamiar zabrać się za swój szablon przez wakacje.
    Zdjęcia kotka są przesłodkie :3
    No i życzę Ci, abyś naprawdę nie zmarnowała żadnej chwili i była w pełni zadowolona z wakacji :) Ja niestety w tym tygodniu mam najgorsze egzaminy..

    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  5. NA czas odpoczynku daję obserwację by był jeszcze milszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też chyba w tym roku zrobię listę takich postanowień, zobaczymy co z tego wyjdzie :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kotek. :) Ogólnie świetne zdjęcia.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W ciągu ostatnich kilku dni udało mi się wrócić do realizowania swoich pasji. Piękny szablon bloga!

    OdpowiedzUsuń
  9. Łapka kotka *.*
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kotek jest przecudny! Miłych wakacji oczywiście. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi pierwszy raz w życiu jest przykro z powodu nadchodzących wakacji, ze względu na pożegnanie z klasą :c zdjęcia cudowne ;3
    |M Ó J B L O G|

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak, czerwiec był dla mnie bardzo wyczerpujący. Też robię listę wakacyjną, trzeba spędzić ten czas produktywnie! :D
    Super, że udało nam się zremisować z Niemcami, ale było kilka okazji do strzelenia bramki, szkoda że nie udało się ich wykorzystać. A dzisiaj mecz z Ukrainą!
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwiec dla mnie był miesiącem pełnym relaksu, długo wyczekiwanego odpoczynku, ponieważ w maju miałam maturę i po prostu miałam juz tego wszystkiego dość. Również oglądałam ten mecz! Był świetny! :)
    Może wspolna obserwacja? Daj znać u mnie :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się takie podejście! Mam nadzieję, że w tym roku dobrze wykorzystasz swoje wakacje :) U mnie przez ostatnich kilka dni nie wydarzyło się nic szczególnego.
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. jeju jaki cudny kotek *,* Zapraszam do mnie : http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na Twoją liste rzeczy do zrobienia w wakacje! :D

    High Five? :)
    https://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. No i wygrana z Ukraina :D fajny kot :D
    grlfashion.blogspot.com
    obserwujemy?:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również muszę zrobić listę postanowień na wakacje, bo coś czuję, że jak zawsze stracę jedynie czas.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia, ale urocza kicia :) Lista postanowień to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny kotek , u mnie nic ciekawego sie nie działo ale dziś był koniec roku :) tak bardzo wyczekiwany :)

    Mam małą prośbę czy mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście oraz w banner na pasku bocznym byłabym bardzo wdzięczna! Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post ;>
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne kocurki! <3 Jeszcze tylko jutro powinniśmy wygrać i będzie dobrze :D no i tak aby do finału ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci, że odwiedziłeś/aś moje małe miejsce w sieci. Jest mi niezmiernie miło, że zdecydowałeś/aś się napisać komentarz. Liczę na kilka ciepłych słów z Twojej strony, a także na odrobinę konstruktywnej krytyki.

Do zobaczenia następnym razem!